Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Spannend Surf!

Goofy,op naar je ei :D

Ik voel me niet zo fijn..heb zeurdigere buikpijn en dat zit me niet zo lekker.Voel me blehh en dat vind ik ook weer raar...Ik doe maar lekker rustig aan vandaag..

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: veel plezier!!

Trotsemams: rustig aan meid!

Goofy: bijna ongie-af, op naar je ei!

@Smile: hoe gaat het met je? Alweer n stukje beter?? Ik hoop het!

En flex: ook nog steeds zonder pilletjes?

Ehm, de rest weet ik niet meer... Sorry!

Heb hier m'n testdrang kunnen bedwingen vanochtend hihi... *ik mort volhouden, ik moet volhouden*

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf ik zit nog steeds zonder pillen ook savonds slik ik ze niet meer doordat ik ze1 x was vergeten had ik zoiets an naja slik ik ze wel helemaal nie meer voel me daardoor niet helemaal top sorgens wel weer 1x spugen maar kotsmisselijk ben ik niet.

Goed zeg dat je je hebt kunnen bedwingen nu veel leuke dingen doen zodat je afleiding hebt! Maar ik heb een goed gevoel :)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

We vertrekken nu naar me schoonouders tot vanavond!

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Flex heerlijk meid!!!

@Trotsemams.....tja hoort er helaas bij he.....maar niet leuk.

@Ei ei ei.....hihihihi..............ga maar eens testen bestellen op internet......ovu testen wel te verstaan.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Flex: fijn zo zonder meds! Gaat dus de goede kant op!
    Hier genoeg afleiding, dus overdag kan ik de verleiding prima weerstaan!

Goofy: ga dat mooie ei maar zoeken! Dan ben je vast roze over 4 weken!

7. jazz

jazz Niet meer actief

@surf goed zo...
    @trotsemams al een beetje beter?
    @goofychick...hihihi ook leuk hoor eitje zoeken
    @flex...heerlijk zonder meds ben blij voor je.

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Vanaf morgen rijden we hier een nationaal park in, dus het bereik zal niet geweldig zijn vrees ik...
    Zodra ik iets kan posten doe ik dat! Ik test sowieso niet voor donderdag, dus wat dat betreft missen jullie niks ;)

Tot later!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Genier ervan meis! En geef de boys een dikke knuff van me!

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen,
    Nee hier is nog niet veel beter.Ben inmiddels ook strontverkouden,dus fit kan ik mezelf niet noemen helaas.
    Zou daardoor ook de buikpijn kunnen komen? Morgen moet ik naar de internist,daar ga ik het iig ook bespreken.

Ovutestjes...die heb ik hier nog liggen (stuk of 9 denk ik).Als iemand ze wil dan pb maar ff,stuur ik ze op ;)

Ik heb verder niet zoveel te vertellen...ja wel leuks,we hebben verf voor de meubeltjes van de babykamer gekocht.Appeltjes groen :D

11. jazz

jazz Niet meer actief

@Trotsemams was al benieuwd hoe het met je ging...Ik hoop dat het snel beter gaat. wellicht heb je iets verkeerds gegeten?

Appeltjes groen wat leukkk had je nog meubels staan?

12. Damyar

Damyar Niet meer actief

hallo allemaal,

Surf je maakt het spannend. Voel je ook wat aan symptomen?

Flex: hoe gaat het nu met je, nog contact gehad met szus?

trotsemams: beterschap en die buikpijn even in de gaten houden en anders even je vk bellen.

ennasil: nog een weekje en dan mag je al weer naar de gyn, spannend.

goofy: testjes besteld, wel fijn dat je kort ongie bent geweest.

18:45 uur vliegen we vanavond, ben best zenuwachtig, omdat ik best bang ben voor het vliegen en ook omdat de jongste echt een wiebelkont is. We nemen genoeg afleiding mee en het is maar twee uurtjes vliegen, maar als ze vervelend zijn dan duurt twee uur erg lang. Verder heb ik een heel lijstje gemaakt met wat we willen bezoeken, zodat we niets missen hahahah.

Betreft cyclus: ik voel van alles, heb dit keer ook een zeurende lies maar of dat ermee te maken kan hebben ik weet het niet. Nog een week en dan weten we het. Ben redelijk relaxt eronder.

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jazz,ik denk dat het gewoon grieperigheid is ofzo.En die buikpijn...mss ook wel omdat m`n buik de afgelopen weken zo hard is gegroeid,dat ie daar ff van bij moet komen?

Alle meubeltjes hebben we nog.Het bedje staat bij m`n schoonouders,de kast bij m`n zusje en de commode (van heel vroeg,die heeft mijn opa ooit gemaakt voor m`n oom,daarna m`n moeder,daarna wij en ook onze kids) staat bij dochter op de kamer.
    Het is nu allemaal ecru kleur,op zich prima.Maar m`n vader is schilder en bleef maar aandringen hihi.Dus toen hebben we een kleurtje uitgezocht,altijd leuk :D

De meubeltjes komen dan tegen een lambrisering aan in een lichte kleur en daarboven een groen geruit behangetje.Als we het geslacht weten gaan we daar de rest op aanpassen ;)

14. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Trotsemams: zeurderige buikpijn, zal wel van het groeien komen...appeltjes groen, dat klinkt lekker fris

Flex: zonder meds, super de puper

Surf: daar ga je dan. Veeeeeeeeeeeel plezier

Goofy: op zoek naar je ei, succes

Hier: ik heb het idee dat het eindelijk, eindelijk, eindelijk wat beter gaat. Van vier pillen naar twee....meer energie. Nog wel drie weken niet aan het werk en daarna waarschijnlijk eerst halve dagen. Tjonge, ik moet echt van ver komen.....

15. jazz

jazz Niet meer actief

@Smile...ooh wat een hoopvol nieuws...ik hoop dat het het begin is en dat het steeds beter gaat....
    Had je vanaf de 1e maand al zo veel last van misselijkheid?

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Smile doe je het wel rustig aan meid......als het niet gaat gewoon, nou ja gewoon, de ziektewet in......je hebt al wel twee kids rondlopen, lijkt me nog wel het zwaarste....vond ik met mijn tweede zwngsch ook zo zwaar.

@Trotsemams, fijn dat je weer wat beter voelt meis.

@Surfffff!!!!!!!!!!!!!

@Damyar, ook lekker op vkantie???

@All goedemorgen......hier lekker vakantie, kids naar het KDV......mag ik even zeggen dat mijn jongste er zoooooo stoer uitzag vanmorgen......lichtbruine haartjes, getinte huid en bruine ogen.......en een zwart donsachtig glimmend jackie van HenM.....oh mennnnnn hij was om op te vreten.....

@iedereen die ik vergeten ben dikke knuff

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Goofy, foto!!!!!

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Smile,wat fijn dat het eindelijk iets beter gaat.Mag onderhand ook wel he..Ik hoop dat het alleen maar beterder gaat nu ;)

Damyar,lekker op vakantie?Waar gaat de reis naartoe?Veel plezier iig!!!

Goofy,hihi wat kun je dan trots zijn he.Heerlijk!

19. Damyar

Damyar Niet meer actief

naar Barcelona gaan we.

Meiden niet teveel kletsen en tot eind deze week.

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    IK WIL OOK OP VAKANTIE!!!!

@Dannie, ehhhh ja ga ik straks bij ophalen wel even maken hihihihi.....

Deel Deze Pagina