Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

De "kopers" van ons huis hebben op de openhuizendag een bod gedaan, die overigens niet geaccepteerd is door ons. Toen kwamen ze dinsdag nog een keer met onze makelaar door het huis lopen. Ze waren toen aanmerkelijk kritischer. Vervolgens was het wachten op reactie van hun hypotheekadviseur hoeveel ze kunnen lenen. Zij zouden daar vrijdag reactie op krijgen en onze makelaar zou contact met ze opnemen en daarna met ons. Maar we hebben nog niets gehoord... Ik ga er een beetje van uit dat die mensen de financiën niet rond krijgen. Anders had er toch al een bod kunnen liggen? Het was ook te mooi om waar te zijn hé, in een maand de woning verkopen ;)
    We zien wel of ze nog met een bod komen, we hebben geen haast.

2. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Goeie murguh, k lig nog heerlijk in m'n bedje te genieten van de rust en stilte. Vandaag n dagje zonder man en kids. K keek r best naar uit maar nu k wakker ben voel k best alleen!!! Gekke muts die k ben! Hoop dat als k zo beneden ben dat t weer beter voelt! Eerst zo wat puin ruimen, speelgoed ligt overal, en wasje vouwen en verder helemaal nIets doen.
    K kom strax weer online en reageer k op jullie!!!

3. jazz

jazz Niet meer actief

Je bent gewoon een softie echt....:p

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Gaan we weer katten??:p:p

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Je kunt niet mét en niet zonder... ;)
    Hopelijk kun je straks toch een beetje genieten van je rust.

6. jazz

jazz Niet meer actief

Babyboom ik had ook geen testdrang en zo iets ik test als mijn gevoel het zegt..
    Miran336 ook voor jou duimen we hoor voor een zwangerschap en bod hihihihi gewoon 2 vliegen in een klap zou mooi zijn toch.
    We willen echt meer roze.

Verder hier ook een lazy sunday. Gisteren het hele huis schoongemaakt en nu lekker niks...lekker koken en alles klaar zetten voor een volgende week...

7. jazz

jazz Niet meer actief

ja moet toch wat vriendlief is een weekend naar england en de katten rennen ook al continu weg van me....:D

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Zo met gratis wifi in ons hotel kon ik het niet laten even te spieken...
    Het is hier pas kwart voor 4 's nachts, en we zijn al 2 uur wakker! Leve de kindjes met n jetlag haha

Straks maar bijtijds opstaan en de stad in...

BB alweer getest??? Moet ik even terugzoeken...

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    O zie t al, nog niet weer getest...

10. jazz

jazz Niet meer actief

Surf goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen en inderdaad lekker shoppen hihihi

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Heb sinds gister steeds n ongiegevoel, dus ben hevig in de war... Toch al ongie binnenkort? Toch nog m'n ei (door die slijmpies)? Of mssn innesteling (maar dat lijkt me wat vroeg...)
    Pff we wachten maar af...
    Ik ben weer weg!

Tot later allemaal!!

12. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Als je ook tegen hen zo doet dan snap ik dat meteen!!;):p

13. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hey surf, k dacht al, huh Surf online? Klopt vast niet, maar toch wel! Meid ga die onzekerheid lekker van je af shoppen. Geniet van je vakantie en hou ons op de hoogte van je avonturen, dan zijn wij r ook een beetje!!!

14. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    mn wasjes zijn gevouwen, speelgoed is opgeruimd, huis gestofzuigd, en dan kan k nu heerlijk lui gaan doen. Toch wel lekker hoor. Maar mis mn kindjes ook wel! (had niet gedacht dat k dat zo sterk zou voelen vandaag. Toch ook weer die hormonsters he!)

15. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    En dan heb k nu tijd om op iedereen te reageren. Maar k zal er vast weer n hoop vergeten.
    @trotsemamav2, kinderfeestjes, altijd leuk, maar ook vermoeiend. Wat hebben jullie gedaan? Ben ik altijd benieuwd naar, leuke ideetjes opdoen voor als die van mij oud genoeg zijn!!
    @pannekoekendagje, die hebben wij niet vaak want, geloof het of niet, maar mijn oudste houdt niet van pannekoeken. Welk kind houdt nu niet van pannekoeken. TSja, die van mij dus!
    @bijna-testers, SCHIET OP MET TESTEN, ik wil wel weer wat roze zien!
    @MIran, wel balen van je huisje. Was wel heel gaaf geweest als het al zo snel verkocht zou zijn. Ons huis staat nu bijna een jaar te koop. hebben wel al wat kijkers gehad, maar sinds onze vakantie niet meer. Dus schiet hier niet echt op!
    @FLex, heb je nog contact gehad met je schoonzusje? Is het al uitgesproken of laat je het er voorlopig bij?
    @Rest, ook lekker een relaxdagje? Of zijn er nog mensen met een druk programma?
    @HIer, nu ff de aflevering van gtst van vrijdag trugkijken!

16. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    O ja, ennasil, bijna vergeten, fijn dat er wel al iets meer duidelijk is. Balen dat t r niet zo goed uitziet, maar wat ik van anderen begrijp is er wel iets aan te doen en is zwangerschap zeker niet uitgesloten. Wel lang wachten he? 3 wkn. En laat je niet gek maken door internet, want daar staan echt vaak extreme verhalen die zeker niet voor de meesten gelden. (dat zijn dan echt van die uitzonderingen!) Kop op meid, nog even en je mag ook met ons meegenieten van het getrappel in je buik!!!

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Gezellig zo in mn eentje. Alleen thuis en ook alleen kletsen hier. Sniksniksnik

18. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    JA het is idd erg koud.

@miran beterschap met de kindjes, en maak je niet zo druk meid er kan nog van alles gevoeld worden in de week dat je nog moet wachten.
    misschien voel je wel helemaal niks en heb je straks gwn een knal test ;) nog even geduld *knuf*

@trotsemamavan2 sorry ik dacht dat je 2 zoontjes had.
    Nog gefeliciteerd met je zoon en dochter :)

@moedervan3 stoofvlees heeerlijk.
    aaahw gaat het nou beter met je meisie?

@dannie ja dat is ook zo dubbel, ene kant lekker rust andere kant is het weer TE rustig hahaha ik ken het zo af en toe heb ik dat ook.

@jazz hoop dat het een goed teken is :D
    lekker als je alles al schoon hebt en lekker kan gaan luieren.

@surf sorry schat nog eventjes wachten, leuk dat je ons op de hoogte houd vanuit Amerika :D kunnen we ook een beetje mee genieten.

19. Damyar

Damyar Niet meer actief

goedenmorgen,

Hier vanmorgen echt een knaller van een ovu test, gisterochtend hadden we al gesekst en einde middag zijn kindjes weg dan nog maar even een klusje. hahah.

Mijn eitjes waren dinsdag 13 mm , 14 mm en nu met al deze dagen ertussen lijken mijn eitjes wel groot te worden, hahah denk nu rond de 23 mm. Verder gaan we zo even naar koopzondag, even regenlaarzen kopen voor de kindjes en oudste wil een mooie cars paraplu, winnie de pooh is nu kinderachtig, maar zijn jongste broertje mocht hem nu wel hebben. lief he.

Morgen lees ik alles weer bij.

Knuffels

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik weet niet of goofy vandaag zou testen,maar volgens mij was ze wel de eerste toch?
    En voor jou duim ik kei hard voor roze!!!Je moet nog een week afwachten,evt een innesteling is dan nu ongeveer.Daarna beginnen de kwaaltjes pas ;)

Deel Deze Pagina