Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Haha,gezellig zo`n lolbroek in je buik :D

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

het word toch cd 12 voor de gyn. en ik zat me ineens te bedenken dat ik daarvoor helemaal niet kan klussen. want stel je voor dat er perongelijk 3 eitjes zijn gerijpt?? en het zaad is perongelijk blijven leven;) dan heb ik een klein probleempje:)

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,

heb nog niet alles gelezen. hele dag aan het werk geweest en vanaaf mn schoonouders even op de koffie gehad. het goede nieuws verteld natuurlijk en ze waren erg blij!

BB: mail is verzonden

miran: wat een superleuke poppetjes!!
    als je nog zin hebt wil ik er ook wel eentje...

@ennasil: tuurlijk balen meid, maar fijn dat je ongie is begonnen (zoals het nu lijkt tenminste) en dan is het vast de laatste keer ongie voor jou de komende 9 maanden!! edit: toch niet... hmm, ik hoop met je mee dat het vannacht gaat doorzetten!

@de rest, ehm trotsemams: fijn alles weer ok! vervelend meer spuiten, maar ja, of je nou 10 of 20 eenheden per keer spuit maakt niet uit, als je maar niet vaker op de dag moet spuiten.

@ehm, nog even denken.... eerst dit maar plaatsen...

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    trotsemamavan2: ook weer mooi nieuws, fijn!!

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2: heerlijk zeg dat je weer even de bevestiging hebt dat alles goed is met jullie uk. Vind het zo fijn om de zwanger-verhalen te lezen hier... kan niet wachten ;)

Ennasil: hoop dat je ongi morgen doorzet... wachten, wachten... erg hé?

Trotsemams: balen dat je meer moet spuiten, maar gezondheid staat voorop.

Surf: leuk dat het nieuws zo goed ontvangen werd door je schoonouders. Voelt deze zwangerschap nu anders/beter? Krijg je nog extra controle en medicatie nu?
    Ik wil best een gelukspoppetje voor je haken hoor, houd me van de straat ;)

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @miran: ja ik wil er wel eentje... graag!
    en nee, deze zwangerschap voelt ook goed... de vorige voelde ook goed. dus het blijft gewoon afwachten. ik heb ervoor gekozen nu vertrouwen te hebben in mijn lichaam en neem dus geen meds in. wel heb ik een vroegere echo met 8 weken om te kijken of het goed zit.
    bij mijn vorige zwangerschap had ik nu al 2 echo's gehad en dat gaf veel onrust, dat wil ik niet, maar wachten tot 12 weken vind ik ook wel erg lang duren, dus nu voor de tussenweg gekozen.
    ik heb vertrouwen dat het nu goed gaat, en we zullen zien...

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wat was je nog laat wakker Surf. Vertrouwen hebben, heel goed! Komt vast goed, over een maand of 7/8 een kleine krummel rijker!

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

grr...ongie laat zich maar wachte pff.. maar hij zal denk ik wel doorzetten als ik in de beweging kom.cd 10 valt dus op zaterdag:( dus cd 12 echo. vind ik wel jammer hoor want ik kan niet klussen van te voren omdat ik niet weet of de eisprong eerder komt en dus ook niet weet hoeveel eitjes. we hebben wel besloten als het 2 eitjes zijn er gewoon voor willen gaan:) maar 3 toch liever niet.

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Trotse mams: wat zit je baarmoeder hoog!! Bij 12/13 weken komt ie 'normaal' toch net boven je schaambeen uit??? En bij 20 weken bereikt ie je navel??????
    (Of heb je gewoon en lage navel, haha) :)
    Zo te horen wordt het een dondersteen...nu al verstoppertje!

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Smile,dat klopt...je bent dan ook in de war met trotsemamavan2 ;) En die is al een paar weken verder als ik :D

11. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    own, hahahahhahaha.....tlijkt ook zoveel op elkaar!!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    o shit! heb bruinverlies zonet....
    pff, daar gaan we weer, weer dat wachten... ik kon het allemaal goed aan tot nu toe, maar nu ben ik weer nerveus...

het kan natuurlijk nog oud bloed zijn van iets, of van onze gezellige avondjes gisteren en eergisteren, maar toch... ik wil dit niet!

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Weg, Weg WEG!!! Met dat bruinverlies... en pas na een maad of 8 terug!!!! Kan me voorstellen dat je in de stress zit hierdoor. Maar is ook verklaarbaar door de "gezellige avondjes" zoals je zelf zegt.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: fijn, weer de goede kan op met broer en szus!
    en heel veel sterkte morgen! blijft verdrietig zulke dingen!

@jazz: ojeetje, 2 weken terug, das wel veel! maar gelukkig nu goede echo en een goede groei, dus komt vast goed!!

@goofychick: spannend hoor, maar 4 dgn van tevoren, dat kan zeker!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    weten we al iets van citygirl en haar echo??? of heb ik erover heen gelezen??

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Nee, ik heb nog niets gelezen...

17. jazz

jazz Niet meer actief

Surf...Inderdaad de gezellige avondjes klaar punt uit.

Ja het blijft spannend hier maar ja het hartje klopte zo mooi en als ik de echo van de 1e keer vergelijk met de 2e echt heel veel verschil. Net als jouheb ik gewoon vertrouwen dat het goed zit.
    Ik denk daar ik meedere eitjes had wellicht de kleinste is bevrucht dat is dan ook diegene die later is gesprongen....

Nee heb ook niks van citygirl gehoord hoop zo dat het bij hun ook goed zit...

Volgens mij ging Damyar vandaag naar de FA toch? ben benieuwd wat zij te horen krijgt...Want wat zij meemaken is ook niet niks...

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

en ik heb weer met afvegen bruin:) en ben lekker aan het draaien en heb hoofdpijn . jeetje wat zit mijn lichaam mij te foppen;) nu moet het echt gaan komen hoor.. maar als het vandaag kom kan ik niet meer bellen naar de polie want dat is van 8 tot 1 . dus dat word hem morgen dan maar.

@ surf kop op:) het is vast van de wilde uhm;).........

19. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Waarom staat er een houdbaarheidsdatum op een pakje zure room???:(

20. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @surf, hoeft niets te betekenen joh! En dat doet t ook niet!!!!!!!

Deel Deze Pagina