ik denk dat ze cd 10 wilde omdat ze het heel nauwkeurig in de gaten wilde houden. ze vertelde dat ze niet voor 90% wilde gaan maar voor de 100% vond ik wel heel fijn om te horen. en omdat ze ook nog aan het leren is denk ik dat ze extra goed kijkt. maar de echo valt nu op cd 11 dus dat is ook wel goed we gaan van te voren niet klussen en wachten eerst de echo af. ow en de uitslag zou ik inderdaad met de echo krijgen van manlief. alleen is hij er niet bij maar mijn moeder. maar mijn eigen gyn zei dat dat geen probleem was. hoop ik dat de gyn die ik nu krijg er wel vanaf weet van de zaadonderzoek p.s de ongie komt er echt met bakken uit! vind het bloed wel heel donker
vandaag komen de jurkjes binnnen van esprit die ik besteld heb ben benieuwd ik heb express gebreide gepakt omdat die eventueel over een paar maandjes mee kunnen rekken
Fijn dat je moeder mee gaat. Ze hebben alles in de computer dus dat kotm wel goed als je er naar vraagt. wat een prettig gevoel dat ze je zo goed in de gaten willen houden. hihihi hier ook gebreide jurkjes van de week gekocht moet zeggen zit heeeeeerlijk doe er nu nog wel een riem omheen maar daana, na de 12 weken gewoon lekker showen.
Ennasil: Joehoe!! Ongi is er dus eindelijk... laten we afspreken dat dit dan meteen de laatste keer is
Ik heb vanmorgen even getempt om te zien of mijn ei geweest is. Natuurlijk dacht ik er pas aan toen ik al op de wc zat met m'n duffe hoofd. Toen weer naar bed, half uurtje geslapen en toen ging de wekker. Mijn temp was toen 37.1 (kan ik die als geldig zien?) Vorige ronde was mijn temp na m'n ei ook 37.1 dus ga ik er een beetje vanuit dat ie geweest is.
@ jazz ja vind het ook fijn dat mijn moeder mee wil! zei is echt de gene die mij een steuntje in de rug geeft en die jurkjes.. heb jij gewoon normale jurkjes of echt positiemode? ik heb gewoon normale besteld ik weet natuurlijk niet of de zwangerschap spoedig komt dus dacht neem een tussenweg gewone jurkjes die meerekken hihi. @ miran deal!!! hihi hier mijn voor en achterraam al gezeemd en weer zwarte bessen takken in mijn potten in de raam gedaan voor het wintergevoel. en mijn meubels gestofd. nu even boterham eten en daarna de deuren even zemen en stofzuigen en dan komt mijn moeder bakkie doen..
Bekijk bijlage 196230 zal het wel even showen deze foto is van februari. toen was mijn poes ook nog jong toen had ik de besjes er maar uitgehaald omdat ze er niet van af kon blijven
Ennasil mooi hoor... En die jurkjes gewoon jurkjes niet zwangerschap ze rekken namelijk mee. Ik denk dat ik ze dan pas op het eind niet meer aan kan als jurkjes maar winter tunieken hihihihi oh nee dan is het al weer lente......
