Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dag 3 zonder een ochtend pil! Gaat wel goed! Maar oed vandaag moet ik werken dus even afwachten hoe dat gaat haha... Als goed is is het nu eindelijk even gedaan met die vervelende regen... Er is echt een groot nadeel van herfst/winter je kan zooo moeilijk je bed uitkomen! Haha!

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik herken het probleem... heerlijk warm bedje, koude slaapkamer brrr

Temp blijft hoog, vanmorgen weer 37.1 al weet ik dat het niets hoeft te betekenen. M'n temp kan morgen of zaterdag nog omlaag gaan.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Miran, temp nog steeds hoog is goed teken, maar tja we weten ook dat het nog niks hoeft te betekenen. We zouden samen gaan, maar nu ik niet zwanger ben moet jij de eer maar hoog houden dan.

@Ennasil 30 euro voor een dag?????

@Fl3xgirl kijk dat gaat de goede kant op met jou!!

@Dannie down??? Hoe dat zo meid?

@Trotsemams, ohh leuk he, de kids begrijpen dat dan echt he.....leuk hoor!!!!
    Hier echt game over........manlief gelooft het nu ook........en was echt teleurgesteld......snap er niks van want tis maar de eerste ronde.......maar hij was er zo overtuigd van zei hij, en ik had hem al gewaarschuwd dat hij te positief was.
    Verder hier er rustig onder hoor......we gaan gewoon verder, heb twee geweldige kids rondlopen dus zwanger worden is niet het probleem.
    Maar baal er stiekem wel een beetje van hoor, hihihi....

Ahhhh oudste kanjer heeft echt een pech dag vandaag, al van de trap gevallen, gestoten, van de stoel gevallen,denk dat ik hem maar vastbindt op de bank.

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

jep voor 8 uurtjes. ik ga straks even bellen als ik op mijn werk ben;)

5. jazz

jazz Niet meer actief

@Dannie ja he dan merk je opeens toch… ik ben zwanger..
    Gisterenavond ook 9 uur gewerkt, aan het eind van de
    dag zat ik thuis alleen maar te zuchten en te kreunen hihih mijn
    vriend zij nog maakt niks uit schat je moet alleen nog maar 8
    maanden hihihi Waarom zo down?
    Wanneer komen ze je huis bezichtigen, hoop dat het goeds brengt.

@Flex…wow leuk meid..Lekker genieten even…Goed te horen
    dat je niet meer zo misselijk bent.

@Smile misselijkheid en ik oooh hoop dat het beter gaat met smile….

@Miran bah bah bah nouuuuuuuu ik hoop dat het gewoon nog
    goed komt hoor…Ja mannetje is langzaam aan het idee
    aan het wennen…hahahaah zo stoer maar zo’n klein hartje
    haahahaha en ja het is zijn eerste. Trouwens nog iets gehoord van de potentiële kopers?

@ennasil…nee klinkt niet alsof je er echt klaar voor bent
    meid..Ik denk echt dat jij even de ruimte nodig heb om te
    wennen aan alles wat er gaande gaat en wat er nog mag komen.
    Want het is niet niks hoor de mmm. Het is veel gedoe met je lichaam etc vooral als je de behandeling begint en je krijgt bijvoorbeeld follikelmeting echo’s dan moet je ook op en neer. En je moet bijvoorbeeld CD 12/13 nou laat die dag dan ook net op je oppas dag vallen en dan?????? Denk ook aan je zelf lady.

@Goofychick super jammer maar jeetje wat een schat van een mannetje hihihihi

@Surf…yep zelf in de US wordt het dan weer spannend zo tegen de ongi aan.

Hier alles ok sinds vandaag minder buikkrampjes etc en dan beginnen we ons weer zorgen te maken jeetje jeetje ik voel niks pffff vrouwen he hahahaha
    Manlief kan zijn handen niet thuis laten…echt…Dus ik zei joh je hoeft niet meer te klussen hoor we zijn al zwanger hahahahahaha waarop hij doodleuk zei ik denk dat mijn hormonen ook zijn veranderd hahahaha
    Op de vraag of mijn boobs veel groter zijn zei hij ja een beetje..EEN BEETJE mama mia.

