Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wendysunny, wij wisten het bij beiden. had bij beiden een gevoel van een jochie en dat was goed. nu heb ik een meisjesgevoel, over 2 weken weten we of het klopt... spannend!

2. Damyar

Damyar Niet meer actief

hoi,

even snel; hier is alles goed, voel me heerlijk. Heb energie voor 10.
    Vanmiddag hebben we een nieuwe bank met voetenbank gekocht en twee bijhorende stoelen. We zijn nog niet geslaagd in de meubels, maar we hebben al wel een nieuwe vloer uitgezocht.

We zijn nu toe aan de laatste verbouwing toe, de woonkamer en bijkeuken. Daarna is alles helemaal klaar en nieuw.

Behangboeken liggen ook al klaar, gaan vanavond verf en behang uitzoeken.

We wilden daar in april meebeginnen, maar om mij af te leiden van het zwanger worden, gaan we daar dus nu al mee beginnen. Dan ben ik lekker druk met alles en dan denk ik er niet 24 uur per dag aan.

Manlief kwam daar vanmorgen mee en we zijn gelijk begonnen.

Vind het zo lief dat hij zo verder denkt en mij daarmee helpt. Hij is echt een man uit duizenden. Ben blij dat hij helemaal van mij is, hihhi.

Wendy, je wordt nu eerst ongie of kun je gelijk over twee weken je eisprong verwachten?

Surf: eerste wisten wij het niet en had mijn gevoel ook gelijk
    tweede wilden we niet weten, maar toen we de echo kregen lag daar het geslacht vol in beeld, haha en toen wisten we dat we weer een jongen kregen.
    Ik hoop voor je dat je een meisje krijgt, maar het belangrijkste is dat het gezond is en dan maakt het ook allemaal niet meer uit.

Vertel je het ons als je het geslacht weet?

Nou ik ga ervandoor.

Toedels

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Surf: spannend of het ook echt een meiske is!
    Ennasil: oh, wat een verhaal. Nee, dan is switchen van verzekering niet echt een mogelijkheid....

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    damyar: lief hoor van je mannetje.. succes met klussen dan maar!!!

geslacht nr 3: geen voorkeur.. jullie dan.. hier van beiden 1 .. misschien wka leeftijd leukste dat het weer een meisje is. (2 meiden achter elkaar dan) maar een jongen is ook leuk.

en ja.. als het maar gezond is
    en liefst meteen huilt

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: je hebt ook helemaal gelijk hoor! ergens is er de wens voor een meisje, gewoon uit nieuwsgierigheid naar hoe een meisjesversie van ons eruit zou zien, maar als het een derde jochie blijkt, dan zijn we ook ontzettend blij!
    we wilden graag een derde kindje, jongen of meisje, maakt ons niet uit. we wilden niet nog een derde kindje omdat we een meisje wilden... als het maar gezond is (hoe cliché ook, maar echt waar). ik weet na twee miskramen ook echt dat het anders kan lopen, en daarom ben ik ook ontzettend verwend met het krijgen van nog een kindje. en als het dan ook nog een meisje mag zijn, dan is dat mooi meegenomen...

6. miran336

miran336 Fanatiek lid

Amen!

Helemaal mee eens!
    Ik weet zeker dat we veel reacties gaan krijgen, ("jullie gaan zeker voor een meisje") dat vind ik best jammer. Helaas hebben wij ook ondervonden hoe het is als je kindje niet "gezond" geboren wordt en hebben we in angst gezeten of het goed zou komen met onze jongste na zijn ziekenhuisopname. Gelukkig is dat helemaal goed, maar voor ons staat ook zeker gezondheid voorop! (ik kan me mijzelf niet eens voorstellen met een meisjesbaby ;))

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo hier ook surf, ook puur nieuwsgierigheid, maar met drie jongens ben ik ook heel blij.......zeker na afgelopen ronde. Iets zegt in me dat het een meisje was en iets zegt in me dat ik geen lichaam heb om een meisje te voldragen, waarom? Geen idee!

Net weer gehoord dat er weer iemand uit vriendenkring zwanger is.....

Verder nog niks terug gelezen, komen van twee dage noorden des lands.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha ha ik ook niet, zou even een shock zijn..........:D

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Damyar, zo ben ik zwanger geworden van mijn oudste......wilde niet lukken, totdat ik zei, nou ga ik lekker weer filet eten na mij ei etc etc en nu eerst even genieten van onze bruiloft en de voorbereiding ervan en toen was het raak.

