wat is het hier vandaag rustg. ik ga zo beneden de raampjes lappen en de deuren zemen. lekker met spiritus zodat het goed ontvet is alweer een tijdje geleden dat ik ze heb gedaan
nou hier 200 van de 400 lampjes erin... schiet nog niet echt op zeg. heb het nu al helemaal gehad. haha ennasil: als je zin hebt, mag hier ook nog wel wat gesopt hihi morgen komt de schoonmaakster weer gelukkig...
hihi hier moet ook zat gedaan worden. straks ook nog badkamer slaapkamers zolder etc. heb morgen een jemako party dus moet wel een goed voorbeeld geven hih
*diepe zucht* Ik heb buikkrampen, rugpijn en een ongi die niet komt... (tot overmaat van ramp heb ik net, nadat ik Joey naar school heb gebracht, even getempt... heb ik een temp van 37,6!) Is dat een normale temp voor overdag? Ik zit mezelf weer heerlijk de kop gek te maken zoals jullie zien.
dit is een normale temp hoor die van mij is zelf nog wel lager op de dag. wel vervelend dat je nog steeds in onzekerheid zit. maar niet meer tempen hoor als je niet in rust ben. zal dan even een uurtje gaa liggen en dan tempen.
Mwah... er zijn ergere dingen, ik heb 2 kids dus weet dat het kan. Maar ben ook van het soort 'piekeraar' dus heel goed in redenen bedenken waarom het nu wat langer duurt... Dan zakt me de moed in de schoenen. Mijn wens naar een 3e kindje is net zo sterk als naar de 1e.
he gatsie miran.. balen joh!! ik snap je gevoel helemaal. ik weet zeker dat het goed gaat komen met die derde frummel. helaas valt er niks te zeggen wanneer het raak is. hier de 1ste door de pil heen, de 2de na pilstop gelijk zwanger en nu was ik in maart 2010 al gestopt en in aug 2011 pas een positieve test.. jij krijgt gewoon een super oud en nieuw! en dan half januari een positieve test.
aaah miran, wat balen! die temp was wel superhoog, dus toen ik dat las dacht ik, wauw, dat gaat toch goed goed komen... helaas snel uit de droom... bah bah, wat een tegenvaller voor je zeg!
Hoi meiden ff snel ben beetje overstuur nu. De vk heeft net gebelt met uitslag van ziekenhuis. Mijn suiker was 7.9 te hoog dus en mijn ijzer waste laag moet maandag naar de gyn en hoor daar hoe nu verder....
@delfino, wat vervelend dat je suiker te hoog is en je hb te laag. dan weet je nu in ieder geval wel waarom je jezelf niet lekker voelt. het is niet leuk, maar gelukkig kunnen ze het vaak allemaal goed behandelen.
huh vind dit vreemd want normaal gesproken is het te hoog als het boven de 10 uitkomt. dan is mijn suiker ook veelste hoog want die was 8 nog iets toendie tijd en die vonden ze gewoon goed. weet je zeker dat hij 7,9 is?
Goed Aanvaardbaar Slecht Nuchter 4 tot 7* 7 tot 8* boven 8* 2 uur na de maaltijd onder 9* 9 tot 10* boven 10* Voor het slapen gaan6 tot 8* 8 tot 9 * boven 9*