Leuk verhaaltje..zoals jullie weten ben ik begonnen met mvm. Zoontje vraagt wat is dat. Ik nou met mijn plas kunnen ze medicijnen maken…Oooh zei hij mama dan wil ik dat ook wel doen hoor hihihihi wat een schat…zodra ik echo heb gehad hem het nieuws maar vertellen.

6. miran336

miran336 Fanatiek lid

Jazz, lief van je zoontje zeg hihi.

De potentiële kopers zijn vorige week naar hun hypotheekadviseur geweest en deze week zullen we meer van ze horen(?) Onze makelaar wil vandaag/morgen even afwachten en anders morgen nog even contact met ze opnemen. Ik heb er niet zo'n goed gevoel meer bij.

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goofychick: aaah, pechvogeltje. Het is duidelijk niet zijn dag vandaag. Tuurlijk baal je, of het nu ronde 1 of 10 is je hebt toch iedere maand kans.

Flex: gaat goed meid! Hopelijk blijf je jezelf zo goed voelen.

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Zon!!! Klinkt heerlijk! *jaloers* ;)
    Spanning dus bij jou... ik hoop dat die spotting geen ongi word.

9. Damyar

Damyar Niet meer actief

zag dat meerdere berichtjes van mij niet geplaatst zijn, heel raar.

Zit hier een beetje in dubio, zojuist echt een gigantische klodder transparant slijm waar je waslijnen van kan maken zeg. Dus nu vraag ik me af ( heb geen ovu testjes meer) of ik geen nu morgen geen ei heb. Dus manlief op het werk gebeld en hij zij ik kom vanmiddag wel even thuis als jongste slaapt en de andere op school zit, hahaha hij wil ook geen ei missen al heb ik die al gehad volgens de ovu testjes van afgelopen weekend. Het is nu 5 dagen geleden of zou dit ook iets kunnen zijn voor een innesteling? Heb namelijk gisteren constant krampjes gehad echte ongie gevoel.

Wie kan me weer even tot rust brengen?

Net nog naar CB geweest, jongste is nu 83,5 cm en 10 kilo en 700 gr zwaar. Lengte iets boven de middenlijn en gewicht iets daaronder. Verder is hij weer helemaal goed gekeurd en krijg nu in het vervolg een oproep voor het peuterbureau.

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Damyar, ik had ook een hele klodder vijf dagen na vermoedelijke ei en ja dat was geen ei want ik zit netjes op 27 dgn, dus vraag me af of dat het bij jou is geweest dan.....maar goed niet geschoten altijd mis.

@Dit topic is zoooo heerlijk, hier kan je gewoon praten over je wensen voor een derde, bij vele topics wordt je afgeschoten en als ondankbaar gezien dat je nu weer voor een derde wil gaan......wordt daar soms wel een beetje verdrietig van dan denk ik halloooooo.....................begrijp het wel van diegene die niet zwanger kunnen worden of iig moeilijk maar ieder zo zijn wens.

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar... het is klussen of was ophangen dus? Ik ben niet zo thuis in slijmpjes... maar ik zou in ieder geval de kans benutten. Wie weet?!

Ik vind het hier ook een heerlijke uitlaatklep.
    Ik zou willen dat het zondag was, dan wist ik ook waar ik aan toe was. Ik voel me goed, wel erg warm bij vlagen en nu wat licht ongi-gevoel.

12. Damyar

Damyar Niet meer actief

vind het ook zo vreemd, want vorige week dinsdag was mijn ei 13 mm en andere ei 14 mm, als je gewoon uitgaat van normale groei dan is mijn ei in het weekend gesprongen. Als ik nu zou rekenen tot vandaag dan zou mijn ei nu rond de 30 mm zijn, lijkt me een beetje te groot. Maar waar komt die rekbare slijm dan weer vandaan? Nou we klussen vanmiddag gewoon, dan zien we het vanzelf wel.

