Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gecondoleerd delfino ....en veel sterkte.

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

ja het was verschrkkelijk het ging alleen maar over hoe lief de baby was van mijn schoonzusje blablabla en toen maakte ze een grap dat ze denken dat hun wel een stuk of 5 kinderen gaan krijgen. nou dat deed wel even zeer:(... ze houden helemaal geen rekening met onze gevoelens.

ja inderdaad als cd10 op op zaterdag valt kan het gewoon die maandag erop. maar ik ga wel al klussen vanaf cd 12 hoor;) dan weet ik zeker dat ik de ei niet misloop;)
    manlief moet donderdag zijn zaad weer inleveren. ben benieuwd of ze dan de uitlsag wel hebben als ik terug moet voor de echo. hij heeft nu ook al meer dan 10 dagen onthouding. dat is volgens mij niet echt goed of wel voor het zaad? en als de soldaatjes niet lang blijken te leven? moet ik dan elke dag klussen? ja ik ben dat weer vergeten te vragen;) slim;)

3. jazz

jazz Niet meer actief

Ennasil minimaal onthouding is 5 dagen volgens mij...dus langer maakt denk ik niet zo veel uit.
    Net als trotsemams ben ik zwanger geraakt door meerdere keren op een dag hihihihihi dus...ik weet het niet om de dag of elke dag...gyn raden meestal aan om de dag.
    Ik hoop zoooo dat er een eitje gaat groeien.

4. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    GM dames

Dolfino Gecondoleerd :( veel sterkte en een dikke knuffel.

Hier denk ei gehad, tis even de komende 2 dagen afwachten.
    Goed geklust dus hoop dat het raak is.

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

maar als het zaad niet langer leeft dan 24 uur dan is om de dag niet goed genoeg denk ik want dan is het al dood voor het kan bevruchten. maar dat zal ik de volgende keer nog wel eens vragen:) dan hebben ze erna gekeken;)

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik ga is lekker even mijn ramen buiten met de luiwagen doen:) het is nu mooi weer daarvoor:)

7. ennasil

ennasil Niet meer actief

de ramen zijn buiten weer beetje schoon;)
    en de bloemkool al gensneden voor de bloemkool room schotel vanavond:) en een wasje aangezet.nu eerst even een boterhammetje eten en daarna de doggie uitlaten en dan maar eens boven aan de gang. en dan hou ik het weer voor gezien;)

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ delfino gecondoleerd meis! het is snel gegaan zeg...

9. jazz

jazz Niet meer actief

Ennasil hihihi je bent lekker bezig.

10. ennasil

ennasil Niet meer actief

ja he:D ben nog geen eens op de helft boven pff.. ben lekker slaapkamerramen en deuren aan het zemen en al het houtwerk .kasten aan de buitenkant. schone lakens en dekbed erop. lekker gestofzuigt. en op zolder beetje gesopt. en de zoldertrap gesopt. nu de poezenkamer nog en eigenlijk ook de badkamer en logeerkamer. maar ben bang dat ik daar niet meer aan toe kom.. morgen maar weer;) de keuken en wonnkamer en gang en wc moeten beneden ook nog:$ uhhhh.......morgen maar weer hoor hihi. morgenochtend eerst werken bij mijn schoonmaakhuisje;)

echt lekker nu dat ik die 5 late middagen niet meer werk van 15:15 tot 17:45. kan ik lekker mijn eigen huisje op mijn gemakje eens goed doen:)

11. Damyar

Damyar Niet meer actief

meiden ben vandaag al in het zk geweest, mijn eigen gyn was er niet en moest het doen met zo'n broekie. Donderdag ga ik naar fertiliteitsarts en dan moeten we ook al zaad inleveren. Ondanks dat ik zei dat het daar niet al lag, wordt immers wel zwanger gaan ze dit toch controleren. De vermoedens liggen bij slecht baarmoederslijm, krijg ook een soa test ( is dit normaal???) en nog meer testen. Moest wel slikken, want zwanger worden kan ik wel, we zijn supervruchtbaar, maar nu toch medische hulp. Maar ik doe alles om nog een kindje te mogen dragen. Ben benieuwd wat ons allemaal nu staat te gebeuren, maar ben allang blij dat we geen wachttijd hebben.

