Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Balen,maar ook opluchting begrijp ik.Op naar de volgende ronde,laat dat ei maar gauw een vreugdesprongetje maken :D

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Flex: mooie echo meis!!! Gefeliciteerd!

Ik reageer een andere keer meer, nog geen ongi te bekennen trouwens.

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Meiden, hoe ego kan ik zijn... sorry.
    Ben net Ongesteld geworden, baal er wel van hoor!
    (even onredelijk reageren hoor) Deze topic heet in 2011 zwanger willen worden... hoop zo dat het gaat lukken :(

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ah nee miran, ook al ongie! Bah, is het roze uitverkocht ofzo??? Ik hoop het niet...
    Onee, hoor hier net dat er een nieuwe lading roze is besteld voor iedereen die vanaf nu mag testen!!

Hier weer op n nieuwe camping neergedaald! We hebben het nog steeds heerlijk!

@flex: hebben de nub experts wat kunnen zien? Of heb je niet gevraagd?

Had ik al verteld dat we beide quinny zapps zijn verloren omdat kaspertje de zijklep van de camper weer had open gedraaid? Morgen dus maar nieuwe buggy's kopen, want anders kunnen we nergens meer dan 100 m lopen....

Damyar: vliegen ging best goed, maar het is wel 8 uur werken, constant dingen bedenken om ze bezig te houden. Maar het ging prima, geen rare uitspattingen gelukkig!

Verder gaat dus alles goed hier, nog geen ongie. Heb nu bedacht trouwens om tot na woensdag te wachten als ik dan nog niet ongie ben natuurlijk, want dan is m'n vader jarig en dan gaan we even skypen en dan wil ik het niet weten, dan kan ook niet m'n mond voorbij praten. Vertel het liever persoonlijk namelijk... Hihi heel verhaal...

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Al het roze bewaard voor jou Surf! Hoop dat je ongi weg blijft.

Ik heb behoorlijk buikpijn, bah... ellendige ongi. Kan best even een maandje of 9 zonder ;)

Verder druk druk hier. Ik ga zo even boodschappen doen, dan wassen, opruimen, tassen inpakken, zwemles met Joey, strijken, even langs m'n schoonouders en vooral vroeg naar bed... We vertrekken morgen al vroeg, om 5 uur.

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Balen Miran!!! Grmmm,dat was niet de bedoeling :( Hoop dat je het wel van je af kan zetten en heerlijk kan gaan genieten!

Surf,oeiiii 2 zapps verloren :$

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen dames :D

sorry dat ik jullie zo verwaarloos.. ga me eindelijk beter voelen en dat benut ik dan maar gelijk om alle achterstand in huis weg te werken. komende week gaat manlief beginnen met onze kamer schilderen en behangen en als de nieuwe meubels erin staan kan ik gaan beginnen met het leegruimen van de babykamer en kan die ook geschilderd worden... kortom, stress... zou het liefst alles al klaar hebben en beginnen met wassen en strijken van de kleertjes..

miran, balen meis.. had zo gehoopt... veel plezier iig op je vakantie!

surf, oei... 2 zapps verloren.. daar word je niet vrolijk van!'
    leuk dat je ons op de hoogte houd meis.. en hopelijk binnenkort ook mooi nieuws van een nieuw leven!

ga er weer vandoor.. broertje komt om me naar de praxis te brengen om behang en verf te halen.. manlief moest vandaag overwerken :(

8. jazz

jazz Niet meer actief

Miran....nou niet leuk:(....hoop dat disney je genoeg energie gaat geven om er weer tegen aan te gaan voor de volgende ronde..
    Veel plezier in ieder geval;)

9. jazz

jazz Niet meer actief

Hier alles ok. Heb wel wat problemen met mijn darmen:$ ik kan niet zo goed tegen brood maar weet nu ook niet wat ik dan wel moet eten nu ik zwanger ben want kan niet alleen fruit blijven eten;)...Manlief zei dan eet je toch lekker salades bah bah bah normaal vind ik dat heerlijk maar moet er nu niet aan denken:D..Dus even kijken wat wel goed gaat met darmen en maag.

Gisteren zat ik in de trein en toen dacht ik opeens...ik ben zwanger:$:$....ik ben echt zwanger:D....hihihihi
    Verder heerlijk weer hier, effe naar de stad schoenen zoontje kopen, bibliotheek en dan studeren ook nog tussendoor en huis schoonmaken..oh ja en wil ook een taart bakken....ga maar weer gauw dan....Prettig weekend:)

10. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Gm dames

jah idd :D helemaal goed die pendel van jou, als ie volgende maand ook goed is en het geslacht ook ben ik in de 7de hemel :D:D
    Gister had ik echt ongelooflijk veel pijn echt alsof ik rug weeen had het was echt erg kon niks even.
    heb pijnstiller ingenomen toen, en vandaag gelukkig geen pijn ffffieuw

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh......you go girl, maar dan moet je je banner ook even veranderen 1e dag is pas als het echt doorbreekt, anders zit je straks verkeerd met je ei, als je dat nog nodig hebt.....*leest verder*.....shit toch ongi!!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @babyboom jij had ook twee jongens he.....ennasil voor jou komende maand dus ook een meisje gependeld, hier idem.....zou leuk en toevallig zijn als het uit gaat komen....

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier logeerpartijtje bij dinnetje toch maar afgezegd, ook omdat ik zelf weer een aanval heb gehad vannacht....lijkt wel dat ik nu met die maagtabletten ben gestopt het allemaal weer terugkomt.

Gaan iemand nog wat leuks doen??

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

hallo,

He balen zeg miran.

Hier helaas een keer op de zaterdag aan het werk, hadden voor vandaag geen voldoende personeel nu de herfstvakantie is gestart, ach het heeft ook wel weer wat...
    Maandag gaan we zelf weg dus ik mag niet klagen..

Fijne dag allemaal..

Groetjes

15. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ja klopt :D zou wel leuk zijn jah

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Zo, auto is ingepakt. Manlief heeft net de stofzuiger nog even door de kamer gehaald. Ik ga zo nog even een wasje ophangen, lekker douchen en dan naar bed. Om 5 uur vertrekken we richting Disneyland Parijs!

Best wonderbaarlijk dat manlief nog zo behulpzaam is, want ik ben me toch een potje chagarijnig en onredelijk geweest vandaag... grrr rot-ongi! Maar goed, vind het wel hartstikke leuk dat we er lekker even tussenuit gaan en dat ik geen atracties over hoef te slaan. Ik ben dus even weg. Dinsdag komen we in de avond terug, tot dan!

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Have fun Miran!!! Ach die mannen, ze hebben maar wat te verduren.......

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier een superdag gehad! Eerst twee nieuwe quinny zapps gescoord in de baby 'r us, daarna met de watertaxi naar de stad. Heerlijk door de stad geslenterd, in n parkje gezeten, ijsje gegeten op de pier, weer terug met de watertaxi, boodschappen gehaald, gegeten en de kindjes naar bed. Nu rust!

Bij jullie alles ok?

Hier voor de zekerheid tampon ingedaan, want had zo'n buikpijn, maar hij is er schoon weer uitgekomen... Vind het nu wel spannend worden... Morgen 13 dpo, dus kan nog alle kanten op, we wachten 'rustig' af tot m'n nod wat er gebeurt...

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf spannend meid hopelijk heb je strax mooie posi test!!

Miran have fun!!

Hier niks bijzonders....

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Surf wat spannend meis!!!!

Goedemorgen of middag allemaal.........hier alweer bijna klaar met de ongi......maar vier dagen deze keer.....

Kus

Deel Deze Pagina