Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazz

jazz Niet meer actief

trotsemams ja had het al een keer meegemaakt dus nou ja ik ga er gewoon vanuit dat het daarmee te maken heeft....Zou wel heel apart zijn als ik 10 minuten na mijn pretecho waar alles goed zit opeens een miskraam krijg....

2. Damyar

Damyar Niet meer actief

als eerste mijn uitslag progesteron waarde, deze is 84,0. Dus vet hoog nu. Vorige maand 27 dus een flinke stijging.

Ik krijg ivf, nu is het wachten op mijn ongie want die is er nog steeds niet. OOk geen roze meer dus wat het is geweest ik weet het niet. Temp was vanochtend zelfs naar 37 gestegen.

Maar als ik ongie ben moet ik dag 18 komen voor bloedstolling en bloedprikken etc. vanaf Dag 21 tot pregnyl spuit moet ik dagelijk injecteren met decapentyl. Dan komt er een bloeding ofwel menstruatie omdat mijn cyclys vanaf dag 21 stil wordt gelegd en volgt er een menstruatie . Op dag 3 van de menstruatie krijg ik een uitgangsecho. Dan krijg ik dan moet ik nog dagelijks tot de pregnyl injectie Gonal F/Puregon of Fostimon spuiten ( welke het wordt dat wordt besloten na resultaten bloedonderzoek) Dan krijg ik dag 7 of 8 een echo voor de Follikels als ze groot genoeg zijn dan krijg ik een pregnyl injectie. 35 uur later moet ik terugkomen voor punctie en moet manlief zaad produceren. 2- 4 dagen later terugplaatsing en dan krijg ik nog een utrogestan of pregnyl schema voor de baarmoederslijmvlies te ondersteunen.

Zo een heel verhaal, maar doordat ik pas kan beginnen op 21e dag van de cyclys heb ik dus 3 weken pauze. Moet zeggen dat ik dat ook wel fijn vindt. Geen druk rondom de feestdagen en even mijn lichaam laten bijkomen en dan gaan we ervoor.

Zo ik ga eerst even jullie bijlezen en reageren.

k

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Damyar fijn meis....maar ehhhh hoe komt het zo dat jullie nu niet vanzelf zwanger worden en de twee eerdere wel, hoe ben je daar achter gekomen???

@Jazzz............tuurlijk schrik je maar kop op he.........neem lekker een douche en laat al die negatieve gevoelens lekker het doucheputje in stromen.

4. Damyar

Damyar Niet meer actief

goofy: mijn cyclus is door alle miskramen anders geworden en manliefs antistoffen en slechte morfologie zorgen ervoor dat ze ons nu gaan helpen.

Clomid en die ultro bollen doen dus goed werk bij mij en nu we samen beide wat hebben ( bij elke zaadtest bij manlief zijn zijn antistoffen steeds meer geworden wordt de kans op een spontane zwangerschap daarmee ook gelijk kleiner + daarbij dat we nu al een jaar bezig zijn en nog geen goede zwangerschap hebben gekregen ) komen we dus hiervoor in aanmerking.
    Het is ook daarbij mijn ongeduld die nu parten gaan spelen.

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ damyar wow dat is wel een errug goede progesteronwaarde:$ ze zeggen dat de kans op een zwangerschap dan ook een heeel stuk groter is. dan is die waarde van 35 bij mij maar een zielig getalletje;) wie weet was het wel een innesteling die bloeding. of kon dat niet volgens geertgen?

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: ik denk eerlijk gezegd dat jouw ongie helemaal niet komt...

@delfino: ben benieuwd hoe je suiker zal zijn. moet je met de feestdagen al beginnen met prikken, want dat is natuurlijk een rare tijd met al die snoeperijen...

@jazz: schrikken joh, maar het kan volgens mij echt niet dat het kindje het ene moment nog zo levendig was en het andere moment een mk... zal wrs komen doordat je placenta aan de voorkant ligt denk ik, dat het daardoor allemaal extra gevoelig is, en dat je snel bloedingen hebt... komt vast goed!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goofy: hoe voel je je meis?

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Damyar,ik wou hetzelfde als surf zeggen...Ben benieuwd over een paar dagen ;)

9. jazz

jazz Niet meer actief

@surf helemaal gelijk hoor het is denk ik ook omdat mijn placenta aan de voorkant ligt. En niet de 1e keer...alleen zooo schrikken:$. En ik had vorige week bij de gyn ook al pijn tijdens de echo (uitwendig) maar geen gemeenschap toen gehad;)
    Ik zal als ik terug kom van vakantie het weer eventjes allemaal na vragen.....komt helemaal goed:)

Damyar.....wel tof zon snelle plan van aanpak en lekker hoor eventjes 3 weken vrij om bij te komen, kracht en energie te verzamelen en lekker helemaal op en top ready voor de tp:) Ik vroeg me eigenlijk hetzelfde als Ennasil af, als je bloeding is gestopt kan het dan dat????:(

Goofy bedankt voor je lieve woorden, hoe gaat het nu met jou?

Delfino? Jeetje ook heftig om te horen maar zoals trotsemams zegt soms eten we dingen zonder echt te weten wat het met ons lichaam kan of doet....

Tmv2 krukken!?! En dan ook zo tof ermee omgaan goed hoor...En prettig dat de mensen je om je heen te hulp schieten. En als ik het goed las is het na de bevalling al weer beter toch?

Dannie hoe gaat het met de verhuizing en het decoreren verder..Hou je het nog vol?

Ik ga lekker koken en dan bank hangen en slapen..Maar geen pilates doen vanavond...

