wat ben ik toch een onzekere muts he hihi maar ben zo bang dat hij is gesprongen en ik te laat ben.. ze zeggen wel dat het eitje nog even blijft leven maar ben altijd bang dat dat bij mij net weer niet is.. ach we zien het wel we gaan gewoon 4 dagen achter elkaar aan de klus en dan hebben we ons best gedaan.
ik heb weer buikpijn dus denk dat ie toch nog niet is gesprongen maar denk wel dat dat elk moment kan zijn. en manlief is niet this grr... hoop dat hij niet al te lang wegblijf als ie thuiskom sleur ik hem mee het bed in
Ennasil rustig meid als hij nu springt en je klust vanaaf ben je echt op tijd hoor als je het ook nog eens op zijn hondjes doet spuit het er lekker diep in dan 10 min op je zij liggen pf kussen onder je kont moet het goedkomen ohja op zijn hondjes vergroot je de kans wel op een jongen
hahahaha op zijn hondjes heb ik nog nooit gedaan hihi, dan schiet ik in de lach omdat mijn man dan altijd zeg kom joh laten we het is proberen op zijn hondjes. maar dan zie ik in mijn gedachten letterllijk honden hihii. en in slappe lach die houding werkt niet echt mee. ik doe het nu in de missionere stand. met kussen onder de bibs. hopelijk gaat het dan rechtstreeks naar beneden. ( moet altijd wel lachen want manlief zit weleens te klagen over de kussen dat hij wegglijd hihi en dan kan ik me lach niet inhouden. erg he? het is bij ons soms gewoon dolle pret.
adem in adem uit. ik vind het nu zo spannend omdat het nu voor het echie is en ik weet dat er een ei is. vind het zo griezelig..
Ennasil probeer te ontspannen, maak het gezellig op de kamer. Maak je je te druk dan lukt het misschien niet en dat willen we niet he, je hebt al zolang op een ei moeten wachten dus adem in en adem uit. Je ei leeft 12 tot 24 uur dus je mist het echt niet. Standjes uit proberen is denk ik op dit moment niet een goed idee, maar misschien wel een idee om dat buiten je vruchtbare periode om te oefenen en dan kun je (ALS) het nu niet raak is het de volgende ronde het uitproberen.
dankjullie wel voor de peptalks. ja die standjes vallen niet mee om te proberen. manlief is sneller dan mij hij zeg dat hij geen voorspel meer wil zodat hij mij de tijd kan geven zonder dat hij zelf te snel gaat. snappen jullie hem? maar elke dag gaat stukje beter zoals de gyn zei vaseline kan goed helpen. dus dat ga ik maar eens proberen.
Tuurlijk! Morgen gaat ie richting brievenbus, ik zal hem voor de middag posten dan heb je hem zaterdag. Gaaf dat je een ei hebt meis, en mooi groot ook. Klus ze vanaaf! Ik duim me suf voor je!
Wat ik vanaaf nou weerr had ben me rot geschrokken! Ik was met de meisjes aan het douchen maar ze waren nogal irri aan het doen en ik was omgedraait en ineens hoorde ikde douchedeur opengaan draai me meteen om knalt esmay achter over de douche uit!! Met hoofd op de grond bijna op de rand van de glazen weegschaal! Ikke gille van schrik zegt ze later op bed tegen me dat ik in de weg stond! Naja zeg haha ik zei nee jij was in de weg aan het lopen toen zei ze ik zal niet meer in de weg lopen mama haha wat een dropje is het ook!
Ik ga eens even proberen op iedereen te reageren; Delfino; wat fijn dat je morgen al terrecht kunt voor die test, en wat een schatten van schoonouders dat ze komen oppassen en met je meegaan terwijl ze eigenlijk andere afspraken hadden. Hopelijk kunnen ze achterhalen waardoor je je zo naar voelt en er een behandeling voor geven. Ik gun je zo dat je de 2e helft van je zwnagerschap kunt genieten. Saskia; Lieve Saskia, ik wens jullie heel veel succes voor morgen. Kippenvel over m'n hele lijf als ik me iets probeer te verplaatsen in jullie... ik heb misschien niet de juiste woorden nu, maar ik zal morgen ochtend een kaarsje voor je branden. Hopen, duimen, wensen dat de afwijking van jullie kindje behandelbaar is en dan hij lekker bij je blijft en over een tijdje lekker in jullie armen ligt. Damyar: Wow! Wat goed dat ze meteen iui gedaan hebben joh. Da's nog eens snelle actie. Spannend voor jullie, mijn duimen draaien ook voor jou. Surf: heb je al geïnformeerd voor een extra echo? Kan me voorstellen dat het een hoop onzekerheid weg kan nemen. Jazz: is het bruinverlies gestopt? Vervelend zeg, dat blijft een wat onzeker gevoel geven, ook al weet je waar het vandaan komt denk ik. Goofy: hoe is het met je? Bloedverlies gestopt?
Delfino; gelukkig goed afgelopen met de val van je dochter. Bah, die badkamervloeren zijn zo hard hé? Ik heb ook nog iets schattigs van m'n zoontje: Ik bracht hem gisteravond naar bed en toen zij hij; Mam, pas je op voor de wolven? En als je er één ziet roep maar 'Collin help me!' ( *zucht* mijn kleine held )
Ennasil vaseline en zennen..komt goed Miran wat een schat die colin. Is hij de weglopertje of niet? Zie ik het goed over 7 dagen testen? Spannend weer he. Bruinverlies is opgehouden en met angelsound hartje gehoord dus ja ik weet hoe het komt en ga het volgende week bij de gyn navragen. Dannie en de sleutel gehaald? Hoe was het? En meet je gezondheid? Ga nu mijn bedje in.... Delfino succes morgen. Saskia ik zal om 9 uur aan jullie denken...
zit net te lezen dat vaseline heel slecht is het schijnt dat het zaad daar in blijft hangen en niet goed door kan zwemmen en dat het dus dodend is. hmm laat het toch maar staan voor zekerheid. ilk ben zo weg even een klus klaren hihi
Haha, ja Collin is inderdaad het weglopertje Maar hij is zooo lief. Het is een echte knuffelkont, overlaad me vaak met heel veel kusjes en knuffels. Weet ons precies om z'n kleine vingertjes te winden. Ik vraag me soms wel eens af of we hem teveel verwennen, dat hij daarom zo slecht luistert af en toe. Maar de oudste krijgt dezelfde opvoeding en aandacht en die is zo heerlijk rustig...
Nou klinkt als mijn zoontje hoor zooo gevoelig en lief. In winkels krijgt hij ook altijd gratis dingetjes van de dames. Zei hij een keer tegen mij...weet je hoe ik dat doe mama dan kijk ik ze aan en dan knipper ik met mijn wimpers en glimlach dan hihihi