ik zeg horrormonen!! haha kan hij vast wennen aan als je straks zwanger bent..het is fijn dat hij er voor je is! en soms is even laten gaan beter dan opkroppen.
ik ga hem zo eerst terugkroelen want hij was echt heel lief voor me. en die hormomen pff die brengen wat teweeg
Delfino: jeetje meis, kan me voorstellen dat je gesloopt bent. Neem je rust, doe het maar even lekker rustig aan. Dikke knuf! Ennasil: weet je wat het voordeel is van ruzie maken? Je kunt het daarna weer lekker goed maken Ik denk inderdaad ook dat het met de hormonsters te maken heeft (horrormonen van Tmv2 vond ik ook erg vermakelijk hihi).
ja ennasil hier hetzelfde net gehad dus be prepared...mijn vriend zei dat ik very entertaining ben als ik zo ben en dat hij de tv uit kan doen hihihihi dan moet ik wel weer lachen... Miran336 ik heb ook zulke horror verhalen met mijn zoontje hoor pfffff ik snap wat je bedoel maar het beste wat je kan doen is uitleggen uitleggen uitleggen..ik ben hem een keer kwijt geraakt in hema maar daar dit niet de 1e keer was heb ik hem laten omroepen om te kijken of hij nog wel in de winkel was.....toen had ik heb gevonden en had hij in zijn broek geplast van de schrik dat hij zijn naam hoorde. Ook een keer in de h&M was hem kwijt...h&m had geen microfoon dingetje...nou ik dacht dat ik gek werd....komt hij daarna na mijn toe kijk mama wat ik heb gevonden in de speelgoed winkel (die overigens om de hoek is)...pffffff
Surf je hebt het helemaal goed gedaan dank je wel !!! Ben er al mee bezig maar heb nog niet alle leeftijds categorieën. Komt goed... Ennasil wat goed dat je menstruatie is gekomen. Miran jeetje meid dat is echt even schrikken ik had dat mijn oudste zoon naar de behandel groep moest maar de bso had hem opgehaald, belde de banhandel groep waar hij bleef ik de school gebeld niemand had gezien met wie hij mee was gegaan WTF ik bsp gebeld was hij daar *zucht* helemaal opgelucht maar super boos op de school. Gelukkig hebben ze er wat mee gedaan want heb flink geklaagd. Dolfino ik zeg ook rust houden meid anders billenkoek , nee ff serieus goed aan jezelf denken meid luister naar je lichaam. Uhm de rest ben ik even kwijt sorry dames hoofd zit btje vol met school.
Babyboom: welke leeftijdcategorie moet je nog hebben dan? Kan ik iets voor je betekenen? (kids van 3 en 5) Jazz: je weet niet hoe blij ik ben met jouw ondernemende zoontje Ik twijfel soms echt aan mezelf, of ik iets anders/beter moet doen. Dan lijkt het of mijn zoon de enige is die direct de benen neemt wanneer hij de kans heeft. En het ergste is, hij ziet het als een grapje en lacht erom. Terwijl ik toch echt streng ben dan. Mijn man zei; je moet hem gewoon altijd in het oog houden (ja duh). Mijn oudste zoon bleef altijd netjes rondom mijn benen hangen en ik hoefde alles maar 1x te zeggen. De jongste daar in tegen, die is erg ondernemend, bij hem moet ik echt heel consequent zijn en hij weet precies hoe hij ons moet bespelen want als hij "straf" heeft gehad overlaad hij ons met kusjes en knuffels.
goedemorgen hier zijn de hormonsters weer even weg ik ben nu sinds 2 dagen weer aan het temperaturen maar ik vind mijn temp voor een ongie aan de hoge kant 36,8 36,9. normaal is hij veel lager tijdens ongie.