10. jazz

jazz Niet meer actief

damyar ik zie dat we allemaal hetzelfde denken.........:D

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf wordt eerst gebelt voor afspraak bij de dieetist geen idee wanneer ik moet bginnen denk na de kerst

12. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @jazz, weet je zeker dat je placenta alleen maar aan de voorkant ligt en niet een beetje voor de uitgang? die van mij ligt namelijk voor de uitgang en hebben ze gezegd dat ik bij gemeenschap meer kans krijg op bloedingen en als ik een keer gehad heb dat ik het ook niet meer mag. nu is manlief iemand die zich overal zorgen over maakt, dus is het hier erg rustig op dat gebied:)

ik heb na de bevalling van de tweede paar dagen helemaal geen gevoel gehad in mijn benen, ik ben wel een half jaar bezig geweest voor ik weer helemaal volledig kon werken, maar ik kon toen wel weer redelijk uit de voeten.
    de kids zijn nu extra lief en behulpzaam dat is wel erg lief. ze maken zich druk op mamsie en der broertje..haha

@daymar, wat fijn zeg dat ze je gelijk willen helpen. hopelijk een goed begin van 2012 voor jullie. maar wat surf zegt, ik zou de hoop voor deze maand nog niet opgeven.

@Enassil, kan het geen innesteling zijn? dat zou ongeveer wel goed uitkomen gezien je termijn. laten we het hopen.

@goofy, meid hoe is het nu met je?? dikke knuff voor jouw.

verder weet ik het helaas even niet meer..

oh ja @delfino, hopelijk valt het allemaal mee, het is ook net het randje. ws is het met een beetje opletten wat je eet al heel goed te verhelpen.

sorry voor degene die ik vergeten ben.:)

13. jazz

jazz Niet meer actief

Tmv2 mijn vriend is ook heeeel voorzichtig en na vandaag denk ik dat het ook hier een no entrance sign opgehangen gaat worden hihi ook al zou ik willen krijg ik hem denk ik de komende tijd niet meer zo ver. Ik ga inderdaad na mijn vakantie het navragen aan de gyn. Ik ga er van uit dat de bloeding morgen minder is.

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

Delfino: Ben helemaal niet thuis daarin, maar het is alleen maar fijn dat ze het in de gaten houden en dat kan nooit kwaad.

Jazz: oei schrikken weer die bloeding. Maar je kleintje zal het echt wel goed maken na die mooie echo. Heerlijk om het allemaal zo van jullie mee te krijgen.

tmv2: lijkt me ook wel eng om geen gevoel in je benen te hebben zeg. Je had het kamertje toch af, zou het heel leuk vinden om het te zien. Wil je foto's spammen? :D:D:D

Goofy: hoe is het met jou? Is het nu echt doorgebroken?

Trotsemams alweer over de helft, wat gaat het hard.

Surf: hoe voel jij je? Nog moe?

Hier net private practice gekeken en wat rommel opgeruimd en op tijd naar bed. Morgen weer een dagje werken.

Ennasil: hoe was jou temp vanmorgen?
    Het kan innesteling zijn volgens geertgen en ook vanwege de mooie progesteronwaarde, maar mijn gevoel zegt echt van niet.

15. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @damyar, hij is zo goed als af, alleen nog accesoires en gordijnen. maar ik kan morgen wel een fotootje maken van hoe het nu is.

16. ennasil

ennasil Niet meer actief

mijn temp was 36,9 dus nog steeds mooi hoog. maar dat is hij elke ronde dat ik temp zelfs meestal nog als ik ongie ben 2 dagen blijft hij hoog. dus daar kan ik niet zoveel op bouwen helaas.
    ik heb echt al gelige afscheiding en dat heb ik altijd een week tot paar dagen voor de ongie. het is nog niet bruin maar denk niet dat dat lang op zich laat wachten. heb het ook al een beetje in mijn rug en hoofdpijn. hmmm.. dan gaat er bij mij al een belletje rinkelen. ( maar wie weet zit er nog een klein wondertje verstopt:)) stiekum blijf ik nog even hopen:)

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ damyar heb gelezen dat als iemand een mooie progesteronwaarde heb van boven de 60 dat de kans super groot is . dus wie weet;). en je hebt nog wel op dag 7 geprikt toch? dan zou die op dag 5 helemaal hoog zijn geweest. ik heb op dag 5 geprikt. dus vraag me af wat die bij mij op dag 7 was. ik denk al een stuk lager. ow enne moocht je zwanger zijn dan heb je in iedergeval een mooie waarde die je gaat helpen om de beeb vast te houden. ik duim voor je dat je alsnog een leuk kerstpakketje krijgt:)

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Gm meiden, hier begint t gewone leventje weer zo'n beetje! Man werken en ik ga zo de kids naar psz brengen! Best gek eigenlijk hoe snel je ergens went! Man en ik stonden naast elkaar op de badkamer de randen te poetsen ( hebben nu een dubbele wastafel) en we deden dit alsof we nooit anders gedaan hebben, terwijl we vorige week nog vaak kibbelden als de een wat te lang op de badkamer bezig was!:D

Even n vraagje: iemand een tip voor n kleinigheidje voor kerst voor m'n schoonbroer?? Iets voor te douchen vind ik afgezaagd maar eigenlijk kom ik niet verder dan dat :)

Als k strax tijd heb probeer ik weer te reageren op jullie!!!

19. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @dannie, ik ben zelf ook altijd heel slecht in cadeautjes voor mannen..haha. meestal kom ik niet verder als een leuk tijdschrift. (als hij van auto's, sport of vrouwen ofzo houdt haaha)

heerlijk toch dat het zo snel went. geniet lekker in je nieuwe stekkie.

20. jazz

jazz Niet meer actief

Dannie..misschien een bioscoop bon?

Deel Deze Pagina