Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

Ennasil: ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Gewoon morgen het op tafel gooien, daar zijn ze en ook dat je je hebt ingelezen op iui en ki.

Succes morgen.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

gm meiden,

lag nog heerlijk in mijn warme bedje toen ik gebeld werd door de diëtist om afspraak te maken vanmorgen al haha! dus kom er net vandaan valt allemaal nog mee mijn patroon was eigenlijk wel goed alleen moest iets beter verdeeld worden.

ik heb haar mijn bloed waardes na laten kijken en zij vond ze mooi al zit ik vaak wel aan de "hoge kant" vooral middags na de lunch dus hopelijk gaat daar nu verandering in komen!

harde buiken rugpijn en steken in mijn buik denk mssn aan blaasontsteking morgen de ha even bellen.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

ennasil s6 morgen mies laat je het even weten hoe het is gegaan?? dikke knuffel

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik moet er morgen om 5 over 11 zijn dus laat ik het jullie smiddags weten:)

p.s hebben jullie nog iets gehoord van jannie? die moet ook 1 dezer dagen bevallen toch?

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

die zie ik af en toe wel bij lezen hier maar reageert verder niet ze moet idd in januari bevallen kijk af en toe in haar prfiel of er al wat is gebeurt :)

6. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ennasil: Heel veel succes meid morgen. Ik hoop dat er mooi nieuws komt voor je en dat ze je serieus nemen wat betreft je angsten over de samenleving. Fijn dat je moeder mee gaat. Samen sta je altijd sterker dan alleen. Houd moed meid. Dit moet gewoon jou maand worden.

@ meiden op het wachtbankje. Ik duim voor jullie hoor. Het is jullie allemaal zo gegund. Ik hoop dat er veel roze zal komen deze maand.

@ delfino: gelukkig zijn je waardes dus wel acceptabel. Hoop dat ze helemaal mooi worden als je je dieet volgt. Komt vast goed meid. Had jij eigenlijk een verhoogd risico op zw diabetes en waren jou vorige beebs zwaar bij de duur van de zwangerschap toen ze geboren werden.

@ damyar: hoe is het met jou meid? Hoop dat jij snel op roze mag van een plakbeeb dat hebben jullie na al die mk's echt wel super verdiend.

@ hier gaat het wel goed. Voel me lichamelijk op zich nog prima, mentaal wat minder omdat je toch nerveus wordt nu het dichter bij komt. Ik begin ook wat angstig te worden voor de bevalling. Maar vooral voor wat er daarna gaat komen. Maar ik moet vertrouwen houden dat het goedkomt. Nog twee weken werken en dan lekker met verlof. En genieten van onze meiden die zooooo lief zijn. En straks hopelijk van ons kleine ventje, die gewoon gezond ter wereld moet komen.
    Nou ik ga zo pannenkoeken bakken....mjammie....

XXX

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

es was 3800 gram en kay 4210 gram en verhoogt risico tja geen idee in beide fam komt suiker voor maar ze kijken geloof ik alleen als je ouders of broers zussen het hebben dan ben je verhoogt risico

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

saskia kan me voorstellen dat je nerveuze wordt als je beval datum nadert! en we blijven duimen dat alles goed mag komen dikke knuff

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Saskia: het is ook erg spannend nu het dichterbij komt! Maar ik blijf duimen voor jullie sterke ventje!!

@delfino: komt t bij vriendlief ook voor in de Fam.? Geen idee!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

niet dat ik weet maar gaat volgens mij voor al om ouders broers en zussen

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ja omdat je dat hierboven schrijft namelijk... Ik heb alleen m'n broer maar dat is gekomen wrs doordat hij hersenvliesontsteking heeft gehad... Ze kijken idd alleen naar directe gezinsleden zeg maar...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja bdlde meer van mijn ouders kant allebei ergens suiker voorkomt weet het alleen van mijn oma zeg maar verder weet ik het niet.

13. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ delfino met hoeveel weken ben je bevallen van je vorige kids.
    Mijn meiden zijn geboren bij 38+6 en 3948 gram en bij 37+6 3820 gram. Best behoorlijk aan de maat dus. Zelf ben ik ook wel iets te zwaar voor mijn lengte. Mijn BMI is geloof ik 26 toen ik zwanger werd. Mijn suikercurve was gelukkig goed, ze denken dat ik gewoon grote kids maak hihi. Ben benieuwd deze keer.

Bedankt voor jullie lieve woorden meiden, blij dat ik hier af en toe mijn hart kan luchten. In mijn omgeving weet het grootste gedeelte van de mensen niets over de toestand van ons beebje, die verwachten dus een blije zwangere. We hebben hiervoor gekozen omdat we niet willen dat onze dochters nu al geconfronteerd worden met het feit dat er mogelijk iets niet in orde is met ons beebje.

xxx

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

pff ga maar es aardappelen schillen anders geen boerenkool vanaf haha!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

esmay was 42 weken en kaylee 41 weken

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik moet boodschappen doen, maar zowel ik als de kids hebben geen zin het huis uit te gaan... Balen, moet echt namelijk, heb brood, melk, luiers en eten voor vanaaf nodig... Hmm nou ja nu maar even doen dan...

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @saskia, kan me voorstellen dat de zenuwen toe beginnen te slaan, is ook niet niets al die onzekerheid!
    @delfino, fijn te weten dat de waardes nietcslecht zijn. Voel je je wel al beter?
    @ surf, boodschappen met dit weer.... Bleh, jij liever dan ik.
    @ennasil suc6 morgen en gewoon alles vragen wat je wilt weten

@hier, kerstspullen opgeruimd, bovenverdieping gepoetst en nu is de energie weer op! Zometeen ff de douche in en dan koken. Vanaaf wordt t rijst met kip-siam! En jullie?

Gisteren trouwens mn uitruktasje maar eens klaargemaakt en boeken met geboortekaartjes gehaald! Moeten we ook nog uitzoeken (schaamschaam)

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Heb trouwens sinds gisteren n onrustig gevoel! Ook in mn buik! Indalen mss of zo?!?!? Nu ook weer wat harde gespannen buik! Hij moet wel nog ff blijven zitten!! Innieder gevalnog 2 wkn!! Heb wel zo'n gevoel dat ie niet nog 4 wkn blijft zitten!!

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he meiden, ff een snel berichtje..
    hier de kleine meid i=nog binnen..
    is nog niet ingedaalt en bmm zit echt tot aan mijn ribben...
    ben er helemaal klaar mee... kan niet meer normaal zitten, want dan zit ze gewoon in de knel..
    ondertussen gaat het gewone leven met de jongens door.. ze hebben nu vakantie en dat geeft rust, maar op zo'n stormdag ook wel weer pittig.. vliegen elkaar alleen maar in de haren..
    van mij mag de kleine komen....

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hey jannie, lang geleden zeg! Kan me voorstellen dat je t zat bent! Laat mr komen die kleine, bij jou mag t! Zet m op!!!

Deel Deze Pagina