Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

welkom back trouwens surf:) vergat ik bijna:)

2. jazz

jazz Niet meer actief

Welkom thuis Surf....We hebben je gemist de afgelopen week hihihi

Ennasil waar is je banner hihihi geintje. Oh en dat van dat zaad wist ik weer niet dus dat kan ook nog bij ons zo zijn. Even ook mijn vriendje inlichten vanavond. Want ook hij heeft geen super duper soldaatjes.

Damyar SOA test doen ze altijd..Gewoon standaard testjes om alles uit te sluiten. Het lijkt soms net als de gyn je woord niet gelooft en dat ze het eerst moeten zien dmv testjes etc. Wel fijn dat jullie zo snel naar de fertiliteitsarts kunnen gaan. En volgens mij is er voor de baarmoederslijm dikte ook een hormoon medicijn. Damyar is het de eerste voor jou en je huidige man? Kan me voorstellen dat het je rust geeft. Je bent gewoon in goede handen mensen die je gaan helpen.

3. Damyar

Damyar Niet meer actief

Jazz: nee mijn man en ik hebben al twee zoontjes samen, alleen heeft mijn man nog 3 oudere kinderen uit een voorgaande relatie.

We wachten het donderdag maar af, maar spannend vinden we het wel.

4. jazz

jazz Niet meer actief

Damyar...komt allemaal goed hoor..zoals ik tegen ennasil zegt..De medische wereld kan heeeeel veel.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ennasil: o sorry, was even niet up to date...

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

geeft niks;) alweer gesetteld in je huisje?:)

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jawel hoor, maar zijn erg moe met zn allen...
    lekker vroeg naar bed vanaaf in ieder geval!

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

zal inderdaad wel een vermoeiende dag zijn geweest. wel een leuke terugkomst in het roze:);) heb je nog extra roze meegenomen voor ons?? en inderdaad vanacht lekker even bijslapen:) heb je de klok al terug gedraaid?

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    de klok scheelde ons weer een uur met de jetlag. toen we weg gingen was er 6 uur verschil, en vandaag maar 5... hoefde niets terug te zetten, das wel handig.
    ik heb zoveel mogelijk roze meegenomen dat ik maar kon vinden, dus iedereen die nog nodig heeft, neem gerust!

@hier: alweer op de 6 weken vandaag, de eerste 2 weken zijn voorbij gevlogen, gelukkig lekker veel afleiding gevonden. is al een veel relaxter start dan bij mijn vorige zwngerschap, toen had ik nu al bijna 2 echo's gehad... ben ik wel blij mee, nu een stuk meer rust en mn sleutelwoord is: vertrouwen...
    ik hoop dat het helpt en dat dit wondertje mag uitgroeien tot een prachtig kindje...
    ik voel me behalve moe sinds het weekend wat misselijk en brakkig, continu misselijk van de honger, maar als ik eet heb ik na 1 hap genoeg... verder vorige week wel gevoelige en zwaarde boobs, maar nu niet meer, hopelijk betekent dat niets verkeerds... ( ik hou maar in mn hoofd dat kwaaltjes kunnen komen en gaan, en niet bij elke zwangerschap hetzelfde zijn, toch???)

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou hier ligt de jongste erin, en tijdens dat ik de oudste deed is manlief in slaap gevallen... maar TV wil nu dus niet slapen, balen! ik wil ook slapen namelijk...

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga thijmen maar weer in bed proberen te krijgen en dan zelf erachter aan, mn ogen vallen dicht...

tot morgen!

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Delfino: gecondoleerd met het verlies van je oma.

Surf: welcome back! Slaap lekker en tot morgen ;)

Ennasil: die bruine sliert lijkt me wel het begin van je ongi. Spannend, zo wacht je op een ongi die hopelijk uitblijft en nu wacht je op een ongi die doorzet ;)

13. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Surf, gezellig! En weltrusten.
    Ennasil: lijkt me van een ongi!

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja kan gewoon van je ongi zijn, ik had het bij mijn jongste toen ik zwanger was in het begin.

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik heb nu niks meer. hoop dat de ongie morgen of woendag doorzet eigenlijk. dan kan ik volgende week donderdag of vrijdag naar de gyn voor echo. anders zit er een weekend tussen. en ik wil zo snel mogenlijk weten of de clomid aanslaat:) ow wat ben ik weer ongeduldig.:)....

16. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ jazz succes vandaag bij de gyn. ik hoop dat alles goed is:)

hier nog geen ongie:( ook niks te bespeuren;)

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf welkomterug heb je wel gemist hoor!!

@hier as vrijdag ochtend vroeg de begravenis.... Zucht :(

Zo naar dqe vk ben erg zenuwachtig en bang dat er geen hartje meer zal zijn door alle ellende:( kan wel janken....

18. jazz

jazz Niet meer actief

Foei delfino wel posi blijven denken ik weet met zo veel gaande om je heen dat dit moeilijk is maar dat verdiend die kleine wel. Gaat er iemand met je mee?

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ja we gaan allemaal heen ik denk zo omdat ik al dagen lang de beeb niet meer heb gevoelt terwijl ik um elke dag wel een keer voelde pfff zou blij zijn als ik die 20 weken echo krijg zie ik me frummeltenminste weer!

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Jazz, veel sterkte vandaag bij de vlos. Ik hoop nog steeds op n wondertje voor je!
    Delfeno, ook suc6 en niet te veel stress. (dat rijmt :D)
    komt goed meiden.

Hier vandaag drukke dag. Veel regelen voor hypotheek enzo. Geen leuke dingen maar moeten gebeuren, pfffff.
    En ik kwam er vanochtend achter dat k de laatste luier gebruikt heb, dus moet echt zometeen ff naar de winkel. Schaamschaamschaam.

Deel Deze Pagina