@ emeisje inderdaad helemaal niet op jou greageerd sorry sorry was zo druk met mezelf bezig dat ik je vergat! maar je bent van harte welkom hoor!! @ flex %$#@*&^%$ (niet voor jou bedoeld hoor) jeetje wat een stelletje ! ik vind het echt gemeen van ze. ik snap niet hoe ze dat van jou kunnen vragen om te wachten.. wieweet had het die maand erna wel helemaal niet gelukt .. is kijken hoe zei het doe als het andersom was. wedden dat ze er ook niet voor zou uitstellen. kom op nou zeg !! meid denk aan jezelf en laat ze maar lekker kletsen hoor!! is moeilijlk hoor want je wil natuurlijk geen ruzie. maar je bent nu eenmaal zwanger en daar kun je nu niks meer aan veranderen en dat hebben ze maar te accepteren. het beste is vooruit kijken en er niet in blijven hangen. meid ga maar lekker ralazxen nu met een kop warme chocolade en lekker tegen je mannetje aan kroelen en genieten van die kleine!! echt hoor DENK AAN JEZELF!!!!! en natuurlijk een hele dikke knufff en meis je kan hier alles vetrtellen wat je dwars zit hoor! ik heb er geen last van. gooi het er maar lekker uit
Tegen mannetje aan kroelen zou ik dol graag willen kan hem goed gebruiken nu maar hij is er niet! Dit "probleem" valt niet uit te praten dat vind en maar hun ook het enige wat we kunnen doen is ons gevoel uitten wat we nu hebben gedaan en daarmee moeten we verder leven en moeten elkaar gewoon in de ogen kunnen kijken als we op visite zijn er is begrip aan beide kanten alleen het 4 weken wachten is te moeilijk voor ze ach wist het van te voren zei het nog tegen mijn man voor ik me broer belde dat dit het grootste obstakel zou zijn en hun dit echt niet kunnen begrijpen mijn broer noemde me naief dat ik dacht na aug niet of moeilijker zwanger zou kunnen raken naja even beetje cru verwoord maar jullie snappen het vast wel wel begrepen ze het dat je na een mk weer snel zwangerr wil zijn me schoonzus zei kennelijk vind je ons huwelihk niet belangrijk genoeg want anders was je wel gestopt! En zij zou wel alles aan doen niet zwang te raken blablabla jaja wil nog wel eens zien als het zover is! Zo makkelijk wordt erover gedacht maar neemt niet weg dathet voor hun moeilijk is dat ik er mssn niet bij kan zijn en snap hun verdriet wel... Maar had wel meer begrip voor mij verwacht en ben dus drm terleurgesteld Goed das echt laatste hoor bah wil over leuke dingen hebben! Morgen eindelijk weer echo keek er al weken naar uit
ja idd dat vind ik nou echt jammer en naar, dat hun wel kan begrijpen dat ze het jammer zouden vinden maar zij kunnen zich niet in jou plaatsen. nogmaals een baby neem je niet die krijg je en jullie moment is dus nu. en daarover kan er hoog en laag gesprongen worden er gaat niks aan veranderen. ik zou verder geen moeite meer doen hoor echt. vind dit zeer egoistisch. en het is nou 1maal je broer je zou er toch mee moeten leven, maar wilt niet zeggen dat je dit moet pikken. lekker aan jezelf en de baby denken schat
dan maar een kussen om mee te kroelen en inderdaad vooruit kijken dan maar iets leuks uhm... Een man schaamt zich voor zijn geslacht en ziet een advertentie van een sexuologe. Dit lijkt hem wel wat en hij maakt een afspraak. Op die dag gaat hij langs en de sexuologe vraagt wat er nu precies scheelt. "Nou...ik ben van onder precies een baby" De sexuologe stelt hem gerust en vraagt hem zich uit te kleden, zodat ze zich een voorstelling kan maken. De man schaamt zich en wil liever niet. Maar de sexuologe verzekert hem dat ze erg professioneel is en al zowat alles heeft gezien. De man is gerustgesteld en begint zich uit te kleden terwijl zij hem wat privacy gunt en de kamer verlaat. De man is klaar met uitkleden en roept de sexuologe terug. Als ze binnenkomt valt ze pardoes flauw. Bijgekomen vraagt ze vol verbazing: "Je was toch net een baby van onder?!" "Ja, dat klopt," zegt de man, "49 cm en 7 pond."
