ennasil, ik heb zelf nog twee dagen slijm na eisprong. Probeer te relaxen, als hij is geweest is het goed benut en zo niet, je hebt gisteren spontaan geklust dus er ligt een verse lading. Morgenochtend of avond nog een keer en dan is het heus genoeg. Betreft temp, bij de één gaat de temp gelijk dezelfde ochtend na ei omhoog bij de andere duurt het twee daagjes. Dus ook daar je niet druk over maken.
Ennasil: ik draai niet door van je verhalen hoor... jij dan? Jazz: Donderdag gyn, zou leuk zijn als je dan een echo krijgt. Je eet wel gezond verder, dan zou ik me niet zo druk maken om die aardappelen/pasta's. Bij mijn ene zoon teste ik op nod posi en de andere 4 dagen voor nod.
Hahaahah Ennasil meisie...Ik ben zwanger geworden zonder goede kwaliteit zaad van mijn vriend, ik dacht dat mijn ei al geweest was omdat we ons aan het verbod hebben gehouden, en ik was zo verkouden als ik weet niet wat...geloof me je hebt alle factoren in je voordeel.... Als het nu niet lukt heeft het met je progesteronwaarde te maken. Moet je dat volgende week nog testen?
Mijn zusje is trouwens vanmorgen voor IUI geweest als het goed is, dus weer 2 weekjes wachten... lief dat je het vraagt.
De NOD politie houdt je in de gaten.... Ik hoop het zo voor je Dat je zwanger bent he bedoel ik hihihihi
@ jazz jep donderdag progesteron prikken. ik vond dat zelf aan de vroege kant maar zde gyn dacht echt dat mijn eitje heel snel zou springen. vandaar dat ze denk ik zei dat 3 dagen klussen genoeg was en echt niet meer hoefte. maar als mijn eitje later is gesprongen is progeteron prikken denk ik nog aan de vroege kant. maar ik ga even van zaterdag uit dan is donderdag precies goed want het moest binnen 5 tot 7 dagen. vrijdag krijg ik dan telefonisch de uitslag. btw nu is mijn slijm echt weg. het begint al wat dikker te worden de afscheiding. en het voelt va onderen ook niet zo heel vochtig en koud meer dus ik denk dat dat een goed teken is voel me al een stuk geruster phieww.. @ miran je poppetje is er nog niet maar ik denk dat hij morgen komt. maandag komt hier bijna nooit post. en het is nu ook heel druk bij de post dus ik denk dat hij een klein beetje verlaat is. mijn zwangerschaps testjes zijn er ook nog niet en die zijn ook al onderweg. en meid ik duim heel hard voor jou!! @ damyar ook voor jou spannend nu. wanneer had jij nu ook alweer je ei gehad?
heb trouwens hacheevlees opstaanen dan met knollen eten hihi beetje aparte combi maar het leek me wel lekker.
Zo wij hebben vandaag nuttige dingen gedaan! Geboorte kaartjes boeken opgehaalt gaan we vanaaf ff neuzen! En mannetje heeft de baby erkent! Kraamzorg is ook geregelt nu nu de babykamer nog
er heeft laatst een artikel gestaan over spermacellen en elke dag een zaadlozing en het blijkt dat de hoeveelheid wel afneemt maar de kwaliteit verbeterd. en je hart luchten is alleen maar goed. maar probeer voor jezelf de middenweg te vinden, want nu ben je zo gefocused op alles. ik denk dat dat niet goed is voor je lichaam en geest en dus ook niet voor de bevruchting. hoe moeilijk het ook is. en als je een kindje wilt dan zal dat 24 uur per dag in je hoofd zitten, maar ik werd zwanger in de maand dat ik dacht ik ga nu echt proberen even naar andere dingen te kijken. je kan niet meer doen dan afwachten, en om de dag door klussen, dan heb je altijd een voorraadje klaar liggen! ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen dat je zwanger het nieuwe jaar in mag gaan.
al druk bezig geweest. wij gingen zaterdag boeken halen, stond op internet open van 9 tot 16 komen we daar aan gesloten. we hebben het kamertje al zo goed als afgemaakt deze week. alleen nog gordijnen. zoo leuk!! vind het zo apart dat daar over een tijdje weer zo'n kleine frummel ligt te slapen. erkennen moeten we hier ook nog doen, maar we hebben nog tijd zat.
je hebt gelijk ik betrap me er ook ontzettend op dat ik er teveel mee bezig ben. maar dat komt denk ik ook omdat ik op dit moment niks anders om handen heb. en omdat ik nu weet dat ik een ei had/heb. ik heb ook een artikel gelezen: bedeol je deze? Het aantal zaadcellen in de sperma stijgt als er een tijdje geen seks is. En hoe groter het aantal zaadcellen, hoe groter de kans op een zwangerschap. Aan de stellen die zwanger probeerden te raken zonder resultaat werd dan ook geadviseerd om een tijdje geen seks te hebben. Het tegendeel is bewezen door de Australische wetenschappers aan de Sydney University. Ze onderzochten 42 mannen, die geen goede kwaliteit van de sperma hadden. Een week lang moesten deze mannen elke dag een zaadlozing krijgen en daarna 3 dagen geen seks hebben. Bij 37 mannen was de sperma beter waarbij de zaadlozing dagelijks plaats vond. Wat is nu het eindoordeel? Vaak seks hebben, is goed voor DNA van de sperma en kan deze verbetering van de sperma kwaliteit bepalen voor de stellen met een kinderwens zijn. Er wordt nu aan de mannen die geen goede sperma hebben geadviseerd om vaak seks te hebben, om de sperma kwaliteit te verbeteren. Maar het aantal zaadcellen na een periode zonder seks blijft groter, dan na elke dag seks. en ik heb nu even de knop bij mezelf omgedraaid dat ik maar gewoon moet afwachten. want wat heb ik eraan als ik er 24 uur per dag mee bezig ben? ik word er niet zwangerder van. ik ga niet meer surfen en spitten op internet en gewoon mijn ding doen. soppen wassen etc. woendagavond heb ik een jemako party ( helemaal geen zin in nog)
hier is net mn vriendinnetje met kids weer de deur uit, pff wat een drukte, ben blij dat de rust weer terug is hihi nog steeds niet lekker, maar niet hoeven spugen vandaag, alles is binnen gebleven... (dus dat is fijn!) wel n ziek kindje erbij, ruim 39 graden koorts...
he getsie wat naar dat je kleine koorts heb. kijk maar uit dat jezelf ook niet ziek word hoor! het heerst wel weer heel erg hoor ik hier en daar. zelfs de gyn waarschuwde me ervoor.
erkennen is inderdaad als je niet getrouwd bent en bij geboorte komt er dan alleen nog het punt ouderlijk gezag want die heb je als vader zijnde niet automatisch bij erkennen. Maar dat kan gedaan worden bij geboorte aangifte en dan wordt het verstuurd naar de rechtbank en dan wordt het geregeld. Veel mensen weten niet dat dit twee verschillende dingen zijn en dat dit dus afzondelijk van elkaar geregeld moet worden. Zo is het bij ons oudste zoon gegaan, toen waren wij nog niet getrouwd. Nu we getrouwd zijn hoefde we dit niet te regelen bij de geboorte van de jongste.