Nee niks nu dus ik ga gewoon vertrouwen hebben volgende week een echo..En ik heb me ik trek het niet meer dag al gehad die was woensdag dus voel me weer kip lekker......
gelukkig dat je je goed voelt nu vasthouden ik zit een beetje op internet te speuren. ik vraag me af waar die zaadcellen heen zwemmen en of ze er dan ook weer na een dag uit de vagina kunnen gaan? of zitten ze veilig achter een muurtje? ik kan het nergens vinden. voel me nu echt dom en er staat overal als je geen vruchtbaar slijm heb dat het zaad niet lang leeft brr dat maakt me toch stiekum weer onzeker. maar ik kan er helaas toch niks aan veranderen. tralalaala afwachten maar.
Ennasil.....hier een liedje van Dean Martin: When the moon hits your eye Like a big-a pizza pie That's amore When the world seems to shine Like you've had too much wine That's amore hihihihi veel plezier vanavond
Bah voel me vreselijk slecht ga slechter zhuis uit dan dat ik erna toe ging pfff Surf thnx voor de broek zal er veel plezier van hebben! Hopelijk komt mannetje op tijd thuis heb honger!!
Leuk, helemaal om Dean te zien staan.. vind het een leuke jongensnaam, staat op mijn lijstje favorieten
pijn in liezen is weg. heb nu alleen nog een beetje kramp in baarmoeder. zal die gesprongen zijn? en dat al op dag 13?
@ jazz nu lees ik weer dat met clomid een eitje pas spring bij 24mm? mijn gyn zei tussen 16,5 en 20,5 wat is het volgens jou?en jou gyn? mijn gyn zei dat hij ieder moment kan klappen maar waar basser zei dat op? ze zei wel dat mijn baarmoederslijmvlies goed was voor bevruchting. zou ze het daar ook aan kunnen zien dat de ei klaar is om te springen?
Ennasil dat springen is bij iedereen anders en dus gewoon lekker intiem zijn en dan zie je wel...ze kunnen het pas met zekerheid zeggen als je ook een pregneyl spuit zet dan is het zeker dat binnen 24-36 uur het eitje springt.... Leuke naam he miran dean....hihihi
ik dacht shit dalijk springt ie wel later en dan hebben wij manlief zijn soldaatjes er doorheen gejaagt.want na elke dag lozen blijven er weinig goede over. he bah wat maak ik me weer druk! dat wil ik helemaal niet. en ik heb toch echt het idee dat ik mijn ei heb gehad of in iedergeval vanacht krijg. want die pijn zal vast niet voor een paar dagen zijn.
Ennasil ik zou me niet zo zorgen maken misschien vanavond nog en dan morgen overslaan en dan zondag nog? en om het af te leren dinsdag hihihihi en dan komt het denk ik wel goed hoor...
ik doe het gewoon zoals de gyn zei denk ik 3 dagen nu en zondag overslaan en dan maandag weer. ik ben fijn gebouwd en ik denk dat een groot eitje helemaal niet pas in mijn eileider. of maakt dat niet uit?
Haha, heeerlijk om te lezen Ennasil... hoe jij je lekker druk kan maken om alles. Begrijp me niet verkeerd, ik keur het niet af hoor. Ik zit er alleen maar met een grote glimlach op mijn gezicht van te genieten... By the way, je krijgt denk ik morgen post Dean, spreek je inderdaad uit als Dien (wel die ie een beetje langer maken). Ik vind het wel goed passen bij Joey en Collin, alhoewel ik misschien ook een naam met 2 lettergrepen leuk vind.
ik moet ook wel een beetje om mezelf lachen haha. want met sommige dingen ben ik juist heel nuchter en afwachtend maar met dit niet. ow kom maar op met dat gelukspoppetje!! die kan ik nu goed gebruiken. ik hang hem naast mijn bed aan het kastdeurtje denk ik nog een keer dankjewel!!
Ow ja, en hoe krijg ik de link naar mijn tempkaartje onder mijn post? Deze link werkt alleen voor mezelf.