Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He lieve schatten ook ik wil iedereen:

EEN GELUKKIG, GEZOND EN LIEFDEVOL NIEUWJAAR WENSEN......en voor de niet zwangere voor ons..........en roze 2012.........en voor de zwangeren onder ons, veel geluk met de nieuwe spruiten.

2. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Allemaal,

Ookal ben ik alweer een paar weekies niet geweest. Ik wil jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen. Een super gelukkig en gezond 2012 met prachtige gezonde beebjes en fijne zwangerschappen.

Bedankt voor al jullie mentale steun in 2011 en alle lieve woorden.
    Wij gaan vanavond met een dubbel gevoel 2012 in. We hopen zo dat alles goed komt, maar het wordt allemaal wel spannend. Het komt ook steeds dichterbij. 33 weken alweer. De meiden waren er alletwee in week 37!

Tot gauw.

Liefs

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Saskia dikke knuff

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oke hier ff niet zo blij...............heb net een posi ovu test in mijn handen en uit ervaring weet ik dat deze niet pas 48 uur later springt.....we gaan logeren bij mijn vriendin en beide kids op de kamer.....lees: oudste tussen ons in.....eens proberen of de oudste bij hun dochter en zijn vriendinnetje op de kamer wil.....de jongste slaapt overal doorheen......

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wauw prachtig huis

allemaal een super 2012!!!!

6. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Iedereen n fijne avond gewenst en een leuke jaarwisseling! En natuurlijk een gezond en gelukkig en vruchtbaar 2012!!

7. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Iedereen een super gezellige avond gewenst en een mooi, gezond en liefdevol 2012 dat dromen uit mogen komen!

8. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!
    Iedereen de deur uitgewerkt;) ff opruimen en dan lekker naar bed!:)

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Gm, iedereen nog in diepe rust? Of gezellie met t hele gezin ah ontbijt in afwachting van de verplichte bezoekjes vandaag? Hier net wakker, kids ook:$ jongste trok t vannacht niet en heb k om kwart voor 12 naar bed gedaan, heeft overal dooeheen geslapen. Mn mannetje ligt nu te slapen na zn nachtdienst, dus hier geen gezamelijk ontbijt:( maaaaaaar ook geen verplichte bezoekjes :cool: lekker rustig dagje!

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi allemaal..ik kom jullie even een heel goed en liefdevol 2012 wensen!! Dat ieders dromen maar uit mogen komen,dat wens ik voor iedereen.

Liefs van mij

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!! vol gezondheid, geluk en liefde!
    dat al jullie wensen mogen uitkomen!!

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

GELUKKIG NIIEWJAAR!!!!! een nieuw jaar met nieuwe kansen!

hier straks nog naar mijn schoonouders eten en nieuwjaar wensen. en dan lekker thuis luieren.

@dannie wat een grooooot huis zullen we ruilen?;);)

@ saskia aaah meis ,inderdaad lijkt me niet prettig om zo het nieuwe jaar in te knallen . snap heel goed dat je je verdrietig voelt.
    een dikke knuffel voor jou:)

13. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Gelukkig nieuwjaar allemaal.

Kids hebben lekker uitgeslapen. Ik had ze om kwart voor zeven op bed gelegd en om 23 uur eruit. Naar vrienden gegaan en om 2 uur weer naar huis. Ben nu alleen echt brak, mijn lichaam kan daar echt niet meer tegen haha.. Hier gelukkig geen verplichte bezoekjes, daar doen we eigenlijk nooit aan. Mijn moeder komt wel de langs, maar daar hoef ik niks voor te doen of laten.

2012 wordt voor ons allemaal ons jaar!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

iedereen een heel gelukkig nieuwjaar! mogen alle dromen uitkomen!

hier vanmorgen alle kerst spullen weer op geruimt heb sinds gisteren last van mijn bekken en rug dus rest van de dag rustig aan doen!

ook hebben we gisteren nieuwe computer gekocht laptop is half overleden . we hebben geen laptop meer genomen maar een imac:D wel wennen als je windows gewent bent haha!

15. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    ZO, de eerste dweilbeurt van t nieuwe jaar is weer n feit:$
    Net stofgezogen en de hele benedenverdieping gedweild. Was echt nodig na gisteren want de kids hadden met vanalles en nog wat lopen knoeien. Antilekbekers, die lekken en dat soort dingen;)

@ennasil, we zijn er idd op vooruit gegaan ten opzichte van ons andere huis. Daar zouden we strax een kamer te weinig hebben. Nu hebben we een kamer over (en nog een kelder en zolder!) dus aan ruimte geen gebrek. Maar ja, groot huis is ook groot oppervlakte poetsen. Dus dat stofzuigen en dweilen nam best wat tijd in beslag. Moet wel zeggen dat je beter een grotere legere ruimte kunt poetsen dan een kleine volle. Dus dat scheelt.

@Delfino, fijn dat de kerstspullen al weg zijn. Denk dat we dat hier morgen doen. Na de jaarwisseling wil ik dat ook altijd zo snel mogelijk de deur uit hebben. Alleen ff zien wanneer mn mannetje zin heeft om me te helpen. Last van je rug en bekken, aaaiiii, das minder. Hier is ook weer huilen met de pet op. Denk dat ik morgen de fysio maar weer eens ga bellen. Ging een tijdje goed, maar nu door de verhuizing en de niet te negeren nesteldrang is het toch weer veel erger geworden

@trotsemamavan2, heerlijk toch, geen verplichte bezoekjes. Ik doe mee!!

@Rest, jullie wel aan de verplichte bezoekjes?:p veel plezier!

16. Damyar

Damyar Niet meer actief

Happy New Year.

We hebben voor het eerst nieuwjaar alleen gevierd met onze twee kinderen. Hadden echt nergens zin in. We hebben het gezellig gemaakt en kindjes om half 12 uit bed gehaald. Ze hebben vuurwerk gekeken en die van 4 jaar heeft ruim een uur met zijn vader buiten gestaan om het vuurwerk aan te steken. Hij knalerwtjes, trektouwtjes en sterretjes. Hij vond het geweldig. Ze zijn alle twee ook niet bang, maar dat komt ook door de oudere stiefbroers. Die hebben gisteren de hele dag met hem buiten staan vuurwerken, zoals ze dat hier noemen. hahah. Maar ik ben blij dat het weer voorbij is, kerstboom die de deur uit is en gewoon weer lekker alles na aankomende week in ritme.

Morgen moeten wij helaas de winkel balansen, bah zo niets aan.

Meiden fijne dag allemaal en mogen alle kindjes in 2012 geboren worden, het kan ook nog voor de niet zwangere.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wow, we stonden op blz 3 helemaal onderaan!
    het is hier rustig geweest gistermiddag... iedereen aan het uitpuffen geweest van oudejaarsavond hihi

ik ga hieronder even wat foto's spammen...

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1