Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja dat zou fijn zijn!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino; je dag n btje door gekomen?

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Leef nog daar is wel alles mee gezegt haha! Gelukkig waren de meiden in de middag weer weg maar we zijn de dag wel goed doorgekomen verder heb bijna niks gedaan haha!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    maak me hier weer druk (heb ik steeds de laatste dagen voor een echo... echt stom!)
    ik heb het gevoel dat mn baarmoeder veel te laag zit voor de termijn... met 20 weken moet ie toch bij je navel zitten? dan zou die nu toch wel halverwege moeten zijn, en dat is tie nog niet... straks is ons beebje gestopt met groeien.... ooooooow ik word echt GEK!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mooi delfino. en strakjes lekker vroeg naar bed!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf maak je niet zo druk joh! Komt helemaal goed! Voel je zelf waar je bm zit dan? Kan dat echt nie voele haha

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Mijn buikis raar... Onderin waar de beeb zit is flubber en bovenin dik en rond haha vreemd...

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja ik voel het, als ik onderaan begin, kom ik op een gegeven moment een randje van n bobbel tegen, dat is de bovenkant van mn bm..

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga de laptop uitzetten, stroom is bijna op en ik weet niet waar de stekker is....

welterusten allemaal!!

10. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @voelen waar je baarmoeder zit. Ik kan het ook al vanaf het begin zelf voelen. Volgens mij zat mijn baarmoeder bij 16 weken zo een 3 vingers onder mijn navel.

@ hier: gisteravond van 6 tot half tien om de 6 minuten weeen gehad. Verlos heeft ook nog even getwijfeld of we richting zh zouden gaan. Maar het is toch weer afgezakt. Om 11 uur weer voor controle. Ben benieuwd hoor, wat dit gaat worden. Bij de meiden had ik ook wel voorweeen dus ik denk dat het allemaal wel los zal lopen maar die weeen deden al aardig zeer....hihi...kon het me plots weer herinneren. Spannend dus, hoop echt dat ons ventje nog even wil blijven zitten, want als het prematuur is zal zijn start er in combinatie met zijn lever niet makkelijker op worden. Toch zegt de vlos dat ze het nu niet meer zullen gaan remmen mocht het zover zijn.

ik hou jullie op de hoogte.

Liefs

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ojeetje saskia, das spannend inderdaad! gaan ze bij je controle ook kijken of je al ontsluiting hebt of zoiets, of dat niet?
    hoe ver ben je nu precies ook alweer??
    ik hoop ook echt dat de kleine gewoon nog even blijft zitten, hoe sterker hij eruit komt, hoe beter tenslotte!!

dannie: bij jou nog alles rustig?

hier weer wat onrustige nacht gehad... thijmen kroop rond half 3 bij ons in bed, en dan wil hij altijd op mijn kussen, precies waar ik lig, liggen... en dan met zn benen over mn hoofd of iets wat daar op lijkt, dus echt prettig slapen is het dan niet meer...
    kaspertje werd rond 5 uur nog even wakker en uiteindelijk rond half 7.... nou goed, heb ze net naar de opvang gebracht. wij gaan vandaag de zolder opruimen, is wel handig dat de kindjes dan niet om ons heen rommelen... even de handen vrij om door te pakken...

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

dat is wel heel spannend en eng tegelijk.heoveel weken was je nu ook alweer?maar zoals ik begrijp mag het wel komen? maar liever nog even wachten.ik zat zo te denken als hij er nu al uit wil dan zit er toch wel wat pit in;) succes meid en houd moed dat het mischien nog wel mee kan vallen! ook al is die kans mischien niet zo groot. een wonder is de wereld nog niet uit. ik duim voor je hoor:)

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Saskia; ik weet ook niet meer precies hoe ver je nu bent, maar ik begrijp dat jullie mannetje beter even kan blijven zitten? Hopelijk blijft het dan nu nog even rustig in je buik. Al kan ik me ook voorstellen dat je je zorgen maakt en het liefst je uk zo snel mogelijk in handen van de artsen wilt geven.

Surf: wat een nacht joh. Ik begrijp dat hubbie ook thuis is vandaag? Flink aan de slag op zolder en misschien zit er dan nog even een uurtje slapen voor jou in?

