hihi ja probeer positieve kracht uit te stralen nee helaas de ongie is er nog niet wel af en toe wat krampjes maar dat vliegt ook van de hak op de tak . het ene moment voel ik het en het andere moment is het weer weg
Dames ik heb een vraagje wie heeft er een kindje van 0 tot 1,5 jaar? of weet nog heel veel over die periode? ik moet een ontwikkelingsboekje maken. Wie kan mij helpen? en mag ik vragen stellen over de baby/dreumes???
@JAzz, WWWHHHAAAAA Super meid. Zie je wel. Geweldig dat alles goed is! GEniet er maar van @Babyboom, mijn kids zijn 2 en 3,5 dus als je vragen hebt!! @Hier, vanmorgen de uitslag gekregen van mn onderzoek bij gyn vorige week. Blijkt dat ik een streptokokken B bacterie heb?!?!? Nu moet ik volgende week opnieuw op controle en kijken of het ook in de urine zit. Is dat het geval dan moet ik aan de antibiotica. de bacterie kan nl een urineweginfectie veroorzaken. En die infectie kan weer vroege weeen opwekken. En dat willen we niet. Ook kan de bacterie kennelijk gevaarlijk zijn voor de kleine als hij tijdens de bevalling besmet wordt. Dus nu wordt ik regelmatig gecontroleerd en krijg ik indien nodig antibiotica. Is wel ff een tegenvaller moet ik zeggen. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze iets afwijkends zouden vinden. Erg naief gedachte blijkt wel weer. Volgende week hoor ik meer bij de gyn over wat te doen en welke risico's en zijn. Verder druk in de weer met de verhuizing. Heeft ook nogal wat voeten in aarde om de planning rond te krijgen.
@Dannie...inderdaad schrikken maar wel goed dat ze je zo in de gaten houden......Had je het dan ook bij de andere?
Heej meiden! Vanavond weer langs de verlos. Ff hartje luisteren. Joepie! Tis weer een drukke beeb deze. Voel het zo vaak!! Ennasil: kom op met die ongie, tis nu wel eens tijd!!
Ja, zo goed als. Heb nog wel medicijnen hoor. Die slik ik s ochtends en s avonds. Zonder medicijnen ben ik wel misselijk, maar met medicijnen gaat het prima
smile: leuk! en fijn dat je de kleine zo vaak voelt! @dannie: jeetje, een bacterie, hoe kom je daar nou aan? @BB: zie pb, ik ga ermee aan de slag!
Geen idee hoe ik er aan kom! Wil liever weten hoe k er vanaf kom Schijnt dat 1 op de 5 vrouwen dat heeft! maar in de meeste gevallen merk je er niets van en de kleine ook niet! (las k op internet) volgende week hoor ik meer van de gyn neem ik aan!