Whahahaha ennsil je laat me lachen vet grappig! Ik ga ff bonje met de buren kijken en daarna slapen dan ist al snel morgen ochtend
ik hoop echt op morgen ennasil ik ken eigenlijk wel janken joh, vind het echt geen prettige situatie heb me vent ook niks verteld omdat ik hem niet met een dode mus blij wil maken. wat zouden jullie doen in mij geval? wachten? en hoelang? of gelijk naar de ha bellen? nog eens testen?
Bb heh bah wat vervelend die onzekerheid meid! Mssn eerst testje doen en als die nega is de ha bellen mssn kan hij je verder helpen. Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt! Knuff
lastig. ik wilde zeggen wacht morgen af maarja dan zit je natuurlijk met het weekend ertussen! op welke dag zit je nu?
dank je wel flex ennasil ik zit nu op dag 38 temp eergister 32.0 gister 36.9 (dus ik d8 yess het komt) en vandaag 37.0
@babyboom dat is inderdaad te lang boven de 35 dagen maar ik weet niet of de ha er wat aan wil doen nog. mischien wil hij het nog een paar daagjes aankijken. maar je zal morge wel gewoon kunnen bellen natuurlijk en vragen om telefonisch afspraak. mischien kan hij je dan gerust stellen en mischien vind hij het wel fijn als je langs komt.en maak je nog geen zorgen meis. mischien ongemerkt toch wat spanning opgebouwt of je lichaam is iets van slag. komt vast goed
Flex, probeer je er niet druk om te maken! Hoe groot is de kans dat je er niet bij bent? Je bent ruim 2 wkn voor hun bruiloft uitgerekend, dus wrs ben je er gwn bij! Wie dan leeft, wie dan zorgt (of zoiets...) Veel plezier morgen met de echo!!! Hier nog ongiepijn, maar geen ongie...
Zooooo dannnn...........ik heb meer dan een maand esmeprazol geslikt ivm mijn maag........ben vlak voor mijn eisprong gestopt op advies van de apotheek omdat zij zeiden dat ze wisten hoe en wat met de foetus, lees ik nu net op internet dat het miskramen kan veroorzaken maar dat het ook de vruchtbaarheid nadelig beinvloed......EN BEDANKT!!! Had ik dat even eerder geweten.....had nu net mijn eerste weer ingenomen maar dat is dus bijdeze van de baan.....probleem is echter wel dat ik nog wel last van mijn maag heb dan....... Ga morgen maar even langs de apotheek om mijn beklag te doen, dit moesten zij gewoon weten. (maar goed Ennasil kan er nu wel voor zorgen dat je pendel gelijk krijgt)
Flex: Succes met je echo morgen! Ik ga naar bed, morgen nog 1 dagje werken en dan een stuk of 5 vrij!
Bb al besloten? Ik zou toch naar ha gaan jullie zijn ook al zo lang bezig. En je hebt vakantie dussss ik hoop op een posi test voor jou. Ook misschien testje doen? Flex succes met de echo vandaag. Miran jij bent next in line hoop dat je op roze mag.
Goofychick, balen van die medicatie! Misschien is er iets te verkrijgen dat tijdens zwangerschap te gebruiken is. Ik durfde bijna niet op m'n thermometer te kijken vanmorgen. Dan zie ik dat ie zo'n eind gezakt is, ik baal toch wel behoorlijk