zit ik te kijken op de site van de fotograaf die ook bij onze trouwdag was. zie ik ineens mezelf tusssen de fotos staan in het mega groot hahaha. ik dacht ben ik dat nou?
@ jazz hoe groot is de kans dat je met clomid al voor cd 12 een eisprong heb? ben zo bang dat ik de ei perongelijk mis als ik niet van te voren ga klussen. maar wil het risico ook niet nemen dat ik straks een 3 of 4 ling heb
Ton de Bruin Fotografie 2e foto de oranje alleen met het hoofd hihi als je erop klikt word hij mega groot
Mooie foto ennasil. Ben ook benieuwd naar city girl. He, suf, wat weer een onzekerheid!!!Hopelijk heeft het niets te betekenen.
big foto he? stond wel even raar te kijken hoor toen ik hem zag staan. was lekker aan het bladeren en toen dacht ik hee dat lijk ik wel dus nog een keer kijken .. he dat ben ik ook
bruin weer weg nu weer heldere afscheiding echt heel vreemd. ik heb wel een opgebalzen buik en ben 2 kilo zwaarder dus het moet gewoon komen.
bruin is weer terug en manlief was net thuis met eten en werd gebeld door zijn werk dat hij weer terug kon en ik heb alle pannen op tafel laten staan en geraced naar de winkel. voor een reep chocola met caramelstukjes erin. een lekkere zak chips voor erna en lekker lavendelgeurtje voor in de gang. en 2 geurtjes voor in wc. en nu even de pannen opruimen en mijn gasstel schoonmaken. en daarna languit op de bank met een reep chocola en een zak chips hihi..