Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

Gm ladies,

Goofychick ik heb geen temp ervaring. Maar wanneer ga je testen?

Hier reeds begonnen met moeders voor moeders. Wat. Een gedoe hihihi maar is voor een goed doel. Testje was knal en zegt ze opeens met de groeiende buik zon knal test terwijl je pas 5 weken bent sluit. Ik een tweeling niet uit...:ihihi
    Verder een leuk boek gehad, magazine, armband en ook info over eeen site waar ik me aan kan melden en dan krijg je elke week een email bericht. Animatie bericht over hoe ver je bent etc...wel leuk voor de kinderen. De zwangerschap begint nu echt te voelen.
    Het is nog vroeg...even nog oogjes dicht doen.
    Fijne dag iedereen..

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo Jazz,jij was er vroeg bij hihi.Goed dat je meedoet met mvm!

Ik zit een beetje de tijd door te komen.Husband gaat de kids zo naar school brengen en ik wacht nog ff met douchen.Dat doe ik het liefst zo kort mogelijk voor de afspraak,denk dat ik weer een inwendige echo krijg nl.

Nah ja..ik kom de tijd wel door.Zal jullie even mijn toeter laten zien,hij is zo aan het groeien .

3. jazz

jazz Niet meer actief

Hihihi ja he was vroeg inderdaad...;)
    meid meid wat een mooie buik al..Verder alles goed?
    Trouwens is de 1e termijn echo altijd inwendig..Kan me niet meer herinneren..maakt mij niks uit maar moet wel vriendlief even voorbereiden natuurlijk...hahahahaha Hij is namelijk ook absoluut geen ziekenhuis held.....en echt niet he kan er niet tegen. Vanwege het overlijden van zijn moeder (beiden ouders op een vroege leeftijd verloren)...:(

Hier nog even mij moeders voor moeders foto ben er zoooo trots op hihihi voelt nu echt een beetje echt maf he...
    Bekijk bijlage 189703
    Laat je ons wel weten hoe het is gegaan bij de gyn

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Geen idee eigenlijk..hier is met 7 weken de echo standaard inwendig.En omdat ik meer buikvet heb nu denk ik ook.Vorige zwangerschappen waren vanaf 12 weken uitwendig,dus even afwachten.Ik weet niet hoe dat ergens anders is...

Ik voel me heel goed.Geen rare fratsen van de bloeddruk enz,ik verwacht dan ook dat die goed is.Van m`n suiker baal ik,maar ik wacht het advies van de gyn maar even af.

Jou test is erg knal idd :D Straks zijn het er 3 :$ Ben kei benieuwd!!!

Ik kom vanmiddag zeker even langs...pff krijg nu echt de kriebels ;)

5. jazz

jazz Niet meer actief

Veel succes...en 3 kom maar op hoor hihihihi Nou dan valt vriendlief helemaal flauw...hahahaha

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jazz.........als het een tweeling is wil ik de persoon van jou pendel even weten!!!!
    Die had toch een tweeling gependeld???

Nou helaas meiden, ik mag door naar de volgende ronde.....nog niet ongi maar wel een negatieve test......manlief gelooft het nog steeds niet.
    Als mijn temp hoog was geweest en ik had deze test dan zou het nog kunnen dat, maar nu geloof ik er niet meer in. Had ook beetje te mooi geweest, want opeens een eerste keer met een lucky shot raak terwijl ik er met mijn jongste 8 rondes over heb gedaan.....

Ennasil......dus nu wordt het spannend of jou pendel gelijk heeft!!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Trotsemams jeeee je groeit snel zeg, zeggen ze wel vaker bij een derde kindje he.

@zwaait naar de rest

8. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ooooh wauw!! pos testen en dikke buiken , ik houd ervan!!!

jazz vroeg volgens mij hoelang wij al bezig zijn.
    nu precies 1 jaar........

bij mij waren de echos ook inwendig tot een week of 10 meen ik......

owjeej t is bijna half9 ik moet gaan rennen!!

9. jazz

jazz Niet meer actief

@Goofychick..jammer meid maar inderdaad lekker weer klaar stomen voor de volgende ronde hoor....

@bijoux dat is inderdaad best wel lang maar geen behoefte om naar de ha of gyn te gaan? en onwijs spannend wat deze ronde gaat doen.

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Gooie murguh
    Shit zeg nog n negatest! Balen goofy. Ik gun t iedereen zo om lekker zwanger te mogen zijn!
    Maaaar k zag ook n knaltest. Jazz, dat moet r wel meer dan een zijn spannend hoor.
    En ook n megabuik al met 10 wkn! Mooi hoor. Bij mij is t nu zo dat je echt ziet dat k zwanger ben en niemand hoeft zich meer af te vragen of k dikker ben geworden of zwanger ben!! Hihi
    Hier zo naar de fysio en vanmiddag dansen met oudste, en poetsen en opruimen voor vrijdag voor de kijkers!

