delfino: dankjewel! heb er gisteravond al eentje genomen en ik merk dat ik vanochtend minder brak ben. het is er nog steeds, ene keer meer dan de ander, maar het is redelijk te doen. heel verschil met gister! ik ga proberen om het met 1 pilletje te doen, maar als het niet gaat neem ik die tweede ook nog wel. niet autorijden is een beetje lastig... vandaag en morgen moet nog wel lukken, maar woensdag moet ik echt werken... nou ja, kijk wel even hoe het gaat...
Miran gefeliciteerd wat goed zeg dat ie zijn diploma heeft gehaalt! Surf fijn dat het wat beter gaat merkte zelf ook wel dat ik meer baat had bij het avond pilletje dan die van de ochtend je moet maar ff kijken hoe het gaatals ze op zijn kan je gewoon de ha ff bellen voor emasafene Hier vandaag totaaaaal niet misselijk stond fit op ben alleen brak an vroeg opstaan haha energie komt ook weer wat terug gelukkig! Heb weer puf om de was te doen! Haha
Goedemorgen meiden, Jullie hebben echt niets aan mij in dit topic, sorry hoor ik kan het vaak niet opbrengen om te komen schrijven. Probeer een beetje bij te blijven met lezen. @de nieuwe zwangere gefeliciteerd allemaal @ alle misselijke en moeie zwangere sterkte, het gaat straks echt weer beter. @ ennasil: spannend meid nu de clomid. Ik duim voor je, dat er een mooie eisprong is en dat je volgende maand op roze mag. @delfino: nog gecondoleerd meid. @ iedereen die ik vergeet...sorry sorry maar mijn koppie is nog steeds zo warrig. @ hier: wij zitten nog steeds in die vreselijke onzekerheid. Ze weten nog steeds niets meer met betrekking tot de lever van onze baby. Ik vind die onzekerheid zo zwaar. Maar we houden moed, het MOET gewoon goed komen. Tot later meiden, Liefs
zo, de lampionnen voor de kids zijn in elkaar gezet. Sneller dat verwacht, was wel gezellig om even met een paar moeders dat te doen. Saskia, ik snap dat bijblijven voor jou op dit moment een grote opgave is. Maar ik vind het wel leuk dat we weer even iets van je horen. Wat is die onzekerheid vreselijk, wanneer heb je meer duidelijkheid? Gaan ze nog dingen onderzoeken d.m.v echo's of onderzoeken of moet je echt wachten tot na de geboorte? Ik wens je sterkte met wachten en die onzekerheid, dikke knuf van mij voor jullie! Surf: goed zo, flink misselijk... zo hoor ik het graag Delfino: fijn dat je je wat beter voelt. Ennasil: En? Met clomid begonnen toch? hebben die medicijnen bijwerkingen? Weet je nog dat ik vertelde van mijn zusje die de mmm in ging? Die is vrijdag begonnen met zich te prikken (weet zo niet welk medicijn ze moet spuiten) vrijdag terug voor echo en dan eisprong opwekken en in het weekend geloof ik insemineren. Ehm; ik moet zo nog even terug lezen want ik heb echt alles niet onthouden. Wat betreft mezelf, nou kijk maar naar mijn banner... ik zit dus op het wachtbankje. Elke keer als ik er aan denk druk ik die gedachte weer weg, en dat gaat best goed moet ik zeggen. Ik hoop dat ik dat nog 9 dagen vol kan houden. Ik heb trouwens niet het gevoel dat het raak kan zijn deze ronde.
Trotsemams: woooooooooooooooooooooooooooooow Snowy: van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tof zeg!! Hier straks ff naar de stad, nieuwe kleren kopen wordt nu wel nodig. Pas nog steeds mn broeken, maar wat leuks voor er op heb ik niet meer Dan op tijd naar bed want morgen weer aan het werk!
Saskia: wat een spannende tijd, wat een onduidelijkheid. Sterkte meid. En inderdaad, geef de moed niet op!! Duim voor je en je beeb natuurlijk!!
gonadotrofine injecties zijn dat denk ik. en dan kijken ze volgens mij net zoals met clomid via de echo of er eitjes rijpen. maar mag ik vragen waarom ze gelijk met injecties beginnen en niet eerst met clomid? of heeft ze dat allemaal al gehad? ( sorry ben een beetje vergeetachtig) en wat was ook alweer de diagnose van je zusje ? ben het echt even kwijt ow en insemineren doen ze bij mij ook niet. waarom weet ik niet .. mischien omdat manlief zijn zwemmers nog net goed genoeg zijn. enne in het weekend insemineren? bij ons in het zh zijn ze dan dicht.wel een nadeel bij ons.maar wel fijn dat het daar wel kan en ik ben gisteren inderdaad met de clomid begonnen. het lijkt er op dat ik mezelf zelfs wat beter voel na mijn eerste pilletje haha omgedraaide wereld. de provera is me wel slecht bevallen! maar ik heb van de clomid nu nog maar 1 pil op dus wieweet komt het nog. eet nu bij mijn moeder dus neem hem straks als ik thuiskom.
Ennasil: Dit zijn de eerste stappen bij mijn zusje. Ze hebben wel de nodige onderzoeken gehad en daaruit is gebleken dat ze keurig een eisprong heeft met een cyclus van 28 dagen en de zaadjes van haar vriend zijn ook in goede conditie. Waarom het dan na 2 jaar nu nog niet gelukt is??? Ik denk dat ze het daarom gecontroleerd willen doen, eitjes laten rijpen, springen wanneer het "uitkomt" en dan insemineren. Wel spannend hoor, ik hoop dat het lukt voor ze... ze hebben 6 pogingen geloof ik. Wat fijn dat jij je weer iets meer happy voelt, je zat echt even niet lekker in je vel met die provera hé?
