Surf: ja we hebben gisteravond geklust, maar moet zeggen dat ik nu wel een beetje beurs gevoel heb. Het lijkt erop dat eitje gesprongen is, als ik morgen en overmorgen temp invul zet hij namelijk een kruis op gisteren. Gelukkig ben ik twee uur na die echo geinsemineerd, dus zaadjes waren er in ieder geval. Nu is het afwachten, we mogen 16 dagen na iui testen als er nog niets is. Maar mijn lf is meestal 12 of 13 dagen. We hebben gezegd dat ALS we niet ongie zijn net voor de kerst en anders pas na de kerst testen. Als het negatief is dat ik niet met de kerst zelf van slag ben. Heb toch altijd een down moment als de rode duivels er zijn. Kortom als ik dan niet zwanger ben, rode duivels kom dan voor de kerst en anders na de kerst. Surf hoe bracht jij die bolletjes in? En ze vertelde me dat die bolletjes je lf verlengen en dat je dan ook pas 3 dagen na het stoppen ongie wordt of je moet zwanger zijn.
Heel goed surf. Hoop dat je snel bericht hebt. Ik ga hier weer een poepbroek verschonen nr 3 alweer en stinken. Hij is denk ik niet helemaal lekker want hij poept normaal maar 1 keer, maar merk niets verder aan hem. Is gewoon lekker aan het spelen in zijn keukentje. Ben net al uitgebreid gevoerd. Zo leuk he.
Damyar: dit wordt gewoon n plakbeeb hoor met zo'n megaei! Ik legde die bolletjes op m'n vingertoppen en dan erin duwen met 1 vinger net als het inbrengen van n tampon... Ging makkelijk hoor! En ja de progesteron houdt je menstruatie tegen... Daarom heeft mijn ma ook zo lang geduurd denk ik, dat het niet vanzelf kwam door die bolletjes, want toen ik daarmee stopte begin ik na 2 dgn te vloeien...
Hoiii meiden! Wat een verschrikkelijke ochtend!! En jezus wat een smerig drankje ik dacht ooh een klein beetje maar was gewoon zon wit bekertje vol! In beging ging het nog maar op het einde kreeg het nie meerweg! Naja misselijkheid was vrijsnel weg daardoor maar was aant whatsappen omtijd te doden werdt ik ineens heel slap kon bijna de tel nie meer vasthouden naja over halve week dus de uitslag.... Saskia hoe was het bij jullie?? Goofy vvelend zeg dat loedverlies steeds! Heb je al gebelt?
uhm is 3 centimer ong genoeg? ik heb gewoon echt niks maar dan ook niks van afscheiding of vocht. dus het gaat niet soepeltjes maar hee het was erin ben alleen altijd bang dat de zaadjes er de volgende dag weer uit komen. maar dat maakt niet uit dan? 0w 5 minuten dan heb ik wel lang genoeg gelegen heb nog steeds buikpijn maar zit een beetje bij baarmoeder. soort ongie kramp. ach vandaag en morgen nog klussen en dan zien we het wel. ik kan verder toch niks doen.
het is vanavond of morgen volle maan dus dat zou perfect uitkomen. vanaaf maar eens buiten gaan staan en naar de maan kijken. ze zeggen dat als het volle maan is je het vruchtbaars bent
ik heb er ooit weleens naar gekeken maar de meningen zijn heel erg verdeeld daarover. de een zegt dat het slecht is en de ander zegt weer van niet. en ik vind het eng om dat risico te wagen.. de gyn zei ook dat ik er erg mee op moest passen omdat er op meerdere glijmiddels staat dat het niet zaaddodes is maar het wel is. maarja ze ook dat vaseline wel mag en dat klopt ook niet. maar als ik de presseed nu bestel heb ik het niet meer optijd,
@allemaal bedankt voor jullie mededeleven Het beeld van de lever van onze kleine is helaas niet verbeterd. Gelukkig ook niet verslechterd, dus nu in de buik heeft hij er geen last van. Maar of de lever daadwerkelijk zijn functie aan kan op t moment dat t geboren is weten ze niet. Het zal dus kritiek worden de eerste 5 dagen na de geboorte. Ik moet bevallen in t academisch ziekenhuis onder begeleiding van gyn en kinderarts. Ik heb nog steeds goede hoop op een goede afloop maar het nieuws is wel wat rauw op ons dak gekomen, we hadden hoop dat t verbeterd zou zijn. Ik kom later nog even, wil even rusten echo heeft 2 uur geduurd Xxx
Meis toch, in ieder geval is het niet verslechterd, maar wat een onzekerheid. Maar wat is het precies of is dat nou juist het punt? Dikke knuffel.
aaah meissie wat ontzettend vervelend dat ze je geen goed nieuws konden geven hopelijk mag het met de geboorte meevallen en komt het toch nog goed met je kleine vent. ik snap heel goed dat het rauw op je dak komt hoor! het is zo helemaal niet leuk om zwanger te zijn voor jou.ga nu maar lekker rusten en probeer het even van je af te laten zakken hoe moeilijk het ook is. en gewoon blijven kletsen tegen die mooierd in je buik. wieweet doet het hem goed en ik ga ook een kaarsje voor je branden als ik straks thuis ben. sterkte meis