Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wat betreft de kijkers vanavond, ze vonden het jammer dat het huis geen achterom heeft en de keuken iets te klein (is mogelijkheid tot uitbreiding). Verder vonden ze de woonkamer groot, badkamer en wc netjes. Algemene indruk positief. Maar ze willen nog meer huizen bezichtigen. Spannend dus...

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik vind storm niet erg, behalve als de kindjes ervan wakker worden en niet meer willen slapen...

3. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier ook zo!!
    Mama, waarom doet t zo hard waaien?? Ik wil niet dat de wind zo kabaal maakt!

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Dubbel spannend voor jou dus! Wanneer laten ze iets horen?

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

De makelaar zegt dat we rekening moeten houden met een week... Pff.

Storm.. ja, wij werder er wakker van vannacht en hebben ons raam en dat van de kids dicht gedaan. Kids sliepen heerlijk door gelukkig.

6. Moedervan3

Moedervan3 Actief lid

9 jul 2011
    491
    0
    0
    Drenthe
    Goedemorgen dames,

Iedereen een heel gezond en vruchtbaar 2012!

Lange tijd hier niet geweest en dat kwam doordat de energie er een beetje uit was nu de oudste naar school gaat maar ik heb als voornemen voor dit jaar dat ik jullie weer vaker bezoek!

Heb niet alles bijgelezen maar krijg wel het idee dat er bij iedereen weer veel gebeurd is. Degene die zwanger zijn inmiddels van harte gefeliciteerd. Degene die nog niet zwanger zijn hou moed en ik zal extra voor jullie duimen!!!

Groetjes en wellicht tot vananvond!

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

goedenmorgen,

Alles goed met iedereen??

Ennasil balen zeg en betreft die iui's die worden 6 keer gedaan en daarna wordt het beschouwd als mislukt, maar als je een 7,8, of 12e poging daarin wilt kan dat hoor en het wordt gewoon vergoed door je basisverzekering en onbeperkt. Heb meer het idee dat zij jouw op de rem willen zetten.Je bent voor hen tenslotte nog maar pas bezig met ronde twee. Balen dat er geen eitjes zichtbaar waren.

Hier gisteren keuken helemaal klaar gekregen en zelfs nog tijd gehad om de keuken zelf nog van binnen en buiten helemaal te poetsen. Het is echt waanzinnig gaaf geworden.

Volgende week donderdag beginnen met prikken en morgen hebben we beide bloedonderzoek. Het komt nu wel heel dichtbij. Maar ik moet zeggen dat ik er op dit moment weinig mee bezig ben. Ben te druk hahahahah. Wel heerlijk zo hoor even een maandje pauze. Dacht dat ik dat heel moeilijk zou vinden maar ik geniet er gewoon van dat even niets moet.

Ga zo even douchen met kindjes, die waren half negen wakker en hebben nu broodje op en dan even de was doen en vanmiddag komt vriendin met kindjes.

Fijne dag allemaal

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar, heerlijk voor je.. die afleiding. Straks met goede moed het traject in!
    Heerlijk die vernieuwing in je huis.

Moeder van 3... fijn weer iets van je te horen/lezen.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: fijn dat dit maandje tussendoor je ook echt rust kan geven en niet dat je er alleen maar ongelukkig van wordt. ook goed denk ik dat jullie lekker met het huis bezig zijn, knap hoor!
    hopelijk gaat poging 1 van de ivf meteen lukken, ik blijf duimen!

hier inmiddels beneden en ontbeten. ik word altijd zo sloom als ik een slechte nacht heb gehad... maar goed, straks even naar mn moeder denk ik, of even langs mn oma. is altijd gezellig...

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

dit heb ik ook gehad ;) daaruit bleek mijn suikerwaarde 0.1 tehoog pfff.... stelt niks voor maar reden genoeg voor hun om me onder controle te houden

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier slechte nacht gehad en vanmorgen weer vroeg uit de veren kan me ogen niet open houden!! *oeps*

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Delfino: moet je werken vandaag, ja zeker... sterkte ermee!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja de heledag helaas geen school! gelukkig vermaken ze zichzelf wel haha ik hou me ff rustig vandaag

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

zo op naar de 25 weken :D time fly's

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Gaat echt hard hè!
    Hier morgen de 16 wkn gehaald, wauwie!

Succes met werken, hopelijk blijven ze zich vermaken, want naar buiten is ook niet echt n optie...

16. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    K moet er zometeen toch aan geloven! Naar buiten gaan:( moet naar de tandarts en daarna boodschappen doen! Mn voornemen is om daarna, als de kids ff slapen, ook ff plat te gaan. Hoop dat t me lukt;) ben r bang voor, want r zijn nog genoeg dingen die ik thuis wil/moet doen, maar dat zou ook morgen of t weekend kunnen!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Dannie: hopelijk hoef je niet op de fiets... Succes bij de ta, en daarna hup hup even plat!! De klusjes lopen niet weg!!

18. miran336

miran336 Fanatiek lid

Waarom heb je op sommige dingen geen invloed??? Ik ben niet zo geduldig... zwanger worden, reactie van de kijkers op ons huis...

19. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ik ken t gevoel!! Kan r ook niet tegen als ik afhankelijk ben van anderen en op hun moet wachten!

20. Damyar

Damyar Niet meer actief

zit hier even te stuiteren. Krijg net post van de notaris van een verre verre nicht die een jaar geleden is overleden en dat mijn overleden vader in haar testament staat. Maar door zijn overlijden krijgen mijn zus, broer en ik zijn erfenis. We krijgen ieder gewoon € 2100,- Nou dat is wel heel lekker. Zo manlief maar even inlichten.

Deel Deze Pagina