kids vonden het helemaal geweldig, dochterlief had tranen in der ogen en zoonlief was helemaal verbaasd dat je al een echte baby kon zien met alles erop en eraan.. de echoscopiste moest ook erg lachen want ze waren zo enthousiast en vroegen vanalles... zeker toen ze het piemeltje zagen vonden ze dat erg hilarisch.
wat een mooie echo foto's bijzonder hoor!!! hier komende dgn maar klussen.. haha.. denk dat ik snel ei heb... gewicht: hoe zwaar waren jullie kids? hier de 1e bjna 9 pond 2e ruim 8 pond
hier ruim 4400 gram de oudste.. paste niet in maatje 50 en had na een week luiers maat 2.. maar is nooit verder gekomen dan maat 4.. tja hij is nu niet stevig en was snel zindelijk bevalling was erg zwaar dat wel.. zat vast... en ik lag daarna 10 dagen boven.. kam op de 10 dag even beneden 2e keer weer zwaar kindje.. maar toen geen bloeding gehad en meteen beneden
als ik zwanger mag worden ben ik benieuwd hoo groot mijn kindje word. ik kan me nog niet voorstellen dat er bij mij een groot kindje in mijn buik komt. dan zou ik me geen raad weten als hij of zij eruit moet hhaa. mijn man en ik zijn allebij maar fijn gebouwd. maar toch gebeurt het weleens dat hoe klein smal of tenger een vrouw ook is er toch een groot kindje uitkomt. schijnt niet altijd wat te zeggen heb ik gehoord. ik hoop echt dat ik snel mee mag gaan maken lijkt me zo bijzonder om een kleine smurf te voelen in je buik. alles lijkt me er geweldig aan zelfs de bavalling.
ennasil: ik gun het je van harte.. het is erg bijzonder... en het mooie is.. elke keer is weer bijzonder... het blijft mooi een leven te voelen in je en het leven te geven aan een klein mensje.. meiden... ik ebn weg tv kijken doei
1ste 45cm en 3300gram 2de 46cm en 3780gram zeker dochterlief was een klein dik propje haha.. manlief was ook maar 45 cm bij de geboorte en nu 193cm. dus groot zijn mijn kids niet, maar over het algemaan wel met een spreklaagje.
1e met bijna 42 weken zwangerschap 4270 gr en 53 cm 2e met 38 weken zwangerschap 3850 gr en 51 cm (geplande ks)
hey meiden, Net niet zulk leuk nieuws gehad mijn vriendin is zwanger en heeft een nekplooi meting gehad en dat zag er erg slecht uit voor ze... de uitslag was 1 op 5 normaal is het 1 op 600 en risico groep is al vanaf 1 op 200 moet je nagaan hoe slecht het ervoor staat... volgende week krijgt ze een vlokkentest de arts schat de kans dat het kindje toch nog gezond is op 1 op 5 ben er even onderste boven van
jeetje 1 op 5, ik heb volgens mij nog nooit gehoord dat de kans zo groot was. en dat met de combinatietest eruit gekomen?? ik zal voor je vriendin duimen dat ze dan bij de 4 van 5 hoort.
Delfino: naar nieuws zeg! Hopelijk hoort ze bij de goede 4 dan.. Moeilijke tijd nu, dat afwachten is echt killing!!
Gm meiden, Niet zo heel erg oed geslapen hier... Toch liggen malen over mijn vriendin vind het echt zo erg voor haar! Verder de kledingkasten van de meiden uitgemest! Blijft nauwelijks wat over haha vanmiddag ff shoppen
Kan me voorstellen dat je dan ligt te malen! Wat een vervelend nieuws zeg. Hopen dat ze aan de goede kant zitten! Sterkte voor ze!! Lekker shoppen vanmiddag, veel plezier! Hier geen plannen voor vandaag. Wat kleine klusjes in huis nog doen maar verder niets. Wordt niet goed van mn eigen. Nog steeds rommelt t, lijkt zelfs iets te verergeren maar zet nog niet echt door! Hen echt zoiets van, "Zet door of stop, maar niet dat halve gedoe" kan k niet zo goed tegen!!
Hier zijn we lekker lui. De helft van ons moet nog douchen. Straks even naar de winkel om verf voor kaspers kamer uit te zoeken. Als we puf hebben gaan we dat straks nog verven... Leuk leuk!