Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Nee nog geen afspraak, ben in dubio, wil heel graag, maar ergens vind ik ook dat ik op m'n lichaam moet vertrouwen en moet wachten tot 16 wkn als ik de pretecho heb...

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Heb je mijn reactie op de vorige pagina nog gelezen?

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

vanochtend even gekeken naar temp hij was 36,4 dus dan zal het eitje niet geweest zijn verwacht ik. want normaal ligt mijn temp rond de 36,6 37,5 . morgen nog eens kijken.
    ps voor mijn gevoel ging de gemeenschap wel goed alles bleef er in zitten voor een uur. toen ik me omdraaide helaas niet meer haha maar dan zal het al wel vergenoeg gezwommen zijn toch?

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ goofy hoe ziet je test er nu uit? is ie donkerder?

@ miran volgens mij ziet je tempkaartje er nog wel goed uit.
    maar moet zeggen dat dat er bij mij ook weleens mooi uitzag terwijl het niet zo was. soms kan je er geen steek van op aan.
    nog even een weekje doorbijten meis:) ik verrek hier ook van de zenuwen ei wel gesprongen niet gesprongen en dan ga ik er allemaal op letten of ik wat voel. ik voel nog steeds beetje trekkerig stekerig gevoel ronde mijn onderbuik. beetje duwend. als een ei 2mm per dag groei zou hij nu 19,6mm zijn.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Wij wilden geen nekplooimeting laten doen, dus vond ze dat de echo met 10+4 ook wel als termijnecho kon dienen, terwijl die alleen maar bedoeld was voor mijn geruststelling... Dat zei ze vooraf, maar achteraf heeft ze dit dus veranderd...

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

kan steekjes in vagina ook een voorbode zijn van ei? ik heb namelijk van die steken beetje het gevoel of ze er een dikke naald insteken.
    sorry voor mijn vragen hoor maar ik weet gewoon niet wat allemaal bij een ei hoort omdat ik er nog nooit een heb gehad.

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

Saskia mijn kaarsje brandt, heel veel succes voor zometeen. Ik denk aan jullie.

8. jazz

jazz Niet meer actief

Ennasil..het kan nog een komende eitje zijn of hij is al geweest...ik zou me niet zo druk maken je hebt een goede timing, soldaatjes staan klaar en onderweg en je lichaam zegt hey er is iets aan het gebeuren...alleen mooi toch?:)

Goofychick...ik weet dat ze nog niet veel kunnen zien maar toch voor je gemoedstoestand misschien inderdaad handig dat je vk even belt...Overigens slijm met een beetje bruin/rood bloed is hier ook vrij normaal...nou ja normaal komt ook zeker 1x in de 1,5 week voor....

Surf..Ik snap heel goed wat je zegt als je zegt vertrouwen hebben in mijn lichaam maar aan de andere kant.....Voel je de kleine ook nog niet?;)

Miran...mooi temp en zou toch helemaal leuk zijn als je samen met je zus zwanger bent....;)

Verder niks alles rustig hier en daar ben ik blij om...Nog ongeveer 2 weken en dan ga ik de zon opzoeken hihihihi heb er erg veel zin in. Jammer dat mijn vriend niet mee gaat maar goed is ook wel leuk een vakantie met mijn zoontje alleen...Volgend jaar is dat niet meer zo....

9. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    jeetje wat gaan jullie hard!

@saskia, heel veel succes vandaag. mijn duimen draaien voor een goede uitslag!

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

delfinon succes voor zo. Sneu dat ze zo gevallen is, nog veel last ervan?

Surf: ik zou gewoon een echo nog doen hoor, je blijft nu onzeker en dat is toch ook niet de bedoeling.

Jazz: heerlijk naar de zon, ben jaloers.

Miran: je temp kaartje ziet er goed uit hoor, hoop dat die lijn doorzet.

Ennasil: het zaad doet er 5 minuten over en de sterkste zaadjes zwemmen hard. Zaadjes die eruit zijn gekomen na een uur, is zowiezo waardeloos. Dus niets aan de hand, de zwemmers zijn binnen. Of je je ei hebt gehad, ik weet het niet, dus probeer gewoon als het lukt vanavond nog een keer te klussen. Ging het verder wel goed?

Goofy: wat een klote gedoe met dat bloed, gewoon vk bellen en anders misschien hcg prikken en over twee dagen nogmaals.

Hier is temp gestegen, gisteren 36,2 en nu vanmorgen 36,5. Als ik voor morgen een hoge temp noteer dan geeft hij aan dat eisprong geweest is. Ovutest van eergisteravond.Zal even foto meespammen.

11. Damyar

Damyar Niet meer actief

Als jullie op de link in mijn handschrift klikken, zien jullie dan mijn kaartje of is het nog niet goed?

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar, zie geen kaartje.

Surf: 12 weken, lekker idee!

Ennasil: beetje minder gefocust meid!!!!! Anders heb je straks een enorme teleurstelling. Ze zijn je aan het helpen, maar ook dat kan nog even duren! Kop op en ontspan!!

Saskia: vandaag de dag.....tis al negen uur geweest, je zult vast meer weten, we wachten af!

Miran: fijn voor je zusje, hopelijk samen zwanger!

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

Heb de afbeelding maar even opgeslagen, als het goed is zien jullie hem nu.

Wie kan mij uitleggen hoe is dit goed kan doen?

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jazz: ja ik voelde de kleine dus al wel, maar nu al 4 dagen ofzo niet...

damyar: lijkt op een eisprong!! mooi zo! inseminatie mooi op tijd geweest! zelf ook nog geklust gisteravond?

15. jazz

jazz Niet meer actief

JA want ik voel de kleine dus ook volop...Vervelend he dat het dan nu even minder is...en je hebt geen angelsound?

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: kan je niet helpen haha, ik doe ook altijd opslaan en dan plaatsen als bijlage...

hier net kindjes weggebracht en bloed wezen prikken voor de vk... nu weer thuis en voel me belabberd... ga zo nog even mn bedje in denk ik...

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee angelsound heb ik niet, maar durf ik ook niet zelf te gebruiken, stel dat ik het hartje niet meteen kan vinden, is toch stressen dan...

18. jazz

jazz Niet meer actief

Nee ik vind het niet stressen ik vind het wel handig moet ik zeggen hoor...en ik hoor het eigenlijk altijd wel.....Ik doe het ook niet elke dag....en als het een keer minder luid is dan denk ik ach dan maar over een paar dagen weer....
    Misschien kan je bij delfino langs gaan om te luisteren zij heeft er toch een?
    Wat wil je het liefste? gewoon een echo?

19. jazz

jazz Niet meer actief

Weet je aan welke kant het kindje ligt dat helpt namelijk ook bij het zoeken....

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nee, denk rechts...
    ik heb net hier het pretechobureau gebeld... voicemail... maar goed, ik ga proberen voor maandag of dinsdag een echo te regelen...

Deel Deze Pagina