Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

tmv2: super leuk en stoer kamertje.

Hier vanmorgen boodschappen gedaan en kalkoen van 4 kg besteld.

Nu even lekker niks.

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

is je ongie er al??

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

mischien toch zwanger;)

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

hier een emo dagje. jaja zal vast wel komen omdat ongie eraan komt. dan ben ik altijd boos op iedereen;) dan kan ik ze allemaal wel afschieten. ( jullie niet hoor:)) zere keel zere hoofd zere rug dichte oor en dan morgen ook nog eens buikpijn erbij. nice;)

6. Damyar

Damyar Niet meer actief

ennasil: ik blijf nog even voor je duimen oke. Zwanger ik weet het niet. Normaal word ik s'avonds ongie en dat zou dan vandaag moeten zijn. Dus ik wacht het rustig af, doe er toch niets aan en ben helemaal ingesteld en voorbereid om ongie worden. Heb geen roze verlies meer gehad. Maar kan dit ook komen door de clomid???
    Ik moest deze maand ook die ult bollen vaginaal inbrengen, maar dat heb ik welgeteld één dag gedaan. Wat een zooi zeg. Dus die heb ik nu niet gebruikt. Heb ook tegen geertgen gezegd dat ik straks liever de injecties heb dan die bollen.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: ja die bollen zijn smerig he! ik heb ze bij mijn vorige zwangerschap ingebracht tot de laatste echo, met 9,5 week... echt smerige boel! ook niet fijn, want dan loop je continu met inlegkruisjes om die smurrie op te vangen...
    ik duim voor jou (en ennasil natuurlijk) voor alsnog een posi test!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @trotsemv2 wat een gaaf kamertje.....moest wel even slikken hoor maar "gelukkig " mag ik hier ook nog van mijn mooie kamertje genieten......
    Mooie combi tussen klassiek en stoer.....en die vestjes die er hangen zwijmel.....

@Ennasil, meid, net wat ik zei, ik had dat ook bij Sven, wat zegt je temp???

@Damyar......je TEMPPPPPP!!!!!!! Misschien mag je dan wel bellen voor een echo.....

Hier is mijn ovutest weer donkerder geworden, ik heb mijn ei helemaal niet met oud en nieuw, lijkt me sterk als mijn zw test omo wit is dat mijn ovutest nog uitslaat van HcG toch???

Mijn temp is wel raar al twee dagen 36,7, wel hoog voor mijn doen.
    Wauw zou wat zijn als ik nu al mijn ei rond de kerst zou hebben.........

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goofy: zou super zijn natuurlijk! maar ik vind je temp nog zo hoog... die moet eerst nog wat zakken denk ik..
    denk inderdaad dat je streep op de ovu test niet van hcg is, anders was je zw test ook nog wel posi geweest...
    gewoon alvast lekker aan de klus, als je er alweer zin in hebt tenminste...

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga straks even naar de prenatal, had een leuk jurkje gezien in de folder... met legging... zie ik er nog een beetje acceptabel uit met kerst... (ben al zo'n vaatdoek...)

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    deze:
    Sale folder

kunnen jullie m zien?

edit: geloof het niet, op blz 4

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

geen idee of bloedingen kan komen van de clomid. ik heb het niet in ieder geval. staat wel in de bijsluiter dat het kan maar is niet standaard. ow die bollen heb ik niet gehad wat is dat dan?

@ surf leuk jurkje. vind ik voor mezelf ook super leuk:)

@ goofy ja ik heb het onthouden wat je zei. maar durf er niet op te hopen dat het voor mij hetzelde geldt. mijn temp is gewoon nog hoog. maar ik heb dat altijd aan het einde van de cyclus meestal blijft hij ook nog 2 dagen tijdens ongie hoog voordat hij gaat zakken. dus daar kan ik niet zo heel erg op bouwen. straks als ik thuis kom nog 1 testje er tegenaangooien en dan is het klaar. dan ga ik lekker mijn aandacht richten op iets anders. bijv lekker dutten. want ben echt honds beroerd. en moet morgenaaf nog sinterklaas vieren bij mijn man zijn fam. ( zijn schippers dus waren niet eerder thuis om het te vieren ) dus nu word het sinterklaas bij de kerstboom:p

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf leuke jurk!!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Damyar en ennasil duim voor een positest voor jullie!

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

de zwangerschapstesten zijn binnen. zitter er weer 3 gratis dipsticks bij.ach nooit weggegooid

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Mooi Babykamertje zag ik voorbij komen!

Jazz: leuke echo foto! Genieten is dat!

Surf: ik heb mijn ei rond oud en nieuw, dus rond 13 januari mijn nod... duurt nog even.

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

zo mijn laatste neagtieve test er doorheen gegooit. van het weekend ga ik een heerlijk biefstukje eten!:)

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

net heerlijke kibbelingen op. straks biefstuk met perpersaus en frietjes en sla/rauwkorst en vanaaf een nieuw zak chips om te proberen. zoete paprika.
    ja ik neem het er nu van hoor;)

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Ennasil, balen meid!!! Knuff, maar goed nu weet je iig dat je lekker kan eten..

@Surf leuk shoppen!!!

20. Damyar

Damyar Niet meer actief

ennasil: balen dat de test negatief is.

Hier een beetje ongie gevoel, maar nog niets gespot.

Heb net fruitspies en kinderwraps gemaakt voor het kertdiner.
    We moesten allemaal wat aanvinken op de lijst.

Zoontje is wel naar school geweest, maar morgen houd ik hem lekker thuis. Zo dus diner en disco en dan twee weken vakantie.

Deel Deze Pagina