Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

de casettes van zwanger en kids werken die hetzelfde als de kruidvat testen? ik wil er graag wat bestellen zodat ik weer wat in huis heb liggen voor de volgende keer. nu allemaal in de aanbieidng met kerst.

2. jazz

jazz Niet meer actief

Allen dank je ja dat duimen vond ik ook zo leuk hihihi
    Mijn vriend heeft ze nog neit gezien hij wilt alles met kerst bekijken...hihihi dus jullie zijn eerder...foei foei foei hahahaha

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

hahaha hij heeft een betere geduld dan menig vrouwen hier.

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ennasil,ik heb geen ervaring met de cassetes.Wel met de gewone dipsticks van zwanger&kids,die was hier op 9dpo posi ;) Heel licht posi trouwens haha

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

die dipsticks heb ik ook maar die zijn bij mij nega;) waarschijnlijk omdat ik gewoon niet zwanger ben. heb nu de casettes besteld was nu 4 voor 3,50. vond ik wel meevallen.

ga nu maar eens gauw stofzuigen voordat manlief thuis komt en boos word omdat ik niks heb gedaan.

6. jazz

jazz Niet meer actief

echt he hihihihi en ik kan natuurlijk niet wachten om zijn gezicht te zien...hahahaha:D

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

Zo vriendje van zoon naar huis gebracht. Kom ik boven echt een ware explosie. Nu laat ik het hem opruimen, maar daar heeft hij geen zin in. Nu is hij aan het brullen en dan bedoel ik ook echt brullen dat hij het niet kan omdat zijn handen en voeten moe zijn. hahah. Zometeen komen er nog mensen skikleding passen die ik op marktplaats heb staan, heb al heel veel verkocht afgelopen dagen en als het zo ook gekocht wordt dan heb ik in drie dagen 250 euries bij elkaar verkocht.

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

ow dat is mooi mijn bankrekeningnummer is 3687..... :p

9. Damyar

Damyar Niet meer actief

hahah ennasil, maar ze hebben het gekocht.
    Dus ik ben weer wat kwijt. Ruimt zo lekker op he.

10. ennasil

ennasil Niet meer actief

haha ja inderdaad. wat heb je nog meer te koop?
    mishcien zit er wel wat voor mij tussen;)

11. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik begin nu lichtjes een ongie gevoel te krijgen.
    hmm.. ik geef het 2 daagjes de tijd.

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Meen je dat???:$:$:$

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jazz wat een mooie foto!!!!

@Damyar, je ziet het verkeerd, ze is niet aan het duimen..........maar ze zwaait naar ons niet zwangere en zegt: het komt goed hang in there!!!

@Ennasil getver nee toch.

@Smile ja was heftig allemaal maar klimt langzaam weer de berg op......

@zwaait naar Dannie

Irritant dat andere topic van 1-15 januari 2011.......die wil ik aldoor aanklikken......

Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en die was negatief!!! Wat kan je blij zijn met een negatieve test zeg.....maar vanmiddag.....een ovutest gedaan.....en daar was al duidelijk een streepje, nog niet positief maar dit is ongeveer een week voor mijn ei altijd op deze manier.....zou mijn lichaam gewoon alles weer overnemen??? Wauw ik hoop het.

14. ennasil

ennasil Niet meer actief

hihi ja dat is enn zeurmadammeke hoor;)

15. jazz

jazz Niet meer actief

Goofychick zou wel heel mooi zijn als je lichaam zooooo goed alles verwerkt heeft...en ja vreemd he omowit is de kleur dan waar je op dat moment blij mee bent..
    En inderdaad Hnag in there....