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Damyar leuke foto van je jongens!

Miranda, we lopen nog steeds gelijk, samen zwanger het nieuwe jaar in....of moet ik zeggen bevrucht het nieuwe jaar in....

Dannie, dom dom, maar snap je ook wel dat je het weg wil hebben gestreken.

11. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Weer n bezig dagje achter de rug! Begint nu echt ergens op te lijken. Speelkamer van de kids is echt n suc6. Hebben er vandaag super veel gespeeld.

@Damyar, want n droomvent heb jij zeg! Koester hem maar!!
    @Goofy, gek he dat je bepaalde dingen denk te voelen/weten!
    @weten wat t wordt, ja deze keer weten we het. Eerste keer niet! Tweede keer wilden we t eerst ook niet weten maar na de 20wkn echo won de nieuwsgierigheid het en wisten we t wel! En nu maar meteen besloten dat we t wilden weten! Hadden geen voorkeur! Enigste reden om n lichte voorkeur voor n jongen te hebben is idd dat dan de twee jongsten meer aan elkaar zullen hebben, maar dat is echt maar n hele kleine ieniemienie voorkeur! Heel cliche maar gezondheid is t belangrijkste

Zo, nu lekker mn bedje in! Truste allemaal

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dannie fijn dat het wat gaat worden.....enne alle clichés omtrent kinderen zijn toch waar........

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goofy; daar gaan we voor! Bevrucht het nieuwe jaar in en halverwege januari een knaltest!

Dannie: wow, een speelkamer.. das toch echt superideaal. Geen overbodige rommel in de woonkamer. Leuk hoor!

Wij gaan straks naar m'n vriendin in Wapenveld. Ik heb haar ongeveer 6 jaar geleden leren kennen op een ander forum toen we zwanger wilden worden van de 1e. Zij heeft 2 dochters, onze mannen kunnen ook goed met elkaar en vandaag gaan we dus weer gezellig visiten! Heb er zin in!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    miran: leuk! veel plezier!

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hier wel een sterke voorkeur gehad. Ik weet niet waarom. Drie meiden leek me gewoon super....tja...wat doe je er aan? Maar gezondheid staat natuurlijk voorop! Absoluut!!

16. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ja, miran, idd geen overbodige rommel in de woonkamer en de kids kunnen lekker spelen en rommel maken zonder dat mama de hele tijd op ze let en zegt dat ze dingen niet mogen of voorzichtig moeten doen;)
    Hebben wel nog wat speelgoed in de woonkamer want im ze nu de hele tijd boven in de speelkamer te laten spelen, vind ik ze nog wat klein voor, en ongezellig. Maar het grote speelgoed staat allemaal daar. HEERLIJK!

Veel plezier bij je visite vandaag

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Niks mis mee toch om een voorkeur te hebben?!? Denk dat er meer mensen zijn die een voorkeur hebben maar hier niet voor uit willen komen. Denk dat als wij 2 meisjes of 2 jongens gehad hadden dat het voor mij ook anders was geweest. Maar wij hebben al van allebei! En dat voor iedereen gezondheid voorop staat, staat natuurlijk als een paal boven water!

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    huh, mijn banner is weg!! Zien jullie hem wel??

19. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    heb m maar opnieuw gemaakt! Geen idee waarom hij weg was!

20. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Hoi meiden, heb alleen de laatste pagina nog bijgelegen, de rest snel.

Hier had ik ook een sterrke voorkeur voor een meisje en ik moes echt wennen dat het een jongen wordt. Niet dat ik er niet minder blij mee ben en gezondheid is natuurlijk het belangrijkste, maar ik merk dat ik gewoon meer aansluiting heb met een meid. Mijn zoon is ook zeker niet makkelijk, misschien dat ik dat gelijk associer met jongens. En ik weet dat meisjes niet allemaal echt meisjes hoeven te zijn,maar toch. Nu ben ik ook altijd samen geweest met mijn moeder dat scheelt misschien ook, er is nooit een manfiguur in mijn leven geweest. Buiten hubbie, dus mijn band is mega sterk met mammie en ik denk dat ik zo onbetwist vergelijk. Ik denk ook dat als je diep in je hart kijkt de meeste een voorkeur hebben, sterk of niet. Mijn mening is dat dat ook mag. Alleen wat ze bijv in Amerika doen om de juiste cellen bij elkaar te zetten of een kindje niet te willen om het geslacht dat gaat echt ver buiten mijn boekje.

Deel Deze Pagina