Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Werkse meid !

2. Damyar

Damyar Niet meer actief

zo alles aan kant en binnen.

Heb net de foto's op de pc gezet enne ik heb 550 foto's geschoten, hahaha. Dus dat word weer uitzoeken.

Heb alles bijgelezen en heb een mooie echo voorbij zien komen, mijn eerste ingeving was ook een jongen, maar dat was mijn gevoel erbij.

ook nog een mooie foto van twee kindjes met smink, wat lijken ze op elkaar zeg, echt leuk.

Verder ben ik het alweer aardig kwijt, dus ik houd het voor nu bij.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    ;):p......heb je het wel los kunnen laten meis?

Nou moeder is hier, gaat niet zo goed met haar, ze raakt steeds meer in de war, zo zielig.
    Hadden afgesproken dat ze in gouda uit de trein zou stappen, belt ze op dat ze in amersfoort stond (zo'n klein uurtje rijden ipv 15 min!) En dan mij de schuld geven dat ik anders had gezegd.....

4. jazz

jazz Niet meer actief

@Goofychick ja dat is het vervelende ze ontkennen het ook he.......Nou gewoon langs je heen laten gaan meid...Ze kan er echt niks aan doen...gebruik humour misschien helpt dat. Niet betuttelen want volgens mij vinden ze dat dan helemaal irritant.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Nee heb het niet helemaal los gelaten nog denk er nog vaak aan vooral snachts en slaap daardoor niet heel goed maar goed het slijt met de tijd wel weer

Maar wat vervelend zeg die situatie met je moeder is niet leuk de schuld krihgen van iets wat je niet hebt gedaan maar probeer het te negeren en naast je neer te leggen ze doet het niet expres

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Moeder van 3: ik denk als enige een meid volgens mij :)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Had mijn pijntjes ff in verlostopic gezet en heb antwoord gehad ze denkt dat het mijn middenrif is die plaats aan het maken is maar moest goed in de gaten houden als het telang aanhoudt moest ik naar de ha gaan kon het wat anders zijn wat niets met zwanger zijn te maken heeft

8. jazz

jazz Niet meer actief

En dannie al een bodd binnen?
    Flex hoop dat je nu iets gerustgesteld bent en inderdaad kan ook ietss heel anders zijn. Even oppassen dus...

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Even een update van mij.
    We hebben vanmiddag weer een tegenbod gehad. Nog steeds niet wat we eigenlijk voor ogen hadden, maar we moeten ons denk ik realiseren dat het gewoon een kl*te tijd is om te verkopen. En de vraag is of we als we deze laten gaan, nog andere gegadigden krijgen. En wat die dan gaan bieden. We vragen ons af of we dan nog aan een bod als dit komen. En we willen eigenlijk wel heel graag verder nu, en zelf gaan bieden op ons droomhuisje. Dus ik denk dat we er toch maar wat meer moeten gaan toegeven en dan denk ik dat we er wel uit gaan komen! PPFFFFFF, wat een spannende en moeilijke dag. En als dit dan rond is, moeten we ook nog maar eens ons droomhuisje voor de prijs die wij willen geven kunnen krijgen. Dus voorlopig nog wel heel spannnend, maar er zit schot in de zaak.

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    waarom zijn mensen nooit te bereiken als ik ze probeer te bellen?? Krijg de makelaar niet te pakken!

11. Damyar

Damyar Niet meer actief

tja dat weet ik ook niet. Wel heel spannend allemaal.

Hier helaas weer aan het werk, collega ziek. Dit is al de tweede zaterdag achter elkaar dat ik moet werken.

Ben ook een beetje nerveus, morgen is mijn nod. Heb nog niet getest. Voel wel van alles, maar dat zegt niets. We zien het wel, heb nog geen testen in huis en kan ze vandaag ook niet kopen. Dus maandag pas.

12. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ow, damyar, balen dat je weer moet werken, maar dan heb je wel wat afleiding!! Spannend ook voor jou weer. Ik ga hard voor je duimen!

13. jazz

jazz Niet meer actief

Dannie en de makelaar al te pakken gekregen?
    Damyar weer spannend inderdaad en heel knap van je dat je wacht met testen! En natuurlijk draaien de duimen weer.

14. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ja, eindelijk gebeld met makelaar. We hebben weer een tegenbod gedaan. Hij gaat vandaag met de mensen bellen. WEER WACHTEN!!

15. Damyar

Damyar Niet meer actief

ahahahah spannend danni. Ik ga duimen.

Ja goed he niet getest en ben er ook niet zoveel mee bezig, heb teveel afleiding gehad. Mijn symptomen, heb hele zere borsten, veel witte vloed, weeig gevoel en heb ruim een week al last van een zeurende lies. Ben benieuwd dus.

16. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar, spannend!!!! Pffff....zou het gewoon al weer raak zijn??? En dan een echte plakkerd? Je kunt nu niet voor je NOD testen, dat is ook niet verkeerde :)

Dannie: ooooh, ook al zo spannend? Succes hoor met het afwegen welk bod je gaat accepteren. Lastig!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Meiden, voor het eerst weer internet deze week, was wel afkicken moet ik zeggen... Maar goed nieuws: roze it is!! Afgelopen zondag al n knaller :)

Flex: het is nog geheim, dus Please mondje dicht tegen iedereen!!! ( ook (schoon)ouders weten t nog niet...)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Whaaaaaaaaaaaaaaaa superder depupper!!! Whoehoe!!, gefeliciteerd meis!!!!!

Mondje op slot sleutel weggegooit!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Damyar spannend meid hopelijk volg je surf!

Dannie spannend allemaal zeg!!

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Wwwwwhhhhhhhhaaaaaaa surf, feli meid!! Super! K duim voor n plakbeeb!
    Geniet nog van de rest van je vakantie.

Deel Deze Pagina