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

meiden ik ga naar bed, ben moe en heb gewoon zin om in bed te gaan liggen. hahah. Verder is mijn oudste zoontje toch nu echt ziek. Vrijdag had hij al koorts en had geslapen op de bank, maar zaterdag en tot vandaag niets meer aan de hand. Vertelde vanmiddag al dat hij zo brulde omdat hij moest opruimen, maar het was opeens heel stil dus ik sluip naar boven ligt hij in bed te slapen met zijn beer in zijn armen. Toen heb ik alles snel even opgeruimd en hem lekker laten slapen. Hij gloeide helemaal. Toen manlief thuis kwam werd hij wakker en heeft een krentenbol gegegeten, wilde geen avondeten en toen gaf hij aan buikpijn te hebben. En daar kwam het allemaal diarree. Blehh. Dus onder de douche gezet samen met papa en toen aangekleed en wat slappe thee wilde hij naar bed en was met een paar minuten in slaap. Morgen houd ik hem denk ik maar thuis ( als hij dat toelaat want school is heilig) maar morgenavond hebben ze kerstfeten en disco en hij heeft het al dagen over en dat hij zijn glitter glammer kleding aanmag. Dus ik probeer hem thuis te houden en dan alleen s'avonds naar school te gaan. ( ben ook hulpmoeder) want dat wil ik hem niet laten missen, maar als hij echt nog ziek is dan houdt het op.

Dus ik ben nu best uitgeput. Meiden weltrusten en tot morgen.

Slaap lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

getsie hebben jullie de film ook gezien met die sneeuwhonden? die was zoooo zielig. wi nooit meer zon film zien want dan jank ik alles bij elkaar haha. ja als er in films mensen dood gaan kan ik het hebben maar met dieren kan ik het maar moeilijk droog houden hoor. vind dat zo erg!

hier maar eens rap mijn bedje opzoeken. mijn oor zit nog steeds dicht en heb een ontzettende zere rug en borst van het koudje wat ik heb gevat. nog geen snotneus maar heel me hoofd zit wel vol dat voel ik wel. het lijkt wel of het maar niet naar buiten wil en alles zich ophoopt in mijn hoofd.

damyar spannend joh! zou toch wat zijn als dat bloedverlies wat je had een innestling was! ( mischien toch nog een mooi kerstkado voor jou:) )

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Damyar beyerschap met je mannetje!

Hier weer gespuugd ben echt beroerd moet ik nog werken ook!

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wat vervelend delfino!
    succes met werken!

damyar: ah wat zielig voor je mannetje, hopelijk kan ie vanavond wel gewoon naar zn feest!

ennasil en damyar: jullie temp blijft mooi! ik blijf gewoon duimen voor jullie!

miran: wanneer is jouw nod?

goofy: zou fijn zijn als je lichaam het zo snel weer oppakt! (vorige keer duurde het bij jou toch langer voordat het weer op orde was?)

hier was het weer vroeg dag. maar dat komt denk ik omdat ze er gisteren ook vroeger inlagen dan normaal. we waren moe, dus ze lagen er om 7 uur al in... kaspertje as om 6 uur wakker, thijmen 5 minuten later, helaas.

nog twee daagjes werken en dan lekker 2 weken vakantie! heb ik zin in!

20. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hey meiden,

iedereen aan het aftellen voor de kerstdagen/vakantie.

voor iedereen die zich niet lekker voelt of met zieke kids.. dikke knuff. hopelijk allemaal voor de kerst weer beter.

zeker de kids, is altijd vervelend als ze leuke dingen moeten laten gaan omdat ze ziek zijn. het is voor hun ook altijd lastiger uit te leggen.

hier nog 1,5 dagje en dan lekker 2 weken vrij met het hele gezin. heerlijk... morgen weer naar de verlos, hoewel ze nog niet veel doen, vind ik dat toch altijd leuk, weer even hartje horen enzo. hoewel beeb druk genoeg is. dus leuk begin van de vakantie..haha

kids vandaag kerstviering op school, dus straks nog even naar school strompelen. mijn moeder gaat gelukkig mee, is toch wel makkelijk.

gisteren gordijnen besteld voor de beebkamer, komen rond 18 januari binnen en dan kunnen we het af gaan maken. ben zo benieuwd. ik had jullie volgens mij nog een foto beloofd. als ik straks boven kom zal ik er snel eentje maken. hoever we nu zijn.

@enassil, hoe is het nu met je buikpijn, afscheiding enzo..

@daymar, bij jouw al ongi??? of was het toch een innesteling?

Deel Deze Pagina