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jammer Goofy...nu nog even geduld hebben...

Jazz,mss de gevaarlijke voorwerpen om vriendlief heen weghalen bij de echo.Dan kan hij iig zachtjes vallen :p

Dannie,dat is wel fijn poetsen voor een goed doel ;) En heerlijk als het daarna klaar is.

Miran,hoe is het daar??Nog maar 4 dagen toch??? Spannend !!

Ik ga douchen,tot vanmiddag dames!

12. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ja dat is wel n stok achter de deur. Uitstellen kan nu niet en idd dan is alles weer helemaal schoon en opgeruimd!

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

goede morgen meiden

@ BB en goofy .. toen ik mocht testen had ik ook een negatieve test baalde ontzettend want idd man lief zei de hele tijd tegen mij als jij niet zwanger bent weet ik het ook niet .. ik geloof dat ik pas 2 dagen na NOD positief heb getest !!
    wil geen valse hoop geven maar dikke moed :D ..

@ Dikke buik :S niet normaal he .. zo;n buik had ik bij de 1e zwangerschap met 20 weken geloof ik .. zal eens kijken of ik hem op de foto krijg...

weet iedereen in jullie omgeving al dat jullie zwanger zijn ?
    en hoe hebben jullie dat verteld >?

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

ik heb shirts bij simply colors besteld

met de tekst erop

geef ons een dikke kus
    wij krijgen een kleine broer of zus ..

en dan verdeeld over de 2 shirts van de kids voor en achter

hmmm beetje onduideljk he hahaha

15. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Dat maakt het wel grappig! Leuk idee!
    Wij hebben het al heel snel verteld, niet op n speciale manier ofzo. Tegen mijn ouders zeiden we: weten jullie wie weer opa en oma worden? En toen noemden we m'n schoonouders, dus eerst dachten ze dat schoonzus weer zwanger was:D
    En bij m'n schoonouders zeiden we hetzelfde!
    Tegen m'n broer en schoonzus gebruikten we de oom en tante versie;) afgezaagd, maar was wel grappig want in eerste instantie trapten ze er wel in!

16. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    GM dames

Temp is gezakt met 3 graden, dus laat die ongi maar komen.
    Wil zo snel mogelijk van deze rot cyclus af.
    en wil nooit meer zo een lange ben het helemaal zat.
    volgende ronde ga ik gwn tempen dan weet ik wanneer mijn ei is geweest.

ik zag een mooie buik voorbij komen.
    en een knal test die de spanning erin brengt :D ben benieuwd hoeveel er i jou buikie zitten jazz

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Oooh nog meer nega testen :( balen meiden bah! Hopelijk volgende ronde raak

Jazz ben erg benieuwd naar jou echo of het er idd 2 zijn spannend zeg!

Hier gisteren ochtend geen meds ingenomen en nu ook niet gaat goed tot nu toe zou het dan toch eindelijk eens bijna ophouden? Avond neem ik ze nog wel in wil ff afbouwen.
    Wij gaan strax een nieuw bed voor es bestellen halfhoogslaper met glijbaan haha

Weet niet wat het is sinds gisterenmiddag beetje bang dat het mis is totaaaaal geen reden voor maar die angst is er opeens heb gisteren beeb niet gevoelt terwijl ik hem/ haar elke dag voelde... Maakt me toch onzeker en ook omdat de echo al bijna is denk ik

Ik moet ff boodschappenopruimen fijne dag allemaal!

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jazz, bij mij was met bijna 12 wkn nog inwendig, kreeg het er niet goed op..........terwijl ik niet dik ben ofzo, maar kreeg geen goed beeld dus toen maar nog inwendig.

@Dannie wat een opruim en schoonmaakwoede heb jij zeg hahahaha.

@flex, dus het gaat wel wat beter als je wilt afbouwen, lekker hoor.

@City, yep maar ook daar geloof ik niet in, testte altijd op NOD postitief en de temp is gewoon te laag. Misschien dat ik me beetje verrekend heb.....dus nu verrassing wanneer ongi komt, morgen zit ik op 27 dgn en dat is vrij normaal voor mij.

@Ehhhh ehhhhe ehhhh..........weet ff niet meer even verder lezen.......en nu koffie drinken.......

19. jazz

jazz Niet meer actief

@Flex echo bijna...gewoon aanstaande vrijdag weer...spannend dan weer he pfffff blij te horen dat het met de misselijkheid beter gaat.
    Ik mag niet klagen op dat gebied...maar ik ben me er ook van bewust dat het nog kan komen.

Leuk hoogslaper met glijbaan...hihihihi waarom hadden ze die niet in mijn tijd hahahahaah

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Jazz ik had ook nergens last van met precies 6 weken begon de ellende.... Hoop dat het jou bespaart blijft was je bij je andere zwschappen ook misselijk?

Deel Deze Pagina