Wat staat dat gezellig in je vensterbank Ennasil. Lekker theeleuten met je moeder, veel plezier. Ik kom net bij mijn moeder vandaan, even gezellig een broodje gegeten samen. Ik ben 2 keer heel erg geschrokken vanmiddag. Eerst toen ik Collin van de peuterspeelzaal ging halen. Ik kwam vanaf de parkeerplaats richting de ingang lopen en toen kwam Collin me tegemoet lopen. Dus ik met hem naar binnen, zat de deur van het lokaaltje nog dicht. Toen ik Collin in z'n lokaal bracht zei de juf "ik dacht al, we missen er 1tje" Dus ik zei tegen haar dat ik er wel van schrok dat Collin me zomaar buiten het gebouw tegemoet kwam. Later nam ze me nog even apart en heb ik wel mijn zorg geuit. Want wat als ik er niet toevallig aan was komen lopen? Waar was ie dan heen gegaan? Ze gaan er nu een oplossing voor bedenken zei ze. Grr, baal er wel van hoor. Het is nl ook al 2x voorgekomen dat Collin me achterna liep als ik hem bracht, en dan is er ook geen juf die hem tegen houd. Dan breng ik hem wel weer terug in z'n lokaal, maar toch! Even later sta ik met Collin voor Joey's school te wachten en Collin speelt daar wat met andere kindjes en aait een klein hondje. Toen de school uit was kwam Joey eraan en vroeg of hij bij een vriendje mocht spelen (Collin liep toen nog ergens om me heen) dus ik sprak met die moeder af hoe laat ik hem dan weer op zou halen en pak de tas aan van Joey. Kijk om me heen.... Collin weg! Overal gezocht en geroepen, Wat voelt dat ontzettend naar zeg. Trillende benen, m'n hart in de keel en een droge mond. Rondje gedaan, schoolplein, hal, lokaal van Joey door de school terug naar de straat. Op het grote plein gekeken... toen kwam een juf en een moeder me helpen zoeken. Nog een rondje gedaan door de school, z'n naam geroepen, en ineens hoorde ik iets rammelen. Zit meneer doodleuk in de poppenhoek te spelen (die zit op een verhoging in de klas). Ow man!!! Kon wel janken! Heeft iemand van jullie ook zo'n ondernemende peuter (gehad)? Als Collin z'n voetjes de straat/grond raken begint hij te lopen en het liefst van me vandaan. Tips? Hij moet voortaan maar weer in de buggy, maar dan heb ik ook een krijsfestijn ben ik bang.. en meneer krijgt de gordels zelf af.
moest even lachen om je verhaal om hoe je het bracht zag het even voor me dat gezicht van je zoontje zo onschuldig dat er niks aan de hand is maar het is natuurlijk helemaal niet grappig!! kan me voorstellen dat je je eigen rot bent geschrokken. voor het zelfde geld heeft iemand hem meegenomen.. je weet het niet. mischien even bij je zoontje op het hart proberen te drukken dat hij niet zomaar meer bij mama weg mag lopen en anders even moet zeggen? zal je vast al wel tegen hem gezegt hebben. lastig..
haha toen ik het eerst las dacht ik inderdaad dat er chick stond van lekker chickie haha. maar toen dacht ik neeee dat zal ze vast niet bedoelen hihi.
even bakkie met mijn moeder gedaan en daarna even op een schapendijk wezen wandelen met mijn hondje en de frisbee mijn pakketje was daarvoor ook net binnen gekomen van esprit. alles past maar ik hou 3 jurkjes en 1 rok. en volgens mij zit er wel 6 maanden rek op hoor nu weer 250 euro armer maar ik heb het echt nodig. en met jurkjes scheelt het weer dat je niet hoef te combineren
Dankje surf lief dat je erna vraagt.... Heb voor geen meter geslapen ben gesloopt voelt alsof er even geen leven meer in me zit.... Was emotioneel een erg zware dag vertel er later wel over voel me nu zo kut... Ik lees later wel een keerrtje terug meiden sorry! Heb er echt de puf nie meer voor maar wilde iig late weten dat ik weer thuis was...
@delfino heb ook aan je zitten denken en ik geloof echt dat het slopend was ook met al het gedoe er om heen.. Ga maar lekker relaxen....
hier weer enorme woedeuitbarstingen die ik weer op mijn mannetje af heb gereageerd ik was even boos op alles en iedereen dat ik me niet meer in kon houden. het kwam zomaar uit het niets op zetten. en dan ga manlief me nog zitten kroelen en troosten ook terwijl ik dat helemaal niet verdiende. ik weet niet of het de hormonen zijn of dat het me even allemaal te veel werd? maar ik heb dit normaal nooit zo erg. het leek net wel op een bomuitbarsting ben daarna meteen in bad gaan liggen om de boel af te blussen. nu gaat het wel weer gelukkig.