Hoii meiden, Ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en ze hebben me geleerd hoe ikmezelf moet prikken. Had half 11 2 boterhammen gegeten en officieel moet je 2 uur na het eten prikken nu was ik daar half 12 dus uutje te vroeg om te prikken maar goed moest het toch leren mijn waarde was 6,9 mag nie hoger als 6,7 zijn dus moest half 1 thuis opnieuw prikken en toen was ie nog maar 6,1!! Anyway moest supervaak prikken nuchter voor en na ontbijt voor en na lunch voor en na avondeten en voor slapengaan dag erna alleen nuchter weer dag erna zelfde pffff arme vingers..... Verder moet ik naar de dieetist voor voedingsadvies en over een week hoor ik hoe veer nadat ze me waardes heeft gezien die ik gewoon kan mailen ben beetje overdonderd door alle info en dingen die ik moet laten staan kan daar nog nie zo goed mee omgaan hopelijk gaat het strax beter zie het nu allemaal echt even niet meer zitten en wou dat het al april was.... Als mijn waardes nie goed zijn deze week moet ik meteen gaan spuiten 1 voordeel wordt dan wel met 38 weken ingeleid.... Maar denk dat trug naar de vk er niet in zal zitten zoals ik nu hebbegrepen
Dat is wat ze zeggen benzelf niet overtuigd drm heb ik er ook zo'n moeite mee... Na deze week weten we het zeker
Wie wil er wat nestdrang van me hebben? Gratis en voor nix! Ik heb er een overvloed van! een ideale combinatie met verhuisrommel! Maar dan weer niet als je 34 wkn zwanger bent, last van je bekken hebt en 2 kleine kids hebt rondlopen pppffffff ben kapot! En dan moet ik nu gaan koken en vanaaf de kids in bad doen, terwijl mn vent niet thuis is *zucht*
@delfino, jeetje meid, wat n gedoe zeg. Hopelijk eind van de week meer duidelijkheid! Volhouden meid!! *Digiknuf*
Dannie: hier graag! En dan ook wat energie anders is het alleen maar frustie hihi Ow Delfino: hoop dat het meevalt na deze week, want weet precies hoe het is van m'n broer... Prikken heeft hij bij mij ook weleens gedaan. Spuiten niet, dat heeft m'n broertje wel geprobeerd maar ik durfde niet... Hopelijk komt het niet zover! Sterkte!
Surf, zou idd ook morgen kunnen, maar morgen staat ook al redelijk vol gepland, en dan is mannetje ook werken, dus maakt weinig verschil! Ze zitten er nu al in!! Hebben vroeg gegeten, heb niet gekookt! Diepvries patat moet kunnen voor n keer Kunnen ze zo nog ff spelen op de speelkamer en dan vroeg t bed in
Dannie ik heb helaas geen energie voor nesteldrang al hoe graag ik wat wil overnemen.... Hier nl ook ernstig energie tekort haha viel net al bijna om van moeheid en wat heb ik nou eigenlijk gedaan.... Niet veel haha!
delfino: 1e kidnje was hier bijna 4,5 kilo bij 2e dieet gevolgd en geprikt op suiker had het niet wel dieet gedaan
Delfino je hebt gelijk!! hihihi. Ik heb mezelf net beloofd dat ik vanavond alleen nog van de bank af ga komen om naar toilet te gaan of naar bed.
Op ned1 is een programma, "een huis vol" 2 gezinnen die allebei 12 kids hebben die nog thuis wonen!!! aaaaarrrcccchhhhh wordt al hieperdepieper en moe tegelijk als ik er naar kijk!
Hihi nee is elke avond van half 8 tot 8!! Best leuk te zien hoe ze dat klaarspelen. Zou echt niet willen ruilen! Ze wonen ook vrij klein!! Een gezinnin rijtjeshuis en ander volgens mij n flat!