13. jazz

jazz Niet meer actief

#313 jazz, 13 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2011
    @Goofychick ik heb het bij een ander forum al een keer geschreven wellicht hier ook.
    Als je eenmaal beslist om er voor te gaan ongeacht 1e of 2e dan is die wens zo groot and beyond alles. Die wens maakt geen discriminatie in leeftijd, in ras, in reeds aantal kinderen, rijk of arm etc.
    Het is een wens die niet te omschrijven is, maar ook wel logisch want het is een wonderbaarlijk iets...Dus ja ook jou wens voor die derde is terecht en vrij van alle vooroordelen meid.....
    Laa maar lullen dan hihihihi

@Damyar..Eitjes kunnen ook een dag minder hard groeien, en dan maken ze opeens een sprong. Dus je weet het niet. En je had 2 eitjes toch? Jammer dat je geen ovutesten meer heb want zou wel interessant zijn om te kijken of die knalt. Maar je had toch al een knaltest?
    Overigens volgens mij is het zo hoe groter het eitje hoe beter van kwaliteit...denk ik altijd maar weet niet zeker.
    En die slijm heb ik ook af en toen gehad na mijn eisprong..maar je doet er goed aan om gewoon even aan de klus te gaan...Je weet maar nooit hihihihi

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

Jazz: ja ik heb al een knal test gehad en denk hem ook gevoeld te hebben. Nu 5 dagen later slijm en krampjes. Innesteling of ....
    Manlief komt vanmiddag thuis, dus dan klussen we gewoon eventjes, hahah.

Ondertussen heb ik nog steeds niets in huis gedaan, terwijl ik van alles wilde doen, dus straks nog maar even van alles doen. Bleh helemaal geen zin.

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat herken ik helemaal,al zit ik ook al lang bij 1 topic waar ik de enige ben die al kids heeft en dat klikt wel heel goed.
    In real live denken veel mensen ook wel dat je "klaar" ben als je al een meisje en een jongen hebt.Zo vreemd vind ik dat.
    Natuurlijk ben je blij dat je al kinderen hebt.Maar dat neemt toch niet weg dat je wens nu net zo groot is als bij de eerste?
    En hier snappen we dat haha...en hier kan je gewoon alles zeggen,heerlijk :D

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ow ja..ben benieuwd wat jullie vinden...

Vinden jullie dat ik zwanger ben van een nakomertje? Qua leeftijdsverschil hoorde ik dat van iemand.Ik zie het helemaal niet zo en daar gaat het natuurlijk om,maar ben benieuwd of jullie daar ook zo over denken.

17. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    ik vind het geen nakomertje, het zal alleen wel een eenling zijn zijn eerste jaren. ze zitten nergens in dezelfde levensfase of vlak bij elkaar. ik heb hetzelfde en daar zeggen ook veel mensen dat ik een nakomertje krijg. ik vind 10 jaar echt een nakomertje!

18. Damyar

Damyar Niet meer actief

nee joh dat is toch geen nakomertje, vind dat ook als er nog veel meer leeftijdsverschil in zit en wat dan nog je hoeft toch geen verschulding afleggen tegen anderen. Niets van aantrekken hoor.

Hoe is het verder met iedereen?

Surf zag de camper op FB voorbij komen, ziet er goed uit.

Heb inmiddels al wat gedaan, heb namelijk macaroni gemaakt voor vanavond. Ik neem eten mee naar het werk, moet om 16:00 beginnen en manlief en kinderen eten dan samen.

19. jazz

jazz Niet meer actief

Neeeee helemaal niet want als dat zo zou zijn dan speelt dat ook bij mij....hihihihi trouwens soms is het makkelijker dat je de oudste kinderen het allemaal beter kan vertellen etc. En dan begrijpen ze ook waarom je even geen tijd heb..
    Dus NEEEEEE

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik trek me er ook niets van aan,maar was benieuwd naar meer meningen :D

Dochter en zoon schelen 1jaar en 9 maanden,die hebben altijd de aandacht moeten delen.Deze derde spruit straks natuurlijk ook,maar weer anders.Het lijkt me ook wel voordelen hebben...En ach,mss blijft nr 3 niet zo lang de jongste haha

Deel Deze Pagina