Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

weet iemdan hoe dik het baarmoederslijmvlies moet zijn?

2. Damyar

Damyar Niet meer actief

ennasil: minimaal 7. Ideal is 9 /10 mm en 11/12 is nog toelaatbaar, daarna is het te dik en dat is ook weer niet goed. Dit zijn de waardes die bij iui/ifv/icsi gehanteerd worden.

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

oke dan zal mijn bms nog wel iets omhoog gaan en dan is hij wel mooi denk ik . nu was hij 6mm maar wel iets gegroeit in vergelijking met 2 dagen terug. dus laat zeggen dat hij nog iets groeit is hij maandag mischien netjes.was die van jou ook mooi?

4. Damyar

Damyar Niet meer actief

ja 10 mm. Ik ga voor je duimen dat het allemaal netjes gaat groeien.

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Schrik je daarvan........4 kilo is geen reus meer, meer gangbaar......en prima te doen hoor :D......hoewel dat natuurlijk overal van afhangt, maar hoeft niet perse moeilijker te zijn met de bevalling.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Nee hoor, mijn bevallingen waren perfect! Ook n kindje van 6 pond kan vast komen te zitten.
    Sas: maatje 56 verschilt heel erg per merk/winkel... Sommigen maar n week aan kunnen trekken maar ook wel 4 weken, daarna het meeste in 62.
    En nu moet die kleine nog even blijven zitten hoor!! Spannend!

Damyar: mooie eitjes en toch groen licht, wie weet lukt het in deze bonusronde wel...

Delfino: nog 4 dgn, woei!

Ennasil: gelukkig n aardiger iemand, hopelijk maandag nog n goed eitje!

Verder... Ehm.... Weet ik t niet meer... Sorry!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Surf lieffie.......sterkte met die onrust, meer kan ik er niet over zeggen, kan wel zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken maar zo werkt het niet he....knuff.

@Sasssss wat spannend meis, maar beter is voor hem om nog te blijven toch???

@Dannie meis ook al onrustig hoewel die harde buiken niet alles
    hoeven te zeggen...

@Delfino ben je rustig aan aan het doen!

@Miran spannend, mooie temp kaartje....

@Ennasil had je een ei???

@tmv2 placenta opgeshoven???

@Miran hier ook misschien nog wel wat tips voor je.....trucje gevonden tegen strijd.

@Sas raar dat ze in zijn toestand het niet willen rekken???

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier druk bezig om dingen te negeren....misschien dat ik wederom weer een korte lf heb, zou wat zijn.....maar ongi gevoel....

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Spannend goofy! Je temp ziet er tot nu toe mooi uit! Ik blijf duimen!

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ja schrok wel n beetje omdat de andere 2 daar niet bij in de buurt kwamen! En daarbij komt nog es dat je als je mn buik ziet je je afvraagt waar dat dan zit! Vlos stond er ook van te kijken. En ik ben pas 6 kilo bijgekomen, dus na bevalling hopelijk alles al werr kwijt :D

Hier nog steeds erg onrustig. Harde buiken zijn bij vlagen gevoelig :( Weet niet zo goed wat te denken!

11. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ goofy er is 1 eitje iets gegroeit maar nog steeds erg klein. 11,6mm dus ze kunnen er nu nog niks over zeggen het is niet heel goed voor de tijd van de cyclus maar het is nog wel mogelijk dat het eitje toch nog verder gaat groeien.maar de vraag is of hij wel groot genoeg word. hij moet wel boven de 16mm uitkomen. en ik geloof dat hij mag springen tot cylus dag 21. dus voor die tijd moet hij groot genoeg worden.

12. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    even snel ego.. sorry:)

de placenta lijkt te zijn opgeschoven, maar 6 febr. weten we het zeker. kleine boef ligt ook goed, maar kan nog alle kanten opdraaien dus het zegt niks.
    alleen heel raar, vorige keer zij de verlos dat placenta achter ligt en nu zeggen ze voor..;)
    maar ik kom ook even spammen, ik zal er maar paar doen, want ik heb 57 foto's :$

13. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    nog 2

14. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    de allerlaatste, sorry ik ben totally in love:D

15. Damyar

Damyar Niet meer actief

mooi hoor, echt al helemaal af.

16. ennasil

ennasil Niet meer actief

wat is dat gaaf he zon 3d of 4d wat is het? je ziet echt al hoe de kleine eruit gaat zien . en dat neusje hihih kan je daar al aan zien op wie die lijkt? wel echt een jongetjes om te zien. en volgens mij ook wel een stevige? of lijkt dat zo? en nee hoor niks ego. gewoon trots:)

17. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hij heeft wel het meest grove gezichtje van de twee. mondje is echt van zijn zus en neus meer van broer/papa.. al hoewel dit meer een breed neusje lijkt terwijl we dat eigenlijk allemaal niet hebben.

lengte beentje loopt iets achter, de rest loopt voor maar gemiddeld liep ik bijna een week voor. hij zou ongeveer tussen de 1200 en 1300 gram wegen, maar ik heb eigenlijk geen idee wat normaal is. ze zei niet hij is klein of overdreven groot, dus ik denk wel redelijk gemiddeld.

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wauww wat mooie duidelijke foto's zeg!! Echt goed te zien zo :)

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik weet ook niet wat normaal is voor gewicht. maar het belangrijkste is dat hij gezond is:) ja dat neusje en is echt een breed neusje maar kan ook goed zijn dat dat lijkt hoor.en mischien verandert dat nog wel naarmate dat hij goreit. ik vind het wel erg leuk zon echo:)

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Wat n geweldig mooie foto's zeg!! Kan me voorstellen dat je totally in love bent!! Misschien heb k r overheen gelezen, maar wat vonden de kids ervan???

Deel Deze Pagina