Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    schrijf het op.. neem de tijd

klink makkelijk

maarja.. nu ben jij even nr 1!! kom op!!!

wanneer ga je weer heen?

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik moet er weer vantussen sorry. we gaan bij mijn ouders hapje eten:) allemaal fijne avond toegewenst:) geniet ervan!!

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

5 januari volgende week. en ik denk dat ik dan de papieren van geertgen dan ook binnen heb. die willen het dossier hebben en een hantekening van het zh. dus dat gaat ook nog een leuk grapje worden:) zullen ze niet blij mee zijn denk ik. maar zoals jij zegt ik ben nu nummer 1.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Dannie hoe gaat het met je?

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo meiden, hoe zijn jullie kerstdagen? (ik heb nog niet terug gelezen...)
    wij hebben 3 drukke dagen achter de rug, dus vandaag hadden we nergens zin in haha. heb vanmiddag zelfs nog even een dutje gedaan, net Finding Nemo gekeken en nu is vriendlief patatjes halen...
    we hadden nog wel een lekker hapje in huis voor vanaaf, maar allebei geen zin om te koken, en onze jongste vroeg om patatjes, dus tja, dan doen we dat haha

6. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Haay goofychick, was n drukke tijd maar na vandaag wordt t weer rustiger hoop ik en kan ik me weer focussen op de zwangerschap! Best veel last van m'n bekken, maar weet waar dat van komt. Iets te veel gedaan de laatste weken! Kids zijn al goed gewend hier, echt blij mee!! Ben nu bezig met ons kerstdiner! We eten flappie;) moet trouwens wel nog wennen aan m'n kookplaat! Groente stond over te koken:)

K zag weer n paar nieuwe ladies aan boord!! Welkom hier, gezellie!
    Op de rest reageer ik komende week!

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goedemorgen dames!

Fijne kerst gehad?
    Wij gingen zaterdagavond lekker gourmetten met ons 4tjes en 's avonds ben ik met mijn oma, mama en zusje naar de kerstnachtdienst geweest.
    1e kerstdag zijn we naar mijn schoonouders geweest en die hadden heerlijk voor ons gekookt.
    2e kerstdag hebben we een kerstwandeling gemaakt door Veenpark - wereld van veen - Barger-Compascuum bij Emmen in Drenthe en daarna bij mijn zusje thuis gegeten. We hebben een buffet laten bezorgen, heerlijk.

Wat betreft kinderwens; mijn temp gaat omlaag (zie kaartje) en dat betekend volgens mij dat er een ei aan zit te komen. Wij gaan de komende dagen aan de klus ;) :D

8. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Klinkt als n geslaagde kerst Miran! En voor wat betreft je ei: zet m op en klus ze! K duim voor toch nog n december-bevruchting!!

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @surf, klinkt gezellie hoor, met de kids frietjes eten en filmpje kijken. Hier lagen de kids er op tijd in maar werden rond 21 u allebei wakker, toen hebben we een stukje van stuart little gekeken met ze. Vonden ze super, al verstonden ze er niets van! Hihi

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Lig trouwens nog lekker in m'n bedje! Oudste slaapt nog :$ en jongste was uurtje geleden wakker maar is naast me in slaap gevallen! :)Jeetje wat kan die snurken;)
    Denk dat k vandaag de speelkamer maar es in orde ga maken! Staan nog wat onuitgepakte dozen! Bleh!

11. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ow, en bij m'n vorige zwangerschap braken vandaag m'n vliezen:$ best n gek idee!!!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hoii meiden,

Hier ook leuke kerst gehad alleen gisteren ziek geworden manlief was1e kerstdag savonds al ziek geworden gisteren evengoed nog even gourmetten was wel leuk alleen eet kaylee laatste tijd niks en vannacht ook al niet geslapen... Nu willen de ouders van mijn gastgezin me morge late oppassen ipv donderdag omdat ik dan naar het zh moet maar heb gemailt dat mijn bm een noodopvang zou regelen maar dat ik daar niks meer van weer heb gehoort heb liever dat iemand het even overneemt aangezien ik nie lekker ben als nieanders kan werk ik morgen dus zucht....

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Dannie: raar idee inderdaad! Nu nog alles rustig?

Hier komt zo n vriendinnetje met kindjes, dus dat is gezellig! Thijmentje heeft de films helemaal ontdekt, hij kijkt nu de aristokatten...

Jeetje alweer 14+4 vandaag! Gaat opeens hard!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Delfino: hopelijk kunnen ze iemand vinden

15. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Nee, hier nog alles rustig, gelukkig! K bedacht me wel dat k deze week maar es ga shoppen voor geboortjekaartjes, vorige keer was ik te laat:)

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    dannie laat de kleine nog maar mooi ff zitten...
    hier druk in huis.. mega verbouwing.. en nog een paar dgn en we zitten in de nieuwe kamer!!! jippie
    morgen naar de dokter

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

hier een tijdje met de verzekering aan de tel gehangen.
    ze willen niet met geertgen samenwerken en vergoeden dus ook niks.
    ze zeggen dat geertgen zijn afspraken niet nakomt en ze niet te vertrouwen zijn. ze raadde mij het sterk af. er zijn ontzettend veel mensen die door hun in behoorlijke schulden zijn gekomen omdat ifv niet vergoed werd omdat het in dusseldorf gedaan word. wat ze niet aan de mensen hadden vermeld. volgens de verzekering laten ze info achter tegenover de mensen. ze hadden voor dit jaar nog een contract maar 2012 niet meer. ze zeiden wel 5 keer doe het niet!!.
    ga dan naar gent daar vergoeden wij alles en hebben wij goede ervaringen mee.

