Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wauw... ow wat ben ik blij voor je Jazz!!

Delfino, fijn dat je het hartje weer even hebt gehoord.

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mooi hoor jazz! hoe ver ben je nu dan??

hier kindjes net in bed (bewust maar wat later mee begonnen), en ze slapen! joepie! moet ze morgen wel om 7uur wakker maken omdat ik moet werken... balen, maar niets aan te doen...

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ooh heb ik dat...

Wilde mijn ouders niet lastig vallen met het gezeur tussen mijn broer en ons... Nou belde me vader op omdat we al om 10 uur aan andere kant vant land ergens moeten wezen slik..... Dus had me vader een voorstel dat hij mij donderdagavond al komt ophalen en dat ik dus in meppel slaap ja je raadt het al bij mijn broer dus.... Ik kwam er niet onderuit wist gewoon even niet wat ik moest zeggen... Uiteindelijk zat ik zo in de val dat ik maar gezegt heb dat het niet zo handig is dat ik bij hun slaap en ik ze er nie mee lastig wil vallen waarom niet....

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Lekker surf duik er zelf ook in zou ik zeggen ;) ik ga zo wel :)

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heb mijn stoute schoenen aangetrokken en gevraagt aan me pa of het mijn broer en zijn aanstaande's idee was of die van me ouders...

Heb een bericht terug gehad dat mijn szus het zelf had aangeboden! Doet me wel goed en mssn ga ik het gewoon doen ook! Als mijn mannetje niet laat thuis is die avond!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Nou heb heel wat afgeregelt hiero maar we zijn eruit donderdag avond komen mijn broer en szus me ophalen en ik blijf dus daar slapen! Zo de eerste stap naar vrede is gezet!

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wat goed zeg Delfino!

8. jazz

jazz Niet meer actief

@Surf...6 weken en 5 dagen volgens echo..maar behoor verder te zijn volgens laatste menstruatie dag maar het groeit het doet het goed en dus ik ben blij. Dus ik ben bijna 2 weken terug gezet. Maar ik vermoed een late eisprong door Clomid. 17 november gaan we weer meten.

@Delfino...wow ooooh wat een goed nieuws en een mooi gebaar van je szus en broer....Ook gezien de omstandigheden toch mooi hoe familie dan weer er gewoon voor elkaar is.

Miran...hoe gaat het met het eitje zoeken?

Weet iemand trouwens hoe het met Saskia gaat?

9. jazz

jazz Niet meer actief

@Smile...hoe was het bij de verlos?

@Ennasil en en? is de ongi er al?

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    jazz: mooi plaatje, tlijkt wel of ie op handen en voeten staat.

Delfino: super.....vrede...

Bij verlos alles goed. Hartje weer gehoord. Op naar de 20 weken echo. Nog drie weken geduld!

11. ennasil

ennasil Niet meer actief

nop de ongie is er nog steeds niet. zelfs geen bruine afscheiding. niks noppes nada:( ik snap er niks van. het zal toch niet waar zijn dat het door de provera nog geen eens aan de gang gaat. dan zit er echt iets goed fout.

12. jazz

jazz Niet meer actief

Las ergens ennasil dat het tussen de 3 a 7 dagen kan duren na de laatste pil....dussss

hihihi heb even voor je gegoogled:D

13. ennasil

ennasil Niet meer actief

ow phiiew..;) ik heb zondag de laatste op:)
    vind het wel vervelend hoor dat wachten. dit word mijn langste cyclus ooit;) hihi. hoe sneller ongie hoe sneller we aan de klus kunnen:)

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wachten duurt lang hé Ennasil? Wel vervelend, laat die ongi maar eens komen, dan kun je verder.

Jazz: zit je weer helemaal op je roze wolk meid? Mooie echo hoor. Ik weet niet precies wanneer mijn ei is, volgens mijn banner vandaag. maar ik heb hem ook wel eens op dag 22 gehad. Wij klussen gewoon nog even door, da's geen straf ;)

Smile; weer goedgekeurd door de verlos dus, fijn!

15. Porsche

Porsche Niet meer actief

meiden,

ik ben me toch een party zenwachtig, we moeten om 11.30 in het zh zijn.. pfff en dan hoop ik net zo'n mooie echo als Jazz te hebben
    net alsof de kids het voelen.... want ze zijn me lastig :( !

16. ennasil

ennasil Niet meer actief

meis ik hoop het ook zo dat alles goed is met je kleintje!! mijn duimen draaien al voor je hoor!

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Citigirl; heel veel succes straks en ik hoop dat je vanmiddag met goed nieuws komt.

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Citygirl s6 meis! Duim voor je

Smile fijn dat alles goed was!

19. Porsche

Porsche Niet meer actief

thanks allemaal... bibbers

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik zit hier op facebook wat te bladeren kom ik de moeder van mijn schoonzusjes tegen staan er zowat honderden fotos bij van de zwangere fotos en baby's van haar dochters. de tekst in het engels er allemaal bij. van ow wat zijn mijn dochters toch prachtig met hun buikjes of er zijn geen babys zo mooi als deze blablabla. bij elke foto wel wat gezwijmel. en dan echt in het overdreven hoor! snap best dat je trots bent als oma zijnde maar dit is echt to much.. . allemaal buikfotos en fotos dat de zussen elkaars buik aanraken.
    ik vind dit omlaaghalend voor andere mensen en er behoorlijk mee te koop lopen. van kijk mij eens!! best dat ze er trots op is en er alleen maar fotos van maakt maar zet dat allemaal niet zo op facebook enzo.
    ik zou dat niet willen hoor dat mijn moeder dat zo overdreven deed. ik vind zulke dingen best wel intiem en is iets wat tussen man en vrouw samen hoort te zijn beetje . en een paar fotos snap ik best hoor. .. maar dit:$ en dan ook nog fotos dat ze een nieuwe jurkje ofzo hadden ...

sorry hoor meiden maar ik kan hier zo pissig om worden:x mischien ook wel omdat ik ze totaal niet mag.. soms lijkt het erop of ze het erom doen.. aandacht aandacht aandacht daar kikken ze op!!

hetzelfde bij mijn schoonouders het weekend, waren mijn zwagers en schoonzuzzen ook. dan is het alleen maar gezwijmel...
    denken ze dan nooooiittt eens aan een ander!!

echt mijn lontje begint echt op te raken grrr...

sorry voor mijn botte bericht hoor:) zit gewoon even niet zo lekker in mijn vel. dan kan ik niks hebben lijkt het wel.

Deel Deze Pagina