Bij de eerste was ik net gestopt met de pil toen ik een nieuwe baan kreeg, we hebben toen nog 2 maandjes voorzichtig gedaan en daarna zijn we voor het echie gaan klussen. In de 4e ronde zwanger (incl. Pauze 6 rondes). Bij de 2e in ronde 4 zwanger. Nu dus op naar ronde 7. Ongi is er nog niet maar wel volop buikkramp. Ik zal zo nig eens gaan checken.
@ miran nee toch!! ik ga maar niet meer pendelen want ik geef mensen alleen maar valse hoop zo ik vind het echt heel vervelend voor je meis!
hier ff een kruis gezet maar verlies nog steeds waterige slijm heel dun en heel helder, ( je zou bijna zeggen dat het echt water is) dus daarover maak ik menog een beetje zorgen. Bekijk bijlage 206342
ennasil: kan dat niet van manlief zijn?? (moet je anders even ruiken...) miran: hmm toen toch al wel sneller... ik hoop echt dat je nu toch snel zwanger mag zijn hoor! dit is ook niets! maar goed, geen bloed geeft nog een heel klein beetje moed toch?
ik ga hier toch maar proberen de lampjes in de kerstboom te krijgen... vind het zo ongezellig, zo'n boom zonder lampjes... maar het zijn er 400... (beetje veel wel...) nou ja, als ik een beginnetje maak, wil vriendlief het vanaaf mssn wel afmaken...
Maar jeetje wat een grote haha die zou hier nie passen heb niet voor niets een kleinere boom genomen paar jaar trug hihi
ja ietswat hele dunne draadjes van 1mm en dan ong 2 a 3 cm. ik zat eerst ook te twijfelen of het niet van manlief was omdat dat ook waterig word maar dat is niet elasties zoals ik overal lees. en zondag was voor het laatst dat we geklust hebben. kan dat er nu nog uitkomen? enne surf volgens mij is het geurloos
oke gelukkig ik had inderdaad ook mijn bedenkingen. mischien wel een nawerking van eisprong. dan schijnt er ook wat vocht vrij te komen. hier mijn gelukspoppetje ontvangen van miran. ze is echt een schat hoor meiden! vind het zooo lief dat ze er ook 1 voor mij wilde maken. en mijn testjes zijn ook binnen. staat dat ik ze 6 dagen voor nod kan gebruiken. ben benieuwd!
Ennasil: nee denk niet dat het dan van manlief is... Zou er van uitgaan dat je ei geweest is, maar als je zin hebt vanaaf kan het natuurlijk nooit kwaad...