grrr.. nu ben ik dus genoodzaakt om mijn afspraak af te bellen.
    word voor mij een te duur grapje als ik alles zelf moet betalen.
    wij hebben daar het geld niet voor helaas.

krijg nu in mijn eigen zh een fertiliteitarts met de follikelmeting. nu op cd11 want die dag erna zijn ze dicht. ik ga dan mijn verhaal nogmaals voorstellen en kijken wat zei erop zegt. zei heeft toch een iets andere kijk erop dan een gewone gyn. en mochten ze er niet mee instemmen ga ik denk ik toch een afspraak plannen in gent.

al met al vind ik het wel jammer dat mijn verzekering niet wil samen werken met geertgen maarja ze zullen vast wel een goede reden hebben.

18. Damyar

Damyar Niet meer actief

ik vind het allemaal zo opgeblazen wat ze over geertgen zeggen. In november is het onderzoek ( door de regering) afgerond en conclussie is dat het allemaal volgens de wettelijke regels verloopt en niets aan de hand is. 90% van de clienten bij geertgen gaat zwanger de deur uit, zij hebben niet eerst tientallen info avonden en maanden wachttijden voor je mag beginnen. De mensen die daar allemaal werken werken ook allemaal nog in het ziekenhuis en dan ook in de beste ziekenhuizen.

Betreft verzekering, voor je ergens naar toe gaat moet je altijd goed kijken wat je verzekering wel en niet dekt. Daarom zit er ook zoveel verschil in de premies en dekking. Daarbij vind ik het ook een eigen plicht om voor je met een behandeling begint de totaalkosten op papier te krijgen met de bijhorende codes voor de verzekering en dan kun je het vooraf nog eerst controleren of het gedekt wordt of niet. Dat doe ik altijd en heb geen afwachtende houding en loop dan ook geen risico dat ik het opeens uit eigen zak moet betalen.

Vaak zijn het ook mensen die zelf niets controleren en ergewoon van uit gaan dat het gedekt wordt en omdat hun wens zo sterk is dat ze dat vergeten. Heel stom maar het gebeurt wel en dan als de rekening op de mat valt dan klagen.

Ongetwijfeld zal er heus welleens wat mis kunnen gaan, maar zo kan ik over elke ziekenhuis wel klachtverhalen vinden en ook bij diverse waar fraude onderzoeken naar is gedaan.

Het is jammer dat je niet bij geertgen nu terecht kan, want je hebt in het ziekenhuis vaak wel lange wachttijden voor je mag beginnen. Wachttijden van 4-6 maanden is dan heel normaal.

Zo klaar over geertgen.

Hier heerlijke kerstdagen gehad en vanmiddag zijn we even naar het centrum geweest om schoenen voor de kinderen te kopen. Enne ik heb het babysetje kleding gekocht die ik al maanden bij de hema zie hangen en waar ik zo verliefd op ben. Manlief zag dat ik er weer een blik op werpten en toen zij hij je gaat het nu kopen, want zwanger wordt je wel en dan ligt het maar wat langer in de kast maar je hebt het dan wel. Lief he. Ben er zo blij mee. Voelde me gewoon stralen erg he.

Zo nu ga ik een spelletje doen, want deze week zijn alle kinderen er. Dus ik zit tussen 6 mannen.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wow, drukte damyar! en hoeveel wilde jij er nog bij, 2 toch? wordt een drukke boel als alle kids er zijn hihi, gezellig hoor!!

goed zo! zwanger word je namelijk komende poging!

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Jeetje zeg, wat een gedoe met dat Geertgen. Geen idee wat je ervan moet denken op die manier. Iedereen die er iets anders over zegt.
    Damyar hopelijk is het idd allemaal overdreven en ga je er heel snel zwanger vandaan, en hoeft je nieuw gekochte pakje niet te lang in de kast te liggen. :) Welke heb je gekocht? Ik koop ook graag voor de kids bij de hema, hebben vaak zulk leuk spul, wat ook nog betaalbaar is!
    Ennasil, balen dat je verzekering het niet vergoedt, maar zoals je al zegt zullen ze daar hun redenen voor hebben! Hoop voor jou dat je een ziekenhuis vindt waar de wachtlijsten niet te lang zijn en ook jij snel zwanger mag worden in het komende jaar.

Hier vandaag me niet aan mijn eigen voornemen gehouden om rustig aan te doen:( Heb een begin gemaakt aan het opruimen en inrichten van de speelkamer voor de kids. Ben nog de stad in geweest om slofjes van de jongste te ruilen (Die had de kerstman te klein gekocht;)) en heb bijna mn hele partij strijk weggewerkt. Dus nu heeft mammie weer behoorlijk last van haar bekken:(. Wat zeggen ze dan?? Eigen schuld dikke bult geloof ik he:)
    Zometeen alleen nog koken en dan mag manlief alles overnemen als ies zometeen thuis komt.
    wel na vandaag weer een mijlpaal bereikt, want mn vliezen zijn nog heel:cool:

Deel Deze Pagina