Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

volgens mij gaat het niet zoveer om het plassen, maar dat je lichaam in beweging is geweest en met je voetjes op de vloer bent geweest.

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

dan moet ik het eigenlijk naar half 7 brengen? ik heb het eerder een paar maanden getemp en toen deed ik het ook altijd om 7 uur en dan half 7 plassen .wel elke keer standaard ritueel. en de temp was bijna altijd hetzelfde. maar je hebt gelijk hoor ik moet gewoon blijven liggen dan is hij betrouwbaarder.maar voor nu is die inedergeval 0,2 omhoog en als ik uit bed was gegaan om te plassen was die mischien wel iets hoger omdat ik dan ik beweging ben geweest. maar dat zal ik helaas nooit weten;) als de ei nog moest komen had die moeten zakken.

heb wel nog erg pijn bij mijn baarmoeder alleen nu aan beidekanten.
    kan dat na ei?

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @He meiden, even geen tijd om bij te lezen, dinnie dit weekend op bezoek, maar kom vanavond even gluren.

Kus aan iedereen......overigens hier nog bloedverlies maar het lijkt wat minder te worden nog steeds geen knaltest waar ik gehoopt op had..........maar temp wel gewoon nu naar 37,0.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Goofy: mssn toch innestelingsbloeding geweest omdat je temp ook wat gezakt was... Dan zit jullie frummel nu heeeeeel goed vast hihi

Damyar: mooi kruis! Iui precies op tijd, super!

Ennasil: beste is tempen voordat je opstaat, dus voor jou idd half voor het plassen.

Hier lekker gezwommen. Kaspertje ligt nu in bedje en ik ook ;) strax de kerstboom, nu even tukken...

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik zou niet meer zeuren:) maar ik heb nog steeds pijn in mijn onderbuik vrijdag was het enkel aan 1 kant en gisteren ook. maar nu voel ik het alleen in baarmoeder aan beide kanten. ik voel het vooral als ik zit en buk. het voel als menstuatiepijn duwend. ik vraag me eigen af of dat wel kan na eisprong? of zou het mijn blaas zijn? hmm..
    ik hoop in iedergeval dat het snel weg gaat want vind het helemaal niet fijn. btw mijn afscheiding is weer gelig en gisteren was hij slijmerig en wit . nu weer gewoon dik en niet waterig meer.

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

komt goed! ik ga heel hard voor je duimen dat die knaltest eraan komt!
    hoeveel dpo zit je nu?

7. ennasil

ennasil Niet meer actief

ow sory zie het al op je kaartje. 17 dpo. hmm dan zou die wel wat donkerder moeten zijn maar wieweet late innesteling of je maakt lanzaam het zwangerschapshormoon aan. hoe was het bij je vorige zwangerschappen met de testen?

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ehhh met mijn jongste testte ik ook pas met 4 dgn na NOD wat positiever maar nog niet net zo donker als de controle....

Surf je kerstboom al gezet...lekker gezellig!

Ennasil, ehhh tja kan van alles zijn, irii he.

Damyar ik duim me rot voor jou!

Miran???

Zwaait naar de rest!

Hier weer bloedverlies, begint zo halverwege de ochtend.....maar weer met een maandverbandje.....als ik zou willen.....nou ja afwachten maar en vrijdag bellen met dokter en hopelijk dan direct een echo....

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hoii meiden,

Hoe gaat het hier?

Vandaag begon goed bij mij totdat we gingen opruimen sindsdien duizelig en hondsberoerd! Heb nog even op bed gelegen maar heeft niks geholpen was alleen maar bezig met slikken zodat ik niet hoefde te spugen...

Goofy duim voor je mssn is he gewooninnesteling komt vast goed!

Ennasil zit je op de wachtbank? Duim voor je!,

Miran wanneer ga jij testen?

Surf lekker zwemmen wilde vandaag ook maar toch maar niet gedaan hihi

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ohja smurf trapt me letterlijk de heledag door!, nu heeft ie volgens mij de hik of hijs boos haha

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Delfino, wanneer ik ga testen... ehm, kon me niet bedwingen en heb er net 1 gedaan. Hartstikke nega natuurlijk. Rustig afwachten en ondertussen is mijn hoop wel vervlogen.
    Meis, ik hoop zo dat je je snel beter gaat voelen. Wanneer heb je de uitslag van die test?

