@voorstel: ehhhh iid zwanger worden van 3e kindje in 2012? En uiteraard blijven jullie zwangere mutsen natuurlijk wel gewoon bij ons toch???
Die "zwanger worden/zijn van een 3e kindje" vind ik een goeie! Jazz: wat fijn dat je terug bent meis! Lekker kunnen genieten van de rust en het samenzijn met je fam lees ik? Je volgende mijlpaal is de vp? Ik heb het gevoel dat je pas na een goede uitslag écht kunt genieten, klopt dat? Ik heb vandaag een lekker dagje gehad, maar merk dat ik nog niet echt uit mijn dipje ben. Vanmorgen heerlijk geshopt met mijn zusje, zonder kids. Echt fijn even. Maar nu bekruipt me weer het gevoel van "waarom moet het zo lang duren", en "komt het doordat we 30+ zijn dat het langer duurt". Ach... komt wel weer goed. Morgen lekker een dagje samen met gezinnetje leuke dingen doen. Zoonlief wil zwemmen
Situatie hier onveranderd! Als k helemaal nix doe is t redelijk rustig maar zodra ik ga bewegen spant ie zich enorm. Beeb is ook best onrustig. En in de douche wordt t niet minder. Ook niet erger maar zeker niet minder! En nog rustiger aan doen dan vandaag kan bijna niet, zeker niet met die 2 kleintjes die natuurlijk ook mama's aandacht hard nodig hebben! Weet echt niet zo goed wat k moet denken. Kan elk moment doorzetten voor mn gevoel, maat weet ook dat t nog paar weekjes kan duren. Alleen hopelijk niet op deze manier dat ga k echt niet trekken hoor
Klinkt als flink wat voorwerk Dannie... spannend hoor. Ik heb ook het gevoel dat het elk moment kan doorzetten bij jou.
Knuffie Dannie, heftig hoor!!! Vond dat al heftig met een kindje maar jij met twee........ Meiden topic is geopend hoe kunnen we met zijn allen over???
Ik he nog niks gevonden de nieuwe forum dus klets eventjes hier door. Miran je tijd komt ook hoor maar ik snap je dipje wel....en inderdaad eerst de 2 onderzoeken en dan ga ik echt een vreugde dansje doen. Ik denk dat het komt omdat ik me zeer bewust ben van de risico's door leeftijd etc. Maar stiekem geniet ik wel af en toe al hoor... Dannie hoe gaat het vanochtend?
ik had vandaag een dikke klodder slijm! kan het mannelijk goedje naar mijn mening niet zijn van gisteren ochtend. want dat is altijd helder en waterig en dit was echt eiwit wit beetje uhm tintje geel en best dik. en van de preceed kan het ook niet zijn want dat is ook echt wit. zou het dan toch dat mijn eitje is gaan groeien ? maar dan zou hij toch nog steeds te klein moeten zijn. als hij vrijdag 11,6 was lijkt mij nu nog niet dat hij gaat springen. tenzij hij een mega groeispurt heb gehad.de van de week groeide hij nog geen 1mm per dag. mischien heb de fruit dan toch geholpen ach morgen weten we het i hope so dat hij nog een beetje is gaan groeien en dat dit onze maand mag zijn!
hier de link dames http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/327391-zwanger-worden-zijn-3e-kindje-2.html#post11771446