moet je nagaan ik wist dat allemaal helemaal niet. maar wij zijn getrouwd dus hoeven we die dingen gelukiig niet te regelen maar wel handig om te weten
ik zit ff even een paar dagen verder in te vullen maar hij zet helemaal geen kruis. doet ff dat niet meer?
zo net 2 nieuwe autostoeltjes besteld voor de mannen... kaspertje hoeft/gaat er nog niet in, maar ik vind het leuk als er straks 2 dezelfde stoeltjes in staan... en als nummer 3 in de laatste categorie komt, kijk ik wel even wat we dan voor thijmen doen. of nog houden en een derde erbij kopen of thijmen alleen in de stoelverhoger...
tis wel een gek idee trouwens... vandaag 3 maanden terug ben ik gecuretteerd en nu alweer ruim 12 weken zwanger!
ow nu ze ie ineens wel een kruis wel een rare plek. klopt geen snars van zal hem hieronder even plaatsen heb hem een paar dagen verder ingevuld omdat ik nieuwsgierig was waar hij zijn kruis zou zetten.dus ik ben eigenlijk pas bij de cd 16 maar heb hem even doorgetypt tot cd 19 Bekijk bijlage 206166
hij zet m wel laat, maar kan ook komen omdat je geen temps van voor dag 13 hebt ingevuld... denk ook dat FF het zo doet gezien je slijmpies... meestal springt je ei binnen 24 uur na je slijmpiek. ervanuit gaande dat die gisteren was (watery is het meest vruchtbare slijm), dan klopt het dat FF denkt dat je ei vandaag is. als je je slijmpies weglaat, wordt het dan anders? (bv die van de 15e weglaten, zet FF je ei dan op gisteren?)
nope hij verandert niet dan zet ie zelfs helemaal geen kruis als ik de slijmpjes weghaal. hmm.. dan maar niet op mijn grafiekje kijken en gewoon invullen en zelf een richtlijn eruit halen.
Met oma ging het goed, natuurlijk even een moeilijke dag maar ze kreeg veel visite vandaag en dat is een goede afleiding zegt ze. Ze is vooral blij dat er zoveel mensen nog aan haar denken nu ze alleen is en dat er vaak mensen op bezoek komen. We zijn ongeveer 11 maanden verder na het overlijden van opa en oma zegt dat voor haar het gemis er zeker is maar de scherpe kantjes zijn er een beetje af. Toch zielig hoor... 2e kerstdag hebben we d'r uitgenodigd bij ons allemaal te eten. Bij mijn zusje thuis. Leuk, al die regeldingen! Autostoeltjes, geboortekaartjes, babykamer... voelt nog zo ver weg allemaal. Tot die tijd geniet ik volop mee van jullie verhalen. Ennasil: als je het ei hebt zoals aangegeven dan heb je goed geklust!
ik hoop dat jouw tijd, overmorgen is miran! mag inmiddels toch wel!! als je het vervelend vindt als we het erover hebben, geef het dan aan hoor!