Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

sta ik net bij de apotheek. krijg ik 10 pilen clomid . zegt ze ja ik heb het zh even gebeld omdat je 2 recepten had en het handschrift anders was. de assistente zei dat ik je 10 pillen moest geven.
    dus ik zei nee het moesten er 20 zijn. het lijkt mij dat de gyn daar over gaat en niet de asstente. maar kreeg toch 10 pillen mee. grr..
    moet ik er erg in houden dat ik met de follikelmeting vraag of ze een nieuwe alvast uitschrijft anders heb ik weer niks.

wat een gezeur soms zeg!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ennasil: wat irritant!

damyar: nog geen rood dus... spannend!

miran: oe ja, dat duurt nog even idd...

Hier: echt gesloopt, weet nu echt weer hoe ongelooflijk moe ik ook bij mijn andere zwangerschappen was... pff, kon echt mn ogen bijna niet open houden tijdens mn werk en ik had ook nog een oudergesprek met twee hoogopgeleide (lees: kritische) ouders, dus moest ook echt nadenken over wat er gezegd werd enzo, maar goed heb me er weer goed doorheen geslagen.
    nog even de stad in geweest voor dat jurkje, hadden ze m niet in dit filiaal! argh! ik weet nu echt niet wat ik aan moet, maar goed, ik trek wel weer wat ouds uit de kast, heb ook geen zin om stad en land af te lopen...

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

hier weer thuis, ben gesloopt. Alle kindjes helpen maar oh wat hebben ze het leuk gedaan. Enne helemaal leuk iedereen had zijn og haar kertstoutfit aan. Ben echt een trotse mama van zo'n knapperd.

Zoonlief ligt nu al in bed, hij is nu echt ziek en ik houd hem morgen thuis en hij gaat eerst uitzieken. Hij wilde bij thuiskomst gelijk het bed in.

Hier nog steeds geen bloed of roze, ik snap er nog niets van. Maar misschien wat later. Ik test zowiezo niet eerder dan zaterdagochtend.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend damyar!

en leuk dus allemaal! hopelijk knapt je mannetje snel op!

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden.. kom hier ook even kijken... weet niog niet zo goed waar ik mee moet kletsen..
    wij willen in 2012 graga een 3e... ga woe mirena laten verwijderen

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend, wendysunny! je bent welkom hoor! de meesten van ons zijn inmiddels zwanger, maar helaas een paar nog niet... we kletsen wel allemaal hier nog mee zwanger of niet zwanger...

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ha surf.. volgens mij 'ken'ik jou

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hihi, jep! ;)

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ben een tijdje niet zo actief geweest
    leuk zeg weer zwanger
    van harte hoor!!!
    wanneer ben je uitgerekend?

de andere zwangeren ook gefeliciteerd hoor!!!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @wendy: 22 juni, nu gaat het gelukkig goed, heb in september nog wel een mk gehad helaas, maar nu inmiddels bijna 14 weken, en vol vertrouwen!

hopelijk mag het bij jullie snel raak zijn!
    alles goed met jou en de kindjes?

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    surf: heftige tijd dus gehad... hier alles ok met mij en de kids!!! de oudste gaat in jan proefdraaien op school.. heeft er zin in en is er wel aan toe denk ik...

fijne avond

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Welkom Wendy; Ik hoop ook in 2012 zwanger te worden van ons 3e kindje. Ik ben inmiddels in ronde 7, en heb 2 kindjes van 5 en 3 jaar.

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    miran: hier 2 kids van 1 en 3 (feb en maart 4 en 2)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wendy welkom!

Ff vraag he? Aan iedereen wrm moeten kids altijd zo vroeg wakker worden!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ja, maar nu dus weer helemaal goed!

Ook al snel joh, al bijna 4! Thijmen wordt in mei 4, dus dan mag ie ook naar school. Spannend hoor, weer zo'n nieuwe stap!

Hier was het weer vroeg helaas... Hebben jullie n goede nacht gehad?

Damyar: al ongie? Denk t niet en hoop dat ik gelijk heb...

16. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Wat n nacht wat n nacht!! Pfff! Man had nachtdienst, en dus was eerste nacht alleen in nieuwe huis! Ben er zeker 10 x uitgemoeten voor de kids! Heb geen oog dicht gedaan, en nu moeten ze opstaan omdat ze naar de psz moeten, maar ze slapen allebei nog!! Aaaarrrccchh.
    Om 1130 uur naar de vlos! Gaan we ook de bevalling bespreken! Daarna kids ophalen! Hoop dat ze dan moe zijn en naar bed kunnen, dan kan k ook nog ff slapen!

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Mijn kids zijn wel elke morgen rond half 7 wakker, ook wel eens iets eerder of iets later. Maar wij mogen 's nachts normaal gezien altijd doorslapen :D. Behalve als de kids ziek zijn, dan slapen ze wel minder goed. Maar over het algemeen mogen we niet klagen.
    Hier ligt het probleem meer bij ons... we gaan consequent te laat naar bed, meteen een goed voornemen... eerder naar bed gaan ;).

18. Damyar

Damyar Niet meer actief

temp is gezakt naar 36,5. Nog geen bloed, maar hoop dat het snel doorbreekt. Zo is het eerder dag 21 voor ons nieuwe stap

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dannie: echt al met de laatste loodjes bezig hé? Leuk joh! Bevalling doorspreken, dat klinkt al écht hihi. Waar ga je bevallen?
    Balen van je waardeloze nacht, hopelijk kun je vandaag wat bijslapen.

Delfino, kids veel te vroeg dus.. hopelijk kun jij ook een beetje rust pakken vandaag.

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dannie hoop dat je strax nog lekker kan bijslapen!

Miran lag er gisteren om 20:50 al in werdt zo naar hart klopte zo snel alsof ik hard had gelopen terwijl ik alleen maar op de bank lag dus ligt niet aan te laat naar bed gaan ben half 7 gewoon nog niet uitgeslapen haha! Ben nl half 9 gewent ;)

Strax met es naar de dokter ze heeft al paar dagen rare donkerrode vlek onder haar oksel en klaagt nu dat het pijn doet...

Verder voel ik me zoals gewoonlijk niet lekker.... Zucht...

Deel Deze Pagina