even ego brr.. het idee dat clomid of iets niet gaat werken. en dat ivf een kleine kans is dat het slaagt bij mensen met pcos daar word ik echt bang van!! laat het alsjeblief snel de 26ste zijn!! en hopen dat mijn bloed en het zaad meevalt en we snel kunnen beginnen met evtuele behandeling.. jeetje wat kunnen 2 weken nog lang duren pff. ik hoop niet dat ik dan precies ongie geweest ben hoor want dan kan ik weer een hele cyclus gaan wachten voordat ze wat doen denk ik. ik zit nu al op dag 44 van de cyclus.ben benieuwd hoelang hij nu opzich laat wachten.
Ennasil snap je angst wel meis! Maar het gaat goed komen bij jou hoor! *geeft ff wat positieve straling* knuffel
@flex....je kan er niks meer aan doen meid geef het uit handen inderdaad er zijn nooit slechte bedoelingen geweest hierbij en dat zullen ze ook wel inzien..Niet de baby deze stress meegeven. Vind het wel heeeel vervelend voor je hoor...hoop echt dat je broer er over wil praten en dat jullie eruit komen @ennasil...meisje meisje..ik weet het is moeilijk maar inderdaad even posi blijven hoor...heb je weer gesnuffeld op de internet Jullie zijn nog jong, medische wereld kan heel veel, good vibes zijn ook belangrijk tenzij je er echt niet meer in gelooft dan kan je ook niet posi doen...maar dat is niet het geval het gewoon niet...Ben je al begonnen met sporten?
je weet nu nog niet hoe je jezelf straks voelt, als ze zorgen dat je kunt zitten scheelt het al. toen ik bij mijn meisje bijna 2 weken overtijd liep zijn we nog een een feest geweest dat oma 90 werd. we waren snachts om half 2 thuis en vier uur later begonnen de weeen.. het was een hele gezellige avond die ze me niet meer af konden pakken. ze hadden wel geregeld dat er een lekkere stoel voor me was. ik denk dat je schoonzus wel bijdraait als ze zelf kinderen wil of zwanger is. dit zijn echt typisch dingen die mensen zonder kids niet begrijpen. net of je het voor het zeggen hebt wanneer je een kind krijgt. de broer van mijn schoonzusje was 5 weken na hun bruiloft uitgerekend en op hun bruiloft onderweg naar de kerk zijn ze om moeten draaien naar het ziekenhuis want de bevalling begon (was een tweeling) de mensen in het ziekenhuis hebben der ogen uit gekeken zo mooi opgemaakt zagen ze nooit en mijn schoonzus vond het heel speciaal een dubbele mooie dag. ik snap dat je het vervelend vind de situatie, maar daarin laat je toch alleen maar zien dat je wel met hun meeleeft en wel aan hun denkt. (als hun dat niet begrijpen is het ook maar van een kant.) ik snap dat ze het jammer vinden, maar waar praten ze over, je hebt 5% kans dat je op die dag bevalt. ze kunnen ook gewoon blij zijn voro je.
nee ik ben nog niet begonnen met sporten. ik wil onderhand 2 ochtenden gaan zwemmen met mijn moeder gewoon voor de ontspanning en het is nog gezond ook. voor de rest veel wandelen met de hond. en mischien gaan spinnen bij de fitness. vraag me alleen wel af of je hier echt van aankomt?
sporten is sowieso heel gezond en een goede uitlaatklep. spierweefsel is ook zwaarder dan vet. ookal heb je geen vetmassa, wanneer je spiermassa toeneemt zul je dus aankomen. ik zeg weg van dat internet en die vervelende horrorverhalen en de sportschool in, hoofd leegmaken en zorgen dat je lichaam topfit is voor jullie wondertje, want ik weet zeker dat jullie liefde zal worden bezegeld met een mooi wonder.
@Ennasil ik zeg het meerendeels omdat sporten een goede uitlaatklep is hihih en ik vraag me ook af of je er mee aankomt hoor...Dat zwemmen klinkt inderdaad lekker doen....
meiden ik wilde even gauw lezen op mijn werk, maar pff er is veel geschreven. Lees als ik thuis ben weer bij en dan reageer ik nog even. Klusje is vanmiddag gepleegd, dus ik ben rustig als het toch een ei zou zijn ( wat ik niet denk) dan is het benut. hahah Laterrrrr
Van mij mag je meekletsen hoor welkom wij kletsen zoveel dat we dit helemaal over het hoofd hebben gezien..Ook al best wel lang bezig met proberen voor een 3e...Heb je 2 meisjes, jongen meisje?
@ felx Heeft je zus er wel eens over nagedacht dayt als je een maand zou overlsaan dit iet automatisch betekend dat het dan goed gaat? mijn dochter is 4 weken te vroeg geboren.... Daarnaast kan het ook zo zijn dat je gewoon met bijv 6 mnd al niet meer zoveel kan, of dat je pas na 10 maanden zwanger was geworden. wie weet ben je 3 weken voor tijd bevallen en kan je gewoon een deel van de dag meemaken. Vind het erg jammer voor jou dat szus zo moeilijk doet. Ik ben al lang blij als ik zwanger wordt, laat staan dat ik dat voor een ander zou meoten uitstellen. Dat je het voor je zelf uitstelt nouja dat kan maar voor iemand anders (dus niet je eigen leven) vind ik bijzonder maar dat is mijn mening
Niks opgelost alleen maar erger geworden precies zoals ik dacht ze begrijpen niet wrm ik geen 4 weken kon wachten! Ben kapot begin zolangzamerhand spijt te krijen dta ik nie heb gewacht had ik iig dit gezeik niet gehad gatver!! Sorry hoor meiden voor me ego vandaag zal jullie er niet meer mee lastig vallen ik ga ff wat drinken en mssn beetje tv kijken en ga slapen....
Ohja wil jullie echt heeeeel erg bedanken voor jullie steun en begrip! Heb echt heel veel aan jullie reacties doet me beseffen dat het dus niet helemaal aan mij ligt!
@flex...sry hoor ik vind dit heel raar en egoistisch ik snap het niet ik snap niet dat mensen zich zo druk kunnen maken hierover. Er zijn echt ergere dingen in deze wereld...vind het diep triest en heel erg dat dit zo veel effect op jou heeft en op de baby. Ik wil zeggen kom op meid, laat gaan etc etc etc...maar het zit je heel hoog en ik hoop echt voor jou en de baby dat je de kracht kan vinden om je hier niet meer zo druk over te maken.....