Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    kom ff snel buikfoto showen, bij zo'n derde gaat het toch wel harder.
    maak om de 4 weken foto, maar die staan op de camera, nu ff snel met mobiel gemaakt die kan ik gelijk doormailen, op de camera dat duurt nog wel even voor ik die op de pc heb staan.

hopelijk kunnen we snel allemaal buikjes, echo's en testen showen.

2. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @enassil, ben je al terug?? oh wacht had gelezen dat je vanavond pas kwam. ben zo benieuwd, hoop zo dat ze je goed geholpen hebben en dat je meer weet of in ieder geval dat ze meer gaan doen.

3. jazz

jazz Niet meer actief

Ooooh mooi hoor..ja die van mij ook maar volgende week showen bij 6 weken want inderdaad gaat hard.

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

éven snel tussendoor. het is goed gegaan en ze wilde mijn temperatuur lijsten niet zien . het was gewoon niet goed zei ze. op de echo kon ze bijna met duidelijkehid al zeggen dat het pco was. maar even wachten op bloeduitslag en zaadonderzoek. over 3 weken moet ik terug op afspraak om het te bespreken. maar moet er nu snel weer weg. sorry voor het korte berichtje meiden :) maar wilde het toch even snel melden. vanaaf of morge kom ik beter verdslag doen

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    #45 surf, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    damyar, miran en jazz: we vertrekken morgen, komen 31 oktober weer terug, het is iets van7,5-8 uur vliegen en ik zie er een beetje tegenop. met thijmen zijn we toen hij ruim een jaar was naar LA geweest, dat was 13 uur vliegen, dat ging echt perfect, maar onze kasper is een heel ander kind haha. veel beweeglijker, heel hard gillen als ie zn zin niet krijgt enzo, dus ben een beetje bang voor drama in het vliegtuig, maar goed, we zien wel. we vliegen overdag, dus mensen hoeven niet te slapen, dat scheelt wel.
    en ik heb allerlei onderwegkadootjes gekocht om ze bezig te houden. we zien wel, weet je, als je het niet probeert omdat je er tegenopziet, kom je nergens... en dat willen we ook niet.
    vorig jaar naar barcelona ging trouwens wel heel goed, maar toen was kasper nog wat kleiner en de vlucht was veel korter... hij heeft toen zowel heen als terug de hele weg geslapen haha

hier druk dagje, vanochtend kindjes al vroeg weggebracht, snel door naar mijn werk, 2 verslagen geschreven, laatste dingetjes in de stad gehaald, om 11 uur gesprek op een school met een klant samen, nu even thuis, laatste dingetjes klaarleggen, laatste was erin (hoeft niet meer mee, maar ik wil de wasmand leeg hebben ;)), even lunchen, nog de laatste boodschapjes halen bij de supermarkt, dan van 2 tot half 4 werken, dan weer snel naar huis, en dan hopelijk snel klaar... zodat we vanaaf niet zoveel meer hoeven...

ennasil: fijn dat er duidelijkheid is! en met pco kunnen ze tenminste een goed behandelplan opstellen!

@trotsemamavan2 (dacht ik): mooie buik!!

@flex: fijn vandaag ietsjes beter!

@ehm, de rest weet ik niet meer ,sorry!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Poeh surf drukke dag!! Hoelaat vertrek je?

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    we vliegen om half 1, rijden hier rond 9 uur weg

8. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    in ieder geval fijn dat je serieus genomen wordt en dat er nu onderzoeken gedaan worden. pco is met hormonen nog redelijk op te lossen.. al is het natuurlijk niet fijn dat je nu de mmm in moet!!

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

ze heeft alleen niet uigelegen wat er bij pco gedaan kan worden. jullie een idee hoe dat ze dat behandelen? ow en ik had ondergewicht ik moet gaan sporten;)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik baal een beetje, ik had voor de kindjes ieder een petje besteld met hun naam erop, heb ik er maar eentje in de brievenbus! balen!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    volgens mij krijg je dan ook clomid...

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ennasil ik heb ook geen idee hopelijk kunnen ze je goed helpen en benje snel zwanger!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ben weer weg!
    kom vanavond nog even gedag zeggen!

14. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Trotsemamavan2
    prachtige buik heb je.

ik heb vandaag niet getest ik had me zowat verslapen vannochtend dus dat werd haasten.
    ik doe em wel morgen ochtend.
    moet wel eerlijk zeggen dat ik geen test drang heb eigenlijk, heb ook het idee dat ik over een aantal daagjes gewoon on ga worden.

15. jazz

jazz Niet meer actief

Surf...leuk..En de kleine flink laten lopen op shiphol. misschien ook vannacht gewoon iets eerder wakker maken..of later naar bed..Hihihi en ja de kadootjes...Maar super leuke trip...ben jaloers:D

Ennasil...toen ik je lijstjes las met nog meer dingetjes dacht ik dook aan PCO en heel goed dat de gyn dat gelijk zag.
    Bij vrouwen die aan PCOS lijden worden in de eierstok meerdere kleine follikels gevormd, die moeilijk tot groei en ovulatie komen. De onderontwikkelde vochtblaasjes die zo ontstaan, worden cysten genoemd (van internet)

En Surf heeft gelijk 1e behandeling is Clomid.
    Tenzij vriendlief zijn soldaatjes niet ok zijn...maar dan gaan we niet van uit. Daarnaast wordt inderdaad wel eens gezegd dat ondergewicht ook niet bevoordelijk is maar dat weet ik zo net nog niet.

Zwanger raken met PCO is goed mogelijk hoor;)

Babyboom hoop dat je niet ongi wordt hoor..Op het testje zag ik echt wel een streep....

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Trotsemamavan2 zeker een mooie buik.

@Surf ga je ons tijdelijk verlaten voor een heerlijke vakantie??? Schiphol, mijn oudste vond het geweldig daar toen hij zijn papa ging ophalen laatst.

@Babyboom....hmmmm.......wel overtijd maar die grafiek van je ben ik niet gerust op.
    Huh leest verder, heb je getest....ga zo verder turen.

Oke hier heb ik geen symptomen of ik ben vreselijk mijn best aan het doen om ze te negeren. Borsten zijn opeens zo zacht en totaal niet gevoelig (normaal zijn ze bij mij altijd heel gevoelig als ik niet zwanger ben)

Heel bizar gedroomd zonet. Waren in een nieuwbouwwijk aan het kijken, waren huizen aan het rotten, en we zijn zo huis in gegaan, maar moest toen door een dak op een ander huis stappen, maar manlief wilde me daar achter laten, want hij kwam wel terug, tegelijkertijd begint dat huis te wankelen. Opeens bij mijn moeder bij het zwembad met auto en we gingen even ijs halen....droom nooit over mijn moeder.
    MAAR MIJN MOTTO HET BETEKENT NIETS!!!

Overigens wel vreemd dat ik niks heb om op terug te vallen zoals een temp grafiek.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan niet alles bijhouden hier dus als ik iemand vergeet sorry, ik lees alles wel.

18. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    hahahha idd bizar

mijn temp grafiek is van aug/sept ik heb niet getempt. ;)
    zal de link wel even weg halen is btje verwarrend
    en ik weet ook niet of ik over tijd ben volgens mijn meest voorkomende cyclus wel maar heb nog wel eens een cyclus van 31 dagen gehad en dan moet ik vandaag on worden.
    en anders mijn langste 35 dagen dus kan nog alle kanten uit.
    en de test beschouw ik als negatief trouwens ;)
    voelt ook alsof ik morgen of over morgen on moet gaan worden.

19. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Dames ik heb besloten om deze banner aan te houden
    dus ik test pas over 4 a 5 dagen.
    ik wil mezelf niet onnodig gek maken en over 4 dagen is mijn langste cyclus tot nu geweest.

20. jazz

jazz Niet meer actief

BabyBoom helemaal begrijpelijk hoor ik heb ook gewacht met testen toen ik 3 dagen overtijd was want had geen zin in een tuur test...

Goofychick...ik wil je niet hoop geven voor niks. Maar ik had altijd na mijn eisprong gevoelige borsten in de maanden dat ik niet zwanger was...maar in de maand dat ik het wel was....niks
    Maar inderdaad hoor lekker afwachten zekerheid heb je pas bij het testen.

Deel Deze Pagina