Ow ja, inderdaad over 7 dagen testen... ik wil er wel kort even iets over kwijt, daarna verban ik het nod gedoe weer even uit mijn hoofd Ik heb net als andere rondes weer af en toe een lichte ongi kramp. Maar dat schrijf ik elke ronde weer, dus ik geloof er niets van dat ik nu zwanger ben. Dat maakt me een beetje down/dippig, heb er niet veel vertrouwen in. Dan probeer ik maar voordelen te bedenken van het niet zwanger zijn nu; op vakantie gaan volgend jaar zomer. Maar eigelijk wil ik die voordelen niet zien... ik wil gewoon zooo graag zwanger zijn!
Oh, en nog even een leuk nieuwtje. Mijn zusje is gister weer bij de gyn geweest (2e ronde iui) om haar eitje te laten meten. Er waren 2 eitjes gegroeid, ongeveer even groot. Ze moet morgen en zondag nog meten en dan waarschijnlijk dinsdag voor iui. Ze moesten erover nadenken of ze het risico van een 2ling aan wilden gaan. Daar hoefden ze trouwens niet lang over na te denken want na 2 jaar proberen zwanger te raken is en 2ling ook erg welkom bij ze. Ik vind het zo spannend! Kansje dat we samen zwanger zijn
Wat je wel kan gebruiken ennsil is pre-seed. Je moet het bestellen. Google het maar morgen het is niet echt goedkoop maar schijnt wel prettig te zijn en niet zaad dodend. Ik vond het al vreemd dat de gyn vaseline zei want ik dacht ook dat het niet goed was maar ja als de gyn dat zegt dacht ik nog dus daarom heb ik er maar niks van gezegd...
Gm meiden, Voel me moe en nie lekker wordt nog wat als ik niks mag eten zucht... Naja ff doorbijten... Als ik braakneigingen krijg moet ik me melden bij de bali geen idee wrm maar goed! Ga liever dan naar de wc haha... Kay was verdori half 6 al wakker!!! Iedereen lekker te ete zit ik met me glas water haha.... Vies op de vroege morge! Saskia heeeeeel veeel s6 vandaag zal aan je denken!!! Diumen draaien voor jullie!!
Delfino veel succes..... En saskia jullie ook en ik zal aan jullie denken...Hoop dat je nog een beetje heb kunnen slapen....
@Delfino succes meid, valt niet mee die test, heb bij mijn oudste gehad.....en als je tijdens het drinken het weer uitspuugd mag je weer overnieuw beginnen......dus even doorzetten straks blik op oneindig. @Saskia, ik heb je berichtje helemaal gemist, wattttt een afwijking.....ohhhh meis wat erg.....vandaag meer uitslag??? Ssterkte.
Hier weer bloedverlies, vanochtend met opstaan niks hele nacht niks.....nu wel, weer geen stortvloed of zo....wel iets van een soort draadje (of slijm?) verloren..... Ga zo toch maar VK bellen....
Saskia, nogmaals heel veel succes, denk aan jullie! Delfino, nuchter blijven als je je niet lekker voelt... heel vervelend, succes. Goofy; ben benieuwd wat de vk zegt.
Saskia: ik denk heel hard aan jullie! Sterkte!!! Delfino: succes vanochtend, hoop dat het gaat zonder eten. Goofy: ow, wat n gedoe! Kan je geen hcg prikken? Hier was t weer half 7... Helaas, gister n dagje verwend dus. Ook weer overgegeven, na 3 goede dgn had ik goede hoop... Straks kindjes naar de opvang brengen, dan bloed prikken voor de vk, daarna nog even naar huis en vanmiddag werken.
Balen Surf; lijkt me zo vervelend dat misselijk zijn. Werk ze vanmiddag. Heb je al een afspraak voor een echo?
Gefeliciteerd! Weet je waar ik nog even aan dacht? Die 12 weken echo behoort toch tot diagnostisch onderzoek? Samen met bloedonderzoek en nekplooimeting op 12 weken. Daarnaast kun je toch kiezen voor 20 weken echo? Dus heb je niet gewoon recht op die echo?