@ surf wat een mooie buik meid. Prachtig. Geniet er maar lekker van. XXX PS kom later weer reageren. Nu eerst even wat dingen voor de kindjes regelen.
ben net thuis, vanochtend naar vriendinnetje tot half 3 of zo en daarna naar mn mams tot net... gezellig dagje dus! nu even uitpuffen en dan over een uurtje koken, eten, kindjes naar bed en lekker weer op de bank haha
Surf mijn waardes liggen tussen de 4,3 en de 6,9 de hoge waarde heb ik 2x gehad na eten van olibollen haha!
Vindt het nl erg irri en verdreven om 8x op een dag te prikken me dagindeling draait daar alleen maar om gelukkig vandaag alleen nuchter prikken morge mag ik weer 8 x pfff
Had vannacht nachtmerrie ben heledag ondersteboven geweest... Me mannetje had een ander 1 van mijn grootste angsten daarna droomde ik dat me vliezen braken met 24 weken ook een groote angst van me deze zwschap!
Net gelezen zit met big smile op me gezicht hihi Nee geen leuke droom voor mannetje naar zijn werk ging zei ik nie vreemdgaan he had hem nl over me droom verteld
Hij reAgeerde nie zo ja met een lach en toen ik het hem vertelde zei hij dat is ook zo... Neem aan dat ut een grapje was