Goofy: hopelijk kun je snel terrecht voor een echo, dit is ook een onzekerheid van niets.

Ennasil: hopelijk morgen een duidelijk hoge temp. Ik temp elke ochtend voor ik op sta, als ik iets eerder wakker word en moet plassen dan temp ik even iets eerder.

Surf: heerlijk zwemmen, daar houden onze jongens ook zo van.

Dannie: Yeah! Verlof!

Damyar: Goed geklust! Mijn duimen draaien voor je!

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik hoop het ook! Ik heb wel eens eerder een hoge temp gehad, en dan op de dag van ongi kelderde hij ineens naar 36,8. Dus helaas zegt het niets.

Ik geloof er ook niets van trouwens dat het deze ronde raak is.

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heh bah negatesten willen we niet! Maar het kan nog;) ik blijf iig wel doorduimen voor je!

Weet niet of ik zelf moe bellen maar bel woensdag de vk gewoon om te vrage of het er al is zo nie bel ik vrijdag weer zou halve week duren maarja zit weekeind tussen denk niet dat daar iets uit zal komen zwsuiker is het zeker nie als ik internet moet geloven! Gelukkig maar want dat is wel het laatste wat ik wil!! Mij teveel risicos.... Dan weten ze het maar nie wat het is zolang dat het maar nie is!! Ik hou het gewoon op hcg ;) en eventueel ijzer tekort

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Heb je mee kunnen kijken wat je bloedsuikerwaarden waren dan?
    Ben je ook al op ijzertekort geprikt? Zou toch fijn zijn als je je weer even happy voelde. Knuf!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Mijn suiker was bij eerste controle voor vk ietswat aan hoge kant maar niet te hoog en afgelope vrijdag was ie goed voor de test geen idee hoeveelie was en ijzer was bij de vk aan de lage kant ook niet te laag en is nu ook weer geprikt even afwachten nog dus...

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ennasil ook online zie ik... hoe is het meid? Krampjes en buikpijn over?

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

jep nu zijn de krampjes weg. net zomaar spontaan nog even geklust:)
    we zouden het niet doen maar van het een kwam het ander;) en het ging super!! hoop dat mijn temp morgen omhoog is.

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

NOD-lijstje

November:

14 November
    Baby Boom (ronde 15, 2♂)

December:
    5 december
    Goofychick (ronde 3, 2♂)
    15 december
    Miran336 (ronde 6, 2 ♂)
    (24 25 26?) december
    ennasil ( ronde 8? eerste kindje ) ronde 2 clomid 100mg

Vlindertjes:
    Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d
    Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d
    Delfino - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was

Zwanger:
    Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Vash - 12 jan 2012 - ? - ?
    Dannie81 (♂ & ♀)- 8 feb 2012 (♂)- bv - zh
    Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh
    Saskia 81 -?
    trotsemamavan2(♂ &♀) - 4 april 2012 (♂) - bv - thuis
    Smile - 10 april 2012 - fv - thuis
    Delfino (2♀) - 25 april 2012 (♂) - bv - zh
    Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis
    Trotsemams (♂ &♀) - 5 mei 2012 -bv -zh
    Jazz (♂ &♀) - verassing nog-fv-zh
    Surf (2 ♂)- 26 juni - bv - ziekenhuis

♂ = zoon
    ♀ = dochter

pff wat stond die lijst weer ver weg ! hoop dat ik de goede heb:) heb voor mezelf even de datum ingevuld.

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

goedemorgen,

hier nu om iets voor half 7 getempt. hij was 36,6 36,7 heb hem een paar keer gedaan want hoorde hem niet piepen. daarna naar de wc geweest en om 7 uur nogmaals getempt en toen was hij ook 36,7.
    al met al is mijn temp best laag. ik denk dat mischien de progesteron waarde niet zo hoog is. want die moet er voor zorgen dat de temp omhoog vliegt.heb ik gisteren ergens gelezen. maar ik weet bijna zeker dat de ei is geprongen. want had zaterdag en gisteren het meeste slijm. en de pijn is weg.

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Temp blijft goed, maar heb wel ongi krampjes...

Deel Deze Pagina