En weten jullie waar ik enorm van baal? Ik had net even een vaag ongi-krampje vanavond, en net weer even een ongi-gevoel. Ik begin me meteen weer af te vragen of het dan misschien toch....? Maar nee, ik moet er maar niet teveel aan denken! Ik ga zo maar weer eens een poppetje haken denk ik afleiding!
miran: ja stom is dat he, dan wil je er niet mee bezig zijn en dan gaat je lichaam rare streken uithalen waardoor je er toch weer mee geconfronteerd wordt... hopelijk betekent het ook echt iets!! hier: door de pilletjes niet zo misselijk dat is wel fijn (hoewel ik dan ook weer ga denken of de misselijkheid niet over is doordat het niet goed gaat... tis ook nooit goed hihi) maar wat wordt je daar duf van zeg! kan echt mn bed niet uitkomen, val steeds in slaap... denk er zelfs over om het vanavond niet te nemen, want om zo morgen de kindjes naar de opvang te brengen en te werken is haast niet te doen... herkenbaar?? ben ook weer onzekerder aan het worden. zie nog niet dat mn buik groeit bijvoorbeeld en dan denk ik dat het toch niet goed is... maar ja, nog 6 dagen dan weten we het... en, jullie nog plannen voor vandaag?
Surf: die spanning zal blijven tot je over 6 dagen het hartje hebt zien kloppen. Ik heb er een goed gevoel over, en mijn poppetje brengt je natuurlijk geluk hé Ik heb nadat ik Joey naar school heb gebracht de stofzuiger al even door de benedenverdieping gehaald, wasmachine nr 2 staat al aan, keuken gedweild... lekker productief! Straks komt mijn kleine neefje hier even, moet even anderhalf uur op hem passen, gezellig. Joey neemt om 15.15 een vriendje mee uit school en die blijft bij ons eten. Dus mijn dag is goed gevuld. Gisteravond hadden we 10 min gesprek op school. Ben zo supertrots op mijn grootste schat. Hij heeft een enorme sprong gemaakt nu hij in groep 2 zit (gemengde groep 1 en 2). Vorig haar was hij nog afwachtend en dromerig, beetje traag met werkjes maken. Nu helemaal het tegenovergestelde. Hulpvaardig naar de "kleinere" kindjes, werkt erg hard, is sociaal Helemaal trots dus
Surf sufheid is erg herkenbaar maar das vooral de eerste 3 dagen heel erg vandaar dat je niet mag autorijden.... Hier beroerd niet van zwschapsmisselijkheid(denk ik) snotverkouden hoofdpijn buikpijn naja je kent het wel.... 2x lopen spugen bah bah bah! Vandaag wordt esmay haar nieuwe bed gebracht! Morgen mag kay voor het eerst naar school!! Spannend!
miran: wat fijn dat ie het zo goed doet! tuurlijk ben je trots! en je gelukspoppetje werkt vast! @delfino: vervelend dat je niet lekker bent! manlief is vandaag nog vrij toch? leuk, haar nieuwe bed, zetten ze het voor jullie in elkaar of moet je dat zelf doen? lijkt me nog best een klus namelijk... en wat wordt kay al groot dan he, ook al naar de psz...
wie heeft er ideeën voor sinterklaaskadootjes voor een ventje van anderhalf... ik heb echt geen inspiratie, heb het gevoel dat ze alles al hebben... heb nu bedacht voor thijmen: uitbreiding van zn houten trein, klei en vormpjes, cars-dingetje en voor kasper: fisherprice kassa, duplo (uitbreiding van wat we al hebben) maar verder, geen idee. boekjes kunnen natuurlijk altijd... maar iets speciaal voor hem, lastig!
we doen niet zo uitgebreid, ze zijn nog zo klein en worden al genoeg verwend hihi. als ze straks nog wat meer bewust er van zijn, zien we wel weer. ze krijgen ook altijd nog van opa en oma en van mijn broers (we vieren het altijd met zn allen), dus dan hebben ze al zeker 5 kado's per kind, ik vind het wel prima eigenlijk... hoe doen jullie dat?
Miran ook ik begrijp je hoor meid...ik hoop echt voor je dat het raak is...en dan beginnen de andere onzekerheden he surf hahahaha..Maar ook jij heb over 6 dagen gewoon een mooie echo en een hartje... Ennasil...Clomid hormonsters komen pas later opbezoek..sry kan er ook niks aan doen... Hier alles ok....Niet veel kwaaltjes eigenlijk en zoals surf zegt dat maakt je dan wel weer onzeker...Maar buik groeit, baarmoeder duwt en ben moe..Daar doe ik het voor. Misselijk af en toe aan het eind van de dag maar thats it. Kreeg gisteren telefoontje...heeft zoontje lief luizen pfffff Nou 1e keer voor ons dus geen ervaring mee wat mag ik wel en wat niet wegens zwangerschap...Hup petroleum op ons haar, tea tree olie shampoo, tea tree spray en lavendel olie overal in het huis, op kussens slopen, knuffels in zakken, in de stofzuiger lavendel....kleren en beddengoed op 60 graden pfffff..Vanmorgen haren nagekeken en alles weg....Quit Nits vandaag kopen als herhaling want om nou weer petroleum op ons haar te doen hihihihihi maar werkt wel super... Terwijl ik dit schrijf krijg ik weer de kriebels..