@saskia, wat vervelend dat het niet verbeterd is en dat je nog geen zekerheid hebt. maar dat het niet verslechterd is is al heel wat natuurlijk. ik ga keihard voor je duimen dat straks met de bevalling jullie kanjer gewoon gezond blijkt te zijn. ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje kunt genieten van je zwangerschap en je kleine man in je buik. liefs
@saskia, hè bah! Ik had op beter nieuws gehoopt voor jullie. Gelukkig is het niet verslechterd... Jullie mannetje is vast n vechtertje en slaat zich erdoorheen die eerste dagen! Mijn vingers blijven gekruist! Nu even rust, alle spanningen putten je uit... Sterkte met t verwerken van deze tegenvaller!
Saskia wat een onzekerheid nog steeds zeg! Gelukkig is het niet verslechterd!heel veel sterkte en hoop dat jullie zoon strax gezond ter wereld komt!
Poeh, dat wordt wel heel spannend. Het lijkt me raar om dan zo naar je bevalling uit te kijken. Niet wetend wat er gebeuren gaat..... Heel veel sterkte en doe rustig aan. Het is niet niks!
HI Saskia...jeetje nog steeds onzekerheid maar geen verslechtering is dan wel weer beter. Hebben ze al gesproken over de mogelijkheden als jullie kleine zijn lever de functie niet aan kan? Blijf die hoop houden want dat is heel belangrijk. En de onzekerheid blijft dus maar probeer dan toch nog de rust te vinden voor jou, de kleine en de rest van de familie. Krijgen jullie nou regelmatiger echo's? Wordt de kleine eerder gehaald of juist het natuurlijke proces zijn gang laten gaan? En Saskia als dat betekend dat je eventjes niet aan het werk kan, blijf dan ook thuis he...want het is echt niet niks...Sterkte voor jullie....
Saskia; Gelukkig is de situatie van je zoontje niet verslechterd. Wat een enorme spanning nog tot de kleine geboren is, en de 5 dagen erna... Gelukkig sta je onder goede begeleiding, maar leuk is anders. Ik hoop dat je nog van je zwangerschap kunt genieten. Denk goed om jezelf, dikke knuf!
au au au ik heb zon pijn in mijn lies niet normaal! dus zo voelt het als het op klappen staat? hier trouwens een leuke foto van mijn lieve schurken Bekijk bijlage 205292
het zou me verbazen als hij nu niet binnen een paar uur spring want dit zijn echt vlijmscherpe steken en mijn botje in mijn schaamstreek doet ook lekker zeer. allemaal aan de kinkse kant dus dat kan wel kloppen want de gyn had het ook over links. wel vreemd hoor om dit voor het eerst mee te maken. ik voel dit anders nooit.
woooww ik voelde net een koude straal en een hevige steek pff.. weet niet hoe jullie dit voelen maar ik vind het helemaal niet lekker. nu hopen dat de zwemmers het eitje kunnen vinden en vanaaf nog een keertje klussen.
ik dacht ook niet dat ik hem zou gaan voelen omdat ik gisteren nul komma nul voelde maar nu weet ik het zeker. geeft wel soort van bevestiging.