14. ennasil

ennasil Niet meer actief

@miran hoe is het met jou? hou je het wachten nog een beetje vol?
    heb je al een gevoel van het is raak of zegt je gevoel van nee het word niks deze maand? ik ben nu ook wel een beetje zenuwachtig hoor voor de echo.
    ik heb liever dat ze zeggen dat ik een later eitje heb en dat ie wat moeilijker bevrucht kan worden dan helemaal geen ei. anders moet ik weer aan de provera en dan vind ik zon rot spul. pff moet er pas om 10 voor half 1 zijn. ik heb de pre-ceed ook binnen.apart spul hoor. heb het foldertje zitten lezen en er zijn ook mensen die het gebruiken die geen last hebben met de gemeenschap maar omdat het spul de zuurgraad bevordet en de levensduur van het zaad verbeteterd en het heeft de eigenschap om het zaad naar boven te begeleiden. het moet alleen wel ingespoten worden. het moet een beetje het idee van cervix aan gaan nemen. mischien ook iets voor jou om te proberen? extra erbij.

15. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Gm meiden,
    Saskia spannend hoor! Dat ie nog maar ff binnen blijft, want volgens mij ben je korter zwanger dan ik, toch?
    Hier weet ik het niet hoor! Bij alles wat k doe harde buiken en kleine is heel onrustig in mn buik! Zometeen maar ff bespreken met de vlos. Moet r om 11 uur zijn, dus ga me zo klaarmaken! Jullie horen strax van me!

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hey Ennasil: lief dat je het vraagt. Ik heb sterk het gevoel dat het weer niet gelukt is deze ronde. En ik baal er behoorlijk van! Natuurlijk moet het nog blijken of ik gelijk heb, maar ik geloof er niet zo in.
    Dus je moet vanmiddag weer voor ei-meting? Spannend meis, ik hoop en duim voor je dat ie nu gegroeid is.
    Wat betreft preceed... ik heb er voor mezelf niet zo'n goed gevoel bij om dat te gebruiken. Meer omdat "het zaad diep inbrengen" en "de vochtigheid" bij mij geen probleem zijn.
    Hetgeen dat me nog het meest dwars zit is dat het de vorige 2 zwangerschappen in 4 rondes gelukt is. Nu vraag ik me af of alles nog wel naar behoren werkt, of we iets verkeerd aanpakken... genoeg om me weer druk om te maken.

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dannie: spannend meis, ook omdat je de vorige zwnagerschappen rond dit termijn bent bevallen toch?

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

saskia wat spannend meid hoop dat hij nog even blijft zitten dan kan hij nog sterker worden!

dannie s6 meis!!

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

een nicht van mijn man is nu ook weer zwanger van de 3e. die zijn ook een jaar bezig geweest voordat het dit keer lukte.ze zeggen naarmate je ouder word de eitjes ook wat minder sterk kunnen zijn. en dat het dan meestal iets langer duurt voordat er daadwerkelijk een bevruchting optreed.maar ik snap je zorgen heel goed hoor.
    je kan altijd even een check up doen bij het ziekenhuis? gewoon om jezelf gerust te stellen. en wie weet ligt het probleem wel helemaal niet bij jou maar bij je man. daar geld hetzelfde verhaal boven de 30 word de kwaliteit meestal ook iets minder. maar dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn. ik zou als ik jou was even je ha en om een telefonisch consult vragen en dan vragen of hij een verwijzing voor je wil uitschrijven. ze kunnen eigenlijk niet weigeren.als je gewoon zegt dat het allemaal niet wil lukken en dat je ook een dagje ouder word dat je het gewoon voor de zekerheid even nagekeken wilt hebben.
    en als alles goed blijkt te zijn bij de gyn kan jij weer met volle moed verder. als het niet goed blijkt te zijn weet je iig dat je er op tijd bij bent.

maar als je liever nog niet naar de gyn wil moet je dat natuurlijk niet doen hoor!

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Nah... we wachten nog wel even af...
    Je hoort het inderdaad vaker dat het wat langer duurt, daar houd ik me maar aan vast.

Deel Deze Pagina