Moet zeggen dat dit nu mij toch rust geeft, gek he.

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar....pffffff...ik vond je test al zo vaag...zou dat er mee te maken hebben? Twas zo'n licht streepje voor een test die na NOD gedaan is. Mensen meid, wat onvoorstelbaar zeg. Zo veel miskramen! En dan inderdaad toch de medische molen in terwijl jullie zo vruchtbaar zijn. Gek hoor, van die zaadtest, wat kun je daar nu mee??? Maar wel fijn dat jullie niet hoeven te wachten. Hopelijk snel meer duidelijkheid en natuurlijk een plakkerd!! Hopelijk lukt het je om moed te houden!!!!

Delvin: gecondoleerd.

Ennasil: zo zo, drukjes hoor. Het feestje heb je in elk geval overleefd :)

13. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ damyar een kennis van ons hadden precies het zelfde probleem als jullie. ook elke keer zwanger en ook elke keer eindigte het in een miskraam. wat bleek het lag aan het zaad! het kwam wel tot bevruchting en het bleef een paar weken zitten maar doordat er iets verstoord/zwak was in het zaad kon het niet verder ontwikkelen.hij is op dieet gezet etc en ze zijn op ivf verder gegaan. zodat ze het sterkste zaadje konden pikken;) nu hebben ze een prachtige zoon.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou meiden, we zijn weer thuis! goede vlucht gehad, kindjes hebben bijna de hele (nacht) vlucht geslapen, heerlijk!

moet alles nog bijlezen, want heb de laatste week eigenlijk niets meer gezien (weinig internet en mn tel was ermee opgehouden..)

alvast eerst: damyar nee! wat lees ik nou! wat erg zeg!

nu de rest nog...

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

meiden even iets smerigs. ik ging naar de wc en veegde een bruine sliert aan mijn wc papier. het leek net een poepsliert heel vreemd:( het is geen ontlasting dat kan niet maar het leek er wel heel veel op.
    ik heb wel vaker bruine sliertjes voor ongie maar deze was wel heel bruin. zat geen rose of rood bij. jullie idee??:)

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    NOD-lijstje

November:
    1e week november
    ennasil( ronde 6 , 1ste kindje)
    14 November
    Baby Boom (ronde 15, 2 jongens)
    15 november
    Miran336 (ronde 5, 2 jongens)

Vlindertjes:
    Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d
    Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d
    Delfino - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was

Zwanger:
    Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Vash - 12 jan 2012 - ? - ?
    Dannie81 - 8 feb 2012 - bv - zh
    Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh
    Saskia 81 -?
    trotsemamavan2 - 4 april 2012 - bv - thuis
    Smile - 10 april 2012 - fv - thuis
    Delfino - 25 april 2012 - bv - zh
    Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis
    trotsemams - 5 mei 2012 -bv -zh
    Jazz -
    Surf - 26 juni - bv - ziekenhuis
    Damyar -

was even benieuwd naar het lijstje, vandaar even naar voren...
    en ik ben bang dat er dus nog een vlindertje van damyar aan toegevoegd moet worden...

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ennasil: ik hoop innesteling...
    ik had deze ronde op 9 dpo ook een bruin sliertje....

delfino: welkom (terug) meissie!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga koken, hebben alleen een ontbijtje gegeten in het vliegtuig...

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

hihi nee dat kan niet;) had een kuur provera dus de ongie moet komen.
    ik verwacht dat het daarvan is.

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik zie het al mijn banner heb ik nog niet weggehaalt;) zal ik gelijk even doen

Deel Deze Pagina