Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Das even een mooie meevaller zeg!

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Dat is een mooie meevaller! Mijn moeder woont in het postcodegebied waar de prijs van de postcodeloterij op is gevallen. Maar zal niet zoveel zijn. Want het is een hele grote wijk. Maar altijd leuk van die onverwachte meevallers.

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar: de een zn dood is de ander zn brood....voor jullie wel een heeeeeee luxe broodje!! :)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

mooie meevaller zo!!

gier net bericht gehad van het ziekenhuis ze vond het ondanks dat ik oliebollen had gegeten het er super goed uit zien!!!!!!! voor volgende week moet ik 2 dagcurvers inleveren weet niet precies wat ze bedoelt wat ik begrijp is dat ik nog maar 2 hele dagen hoef te prikken??

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

hier ook net een straat verder de miljoen gevallen. wij zaten bijna in de tv toen we de cijfers zagen. en opeens zagen we dat de letters niet klopte hihihi ik sprong al van de bank af en zei keuhard jaaaaaa. ownee shittt.

ik kom morgen even melden hoe het bij het zh is gegaan of er toch nog een eitje is gaan groeien. en daarna ga ik weer even minderen met kletsen:) straks lekker naar de kapper. want mijn haar is zo dood als het maar zijn kan. ( ik denk door de hormonen)

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @miran spannende tijden op alle vlakken......

@Surf schiet ook al aardig op bij jou

@Dannie ik heb ook voorgenomen om te slapen maar er is nog zoveel te doen.

@Ennasil knuff

@Damyar, nog even rust en dan het traject in duim duim

@dwlfino goed nieuws dus!

7. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Zo,
    tandarts, check
    Boodschappen, check
    Uitruimen, check
    Kids in bed, check

Lijstje afgewerkt, nu lekker op de bank uitpuffen! Al zou ik willen, k kan niet meer! Ppffff ben kapot!
    Ff bakkie koffie maken en dan hopen dat de kids lang slapen!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    off topic hier iemand ervaringen met traptractors???? Wel eentje met rem nemen of niet???

9. Damyar

Damyar Niet meer actief

Wij hebben een grote traptractor van john deere en wij hebben met rem. Ideaal. Zoon heeft er ook een laadbak, giertank met spuit en een hefvork. Hij is dol op en zit er dagelijks op.

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Delfino: een dagcurve is inderdaad het overzichtje van de dag, dus dan zou je volgende week 2 dgn moeten prikken om in te leveren.

Damyar: heerlijk zo'n extra zakcentje!

Dannie: jij hebt genoeg gedaan vandaag, lekker uitpuffen!

Hier vanochtend met m'n moeder en de kindjes naar m'n oma geweest, zonet geluncht. Nu probeer ik kaspertje te laten slapen, maar hij wil niet... M'n moeder heeft Thijmen even mee voor de boodschapjes zodat ik ook even kon slapen, maar zo schiet t nog niet op... Ga nog maar even naar m toe, wie weet helpt dat...

11. Damyar

Damyar Niet meer actief

ff gauw een foto van de keuken. De muren waren eerst appeltjes groen. Nu taupe achtig. Ik ben er heel blij mee.

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Damyar: mooi!!!!

13. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ziet r toppie uit damyar, en zeker fijn zo'n meevaller! Altijd welkom lijkt me zo!!

14. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier idd nix meer gedaan vanmiddag! Ben trotsvop mezelf:cool:
    Nu ah eten beginnen! Oudste is net opgehaald door oma, blijft daar logeren. Dus nu ook ff alle aandacht voor de jongste! Morgen naar de vlos. Kunnen we nog ff spieken want krijg n liggingsecho :)
    Heb sinds n paar uurtjes wel steeds wat krampjes en harde buiken :cool:Hoop indalingsweeen ofzo en niet t begin!!! Ben n beetje onrustig :(

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Damyar ziet er goed uit!

Dannie kan me voor stellen dat je onrustig word komt vast oed meis! Nog paar weekjes en dan mag de kleine komen!

16. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @defino, fijn zeg dat alles goed was! Een dagcurve is bij ons vier keer op een dag.

@damyar, mooie keuken hoor! Ben jaloers haha wij moeten ook echt een nieuwe. Is volgende project, eerst hard sparen.

@dannie morgen weer spieken wat leuk! Ben benieuwd of het al echt aan het rommelen is. Nog twee weken, dan mag je komen ! Spannend hoor!

Hier morgen de pretecho, de kids hebben er onwijs veel zin in. Is de eerste keer dat ze frummel gaan zien, ik ben toch weer nerveus, stel dat..... Pfff haha. Ook erg hè!

Verder hier de afgelopen dagen vooral over namen nagedacht, maar we kunnen het gewoon echt niet eens worden. Zo erg dat we elkaars namen gewoon echt niet maar dan ook echt niet mooi vinden. Hamme dat gaat nog wat worden.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    huh, had vanmiddag nog gereageerd op de dagcurve van delfino en op de onrustige buik van dannie, maar mijn reactie staat er helemaal niet.... GEK!

nou goed, delfino: twee dagcurves zullen wel zijn dat je van 2 hele dagen je prikdagboekje moet insturen...

dannie: hoe is het inmiddels met de buik? nog onrustig?? hopelijk is het wat gezakt, de kleine moet nog even binnen blijven!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: komt goed meis! leuk, de kindjes mee! ben benieuwd naar hun reacties!

19. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Nog steeds wel n onrustig gevoel! Geen pijn ofzo, maar wel om t minste of geringste n harde buik! Vreemd, hoop dat t vannacht rustig wordt!!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf had je reactie wel al ergens gelezen hoor ;)

Dannie mssn zijn het voorweeen morgen even bespreekbaar maken mssn kunnen ze je geruststellen

Deel Deze Pagina