morguh allemaal, Weer een klein teken van leven van mij! drukdrukdrukdruk Vandaag weer dozen pakken en opruimen op de planning. Merk wel dat ik weer veel last van mn bekken heb nu. het ging heel goed de laatste weken (maar ja toen deed ik ook vrij rustig aan!) nu gaat het weer bergafwaarts Afgelopen week voorlopige koopcontracten getekend. Maandag tekenen de kopers van ons huis. Ook al druk met verf en behang uit te zoeken voor de kinderkamers. Maandag gaan we naar t nieuwe huis om wat dingen op te meten en zo. @Ennasil, fijn dat je nu ongesteld bent (Gek om dat te zeggen, want op dit forum wil je dat immers normaal gesproken niet!) @Miran was het geloof ik, ja die horrorverhalen met weglopende kids ken ik hoor. Mijn oudste blijft altijd dicht bij ons, maar de jongste is een echter onderzoeker. Hij wil alles zien en als hij iets ziet, dan ziet en hoort hij niets anders meer. Hij gaat dan recht op zijn doel af Dan kan ik roepen tot ik een ons weeg, maar dat heeft geen enkele zin! We moeten echt ogen op onze rug hebben om alles in de gaten te kunnen houden! @anderen, sorry veel aan mn hoofd, en andere dingen worden niet meer opgeslagen.
ennasil: fijn, nu toch eindelijk ongie! en inderdaad gisteren dag 1, denk ik. temp nu nog hoog heb ik ook wel eens gehad, dan zakte ie pas op dag 3 of 4... @delfino: rustig aan meid, morgen heb je ook al een drukke dag! @dannie: druk, druk, druk! denk aan jezelf hoor! @miran: vorig weekend waren we in Miami naar een kindermuseum geweest, maar er waren zooooooveel kinderen (ivm Halloween viering) dat we op een gegeven moment Kasper kwijt waren... we gingen ergens weg en ik was in de veronderstelling dat ie achter me aanliep. draaide ik me om was ie weg! echt stressen op dat moment. vriendlief dat hele museum doorgecrosst, en ook steeds naar de uitgang om te kijken of niemand m mee zou nemen, ik in de buurt van waar we m kwijt waren voor het geval hij daar terug kwam. en opeens had ik een brainwave en ging ik kijken waar hij het wel erg leuk vond en ja hoor was ie daar heen gelopen, maar hij was inmiddels ook niet blij meer dat ie ons niet zag. dus ook tranen met tuiten. gelukkig hadden we m weer gevonden, maar pffff, wat een stress!
Goedenmorgen meiden! Hoe gaat het hier? Met mij gaat alweer wat beter Donderdag drukke dag gehad met vroeg opstaan werken koken kids op bed gooien en savonds laat kwamen mijn broer en szus me ophalen het ging eigenlijk heel erg goed alsof er niks gebeurt was! Erg fijn natuurlijk bij hun thuis aangekomen lagen we denk ik rond half 1 1 uur in bed kon voor geen meter slapen lag alleen maar te malen waarover weet ik nie eens mssn over wat er ging komen die vrijdag hoe het zal gaan zou ik het wel redden zonden mannetje aan mijn zijde.... Uiteindelijk was het tijd om op te staan eindelijk! En toen begon weer een drukke dag gingen eerst naar mijn ouders huis daarna naar hoogeveen mijn andere broer ophalen daarna naar het mortuarium een eindje rijden was het wel en ik kon niet lekker zitten inde auto me buik deed pijn... Toen we eindelijk aankwamen moesten we naar binnen eerst afscheid nemen van mijn oma ik kom binnen en ze lagdaar ben me wezeloos geschrokken dacht echt ooh mijn god tis echt waar dat is mijn oma en waar ik al bang voor was had ik mijn mannetje dus echt nodig maar die was er niet toen moesten we dezaal binnen werdt er wat voor gelezen en dingejes gedaan toen de muziek werdt gestart marco met afscheid nemen bestaat niet hielt niemand het meer droog zag iedereen op elkaar steunen