Surf komt goed meid ik heb het ook gehad zelfs met beetje kramo erbij en de beeb zit er toch echt nog hoor dit is een plakkerd moet gewoon!
hee hallo, hier een beetje drama met de kindjes. ze willen niet slapen en liggen nu allebei huilend in bed... maar ze zijn echt doodop... hopelijk duurt het niet al te lang... verder de dag niets meer verloren, dus ziet er wel weer goed uit...dank voor jullie lieve woorden! proberen weer positief te worden... jeetje dus nog niets van citygirl, hopelijk wel alles ok... ennasil; nog niets dus, balen, hopelijk vannacht of morgen dan echt, dit wachten is ook niets! ehm, verder weet ik het niet meer...
sorry sorry sorry meiden.. gister wilde ik reageren, alleen toen viel ons kindje en ja daarna ben ik jullie vergeten wij zijn 7 weken en 2 dagen zwanger YES het hartje ging als een razende tekeer hoe gaaf !!!!
wauw super! gelukkig maar, we maakten ons al zorgen! wel een weekje terug gezet begrijp ik, maar de kleine deed het goed! fijn!
ja ook al vind ik dat nog steeds heel raar , want ik meende alles gevoeld te hebben, maar bij mijn vorige 2 zwangerschappen ben ik ook ongeveer 5 dagen terug gezet.. maar goed het hartje klopt woehoe
jeetje citigirl je hebt ons echt in spanning gelaten maar SUPER...hup die roze wolk op en niet meer er af komen.. Mooi dan weer he het hartje wat zo snel tekeer gaat...
misschien heb je wel hele lange eileiders en duurt het langer voordat het een plekje in je bm heeft gevonden?? maakt ook allemaal niet uit, het hartje klopt en dat is het belangrijkste!!
ze hebben toen ook meteen mijn eileiders na gekeken, jeetje wat doet dat zeer inwendig ! .... maar alles was gelukkig prima, vind het wel nog maf dat er weer een klein mini mensje in mij groeit
Citygirl super zeg! Gefeliciteerd! Surf heh wat vervelend dat de kids niet wilden slapen slapen ze nu ondertussen al wel? Hier wordt ik zo opgehaalt voel me alleen verschrikkelijk zware dag gehad en dan moet ik nog even ben bang datik niet voor middennacht in mijn bedje lig en morge weer vroeg op ben erg nerveus van hoe moet ik me gedragen kan ik normaal ket ze praten of zal het erg stil blijven bah kan me altijd zo druk maken om dit soort dingen.... Ook voel ik e heel emo dat ik vannacht niet bij mijn kindjes ben en ze morgen ook niet zie mis ze nu al....
citygirl goed nieuws Surf btje te wild gesext? , die beeb blijft gwn bij jullie dit keer heb je mail ontvangen dank je wel schat
Citigirl: wauw, geweldig! Gefeliciteerd met de goede echo. Ennasil: ik vind die foto van jou ook prachtig! Surf: blij dat het bij dat beetje bruinverlies is gebleven. Ik ga je even PB sturen.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr net een afspraak bij de tandarts gemaakt. Na het vullen van een gat, blijf ik last houden. Al bijna een jaar. Niet extreem, maar met kauwen is het irritant. Vrees een wortelkanaalbehandeling. Doe het in mn broek. Donderdag ben ik aan de beurt.
goedemorgen! pff ik ben zo misselijk, het moet wel goed gaan nu... anders voel ik me voor niets zoooo beroerd... als dit na het weekend nog zo is (is al anderhalve week zo namelijk) ga ik maar even langs de ha voor meds... pff miran: thanks! @bb: was dit een beetje de bedoeling zo? @ennasil: vergeten te zeggen gisteren: mooie foto! en ongie al begonnen?? @delfino: en? een beetje geslapen? heel veel sterkte vandaag! kaspertje sliep rond een uur of 9, thijmen tegen half 11... ben alleen vanaaf, dus hopelijk vanavond beter... @hier zo aan het werk, heb net de kindjes weggebracht, ga nu snel douchen (kon vanochtend niet, want onze douchedeurscharnier was stuk en die werd gerepareerd...) en dan tot half 6 vanaaf, pff, lang! had eigenlijk mezelf voorgenomen tot half 5 voortaan te werken, maar dan vraagt een klantje of ze toch niet nog een uurtje extra kan komen en tja, dan zeg ik geen nee... maar ik baal nu wel, want ik wilde de kindjes niet zo laat ophalen en nu ben ik toch pas weer tegen 6 uur pas bij ze... nou ja, mssn vraag ik mn moeder wel ze eerder op te halen... ik kijk wel... fijne dag allemaal! ik ben ervantussen!
hier de ongie losgebroken vanacht. volgens de assitente van het ziekenhuis moet ik hem dan vandaag als dag 1 rekenen. jullie mee eens? zat ze allemaal te mopperen aan de tel dat de echo op cd 12 hoort te zijn! nou de gyn vertelde mij op cd 10 en ze heeft het opgeschreven op een papiertje die ik nu naast me heb liggen. vervolgens zegt ze dat als cd 10 op zaterdag valt de afspraak voor vrijdag word en als hij op zondag valt voor maandag. als ik hem vandaag als dag 1 moet rekeken valt hij dus op zondag dus afsrpaak voor smaandags. wat denk je zit ze een afspraak in te plannen voor vrijdag.. dan zeg ik nee het moet voor maandag zijn . zegt ze : ja zeg dat dan! nouja wat een heks joh. vervolgens zeg ik dat het bij mijn eigen gyn moest. zegt ze op een botte toon: ja we werken niet allemaal als alle mensen elke dag naja zeg. zeker met de verkeerde been uit bed gestapt ofzo dus nu heb ik een andere gyn ook een vrouw gelukkig maar klopt het wel dat ik als ik vanacht ging bloeden vandaag dag 1 is?
Ennasil dat klopt helemaal vandaag is dag 1. Ik vond persoonlijk CD10 ook heel snel ik moest ook CD12/13. Maar het is natuurlijk absoluut niet netjes dat de mensen/gyn/asssitenten elkaar gaan tegen spreken maaaaaaarrrrrr omdat je steeds met een andere gyn te maken heb gebeurt dit ALTIJD. Bij mij ook. Je hebt inderdaad niet altijd dezelfde gyn. Stel je moet naar de 1e echo weer na 2 dagen voor een echo komen...De kans dat dit weer een andere gyn krijg is groot.....Vervelend maar dat zorgt er wel voor dat ze je in kunnen plannen op zo kort dag....Dat is dan weer een voordeel... Krijg je dan ook uitslag van je mannetje zijn zaad? Wel vragen he. En vergeet niet zondag Clomid innemen....