@Ennasil mooi k van die apotheek. Maarre dat kaartje ziet er wel heeeeeel goed uit hoor.......en bruinige afscheiding had ik ook met mijn oudste, bruin gelig met 5 wkn....
ik dacht altijd dat de afscheing wit moest zijn als je zwanger bent. heb nog geen ongie krmapjes of iets maar ook zker niks wat op een zwangerschap lijkt. behalve een mooi kaartje.
uhm volgens mij niet. hij speelt wel reclame af en daarna niks meer. ow wacht bedoel je op de box? ja daar knippert heel af en toe wel een groen lampje.
bij ons bleef er een groen lampje knipperen naast de zender weergave op het aparaat zeg maar en dat heeft weken geduurt en gaat ook niet vanzelf weg! weet niet precies wat mijn man eergisteren heeft gedaan maar interactieve tv doet het weer! geloof dat ie alles heeft gerecet nadeel is dat de hardeschijf dan wel weer leeg is
@Delfino: lekker....zeker aan vakantie toe daaro?? @ Goofychick: alles even terug gelezen. Spannende dagen voor je geweest met helaas geen positief eind. Jammer hoor! Twas zo'n mooi kerstcadeautje. Hopelijk kun je wel met goede moed het nieuwe jaar in! @Damyar: spannend meid. Hopen op iets moois. @Ennasil: maak je zelf niet gek. Je kunt alleen maar afwachten en aan de situatie toch niets veranderen. Hoop ook voor jou op iets moois! @Jazz: fijn, bloeden weer gestopt. Wat een opluchting. @Surf: Hartje weer gehoord. Superrrrr. @Miran: beterschap. Hier alles zn gangetje!!
Smile,jij gaat ook hard..bijna 25 weken Hoe gaat het met je? Delfino,arghh sommige mensen die zijn zo lomp.Ik snap overigens wel dat ze je 3 opties geeft,het zal toch nodig zijn dat je langskomt en het is overal even druk altijd. Maar de manier waarop...ze zal wel ongi moeten worden ofzo Ennasil en Damyar,nog even geduld..hoe moeilijk is dat..Duim voor jullie!
Dat klinkt iig een stuk beter smile! Mag ook wel na zo`n begin natuurlijk.Nah idd,we lopen niet zover uit elkaar haha Ik ga wrs 2 weken eerder bevallen,mss wel 3.Als jij 2 weken overtijd gaat kunnen we zomaar tegelijk zijn
Thanx delfino mooi gebaar... Hier eventjes spam van mij kant vond het zo'n leuke foto.... Bekijk bijlage 208698
jazz, lijkt wel of ze aan het duimen is op deze echo. Erg mooi al echt een duidelijke baby. Wat vond je man ervan?