en ik stond daar maar enige wat ik wilde was naar mijn ouders maar dat kon niet.... Uiteindelijk moesten we in een soet naar de begraaf plaats ook dat was erg emotioneel toen ze mijn oma lieten zakken zag ik dat me opa er bijna achteraan sprong! Dat was echt schrikken... Uiteindelijk heb ik steun gevonden bij mijn szus ze was zo lief en daar was eindelijk mijn moeder toen we weer trug in de zaal waren heb ik ook eindelijk mijn vader in me armen kunnen houden twas tochzijn moeder en wilde er zo graag voor um zijn! Na de koffie en cake zijn we mijn broer weg wezen brengen en naar mijn ouders huis gegaan daar gegeten en mijn oudershebben mij naar huis gebracht en ze zitten nu lekker in een hotel... Het was echt een hele zware dag en zat er dus ook echt even doorheen... Vanmorgen vroeg stond de postbode voor de deur en bracht mijn angelsound! Yesss en heb meteen geluisterd! En had um meteen gevonden!! Dat doet een mens goed
Hè meiden, even de rust om wat te laten horen. Nog nieuwtjes hier onder de zon? Heb ik wat gemist? Mijn link van Fr. Doet het weer.....weet het niet deze keer, heb ik mijn ei later gehad of......vannacht wakker van misselijkheid en zonet ook een vlaag van....tegelijkertijd zeg ik tegen mezelf dat het niet kan, bijna onmogelijk. Manlief zegt wederom dat het weleens raak kon zijn. Hij reed gisteren langs de dijk naar zijn kantoor, zon scheen en hij voelde zich zo gelukkig, en toen zei hij bij zichzelf jeee ik heb al twee mooie moppies en er komt een derde aan....hij schrok van zichzelf. Zeurend gevoel in onderbuik, zeurende rug gehad, en gisteren even heftige krampen, ik wijt dat aan mijn spastische darm.... Probeer er weer wat meer te zijn. Ennasil een hele dikke knuff meid. En de rest natuurlijk ook.
Jazz super dat het toch goed is gegaan, nu die roze wolk op. Je verdient het echt. Wanneer heb je weer een echo. ennasil: je ongie is er door, ben je nu al begonnen met de clomid of moet je daar morgen mee beginnen? Afspraak van donderdag is niet doorgegaan, hadden ze de voicemail ingesproken nu moet ik dinsdag, ach kan er ook nog wel bij. Verder lukt het me heel goed om afstand te houden van zp, dus ik verschijn gewoon af en toe. oke. Maar houd jullie op de hoogte. Fijn weekend allemaal
damyar: balen dat je nog langer weer moet wachten! sterkte dinsdag! @delfino: jeetje heftig hoor! probeer maar een beetje rust te nemen vandaag voor zover dat kan natuurlijk... @goofychick: oe spannend hoor! maar klinkt goed allemaal! al een testdag in je hoofd?
@miran: ik heb je poppetje binnen! wat een schatje!! zo lief dat je dat voor mij hebt willen maken! hij krijgt een mooi plaatsje in de nieuwe babykamer!! dankjewel!
Delfino...heftig joh maar dan toch vandaag die angelsound joepieee..en heb je een nieuwe gekocht of een 2e hands als ik mag vragen. Goofychick..ik zeg geen american filet voor jou hihihihihihi Vandaag zou mijn zoontje naar zijn vader gaan maar die had weer eens de griep...dus heb ik hem het goede nieuws maar verteld met de mededeling dat eht nog even afwachten is...hij is helemaal in de wolken en jaaaaa verteld het dan ook aan iedereen...Nou ja ik ben blij dat hij zo reageert.. Ik ga weer een taart maken...ik ga nu voor de cheesecake....deze is makkelijk hoeft niet in de oven hahahaha
Ik heb hem besteld heb er nog 2 liggen nieuw in doos dus als iemand intresse heeft? We gaan een webshop beginnen met deze dingen nl...
Uiteindelijk ook nog acndere dingen zoals zw testen en ovu testen enz maar in eerste instantie alleen angelsounds