hier vanmiddag nog even naar de stad geweest, heb mn moeder laten rijden, want ik was echt te duf daarvoor. daarna bij mijn ouders gegeten en net thuis, kindjes op bed gedaan en nu moet ik eigenlijk nog een verslag gaan schrijven voor een bespreking morgenochtend... bah, geen zin in... en ik had er niet op gerekend alleen te zijn vanavond en dus pas laat klaar met de kindjes enzo... nu ben ik moe en duf en misselijk tegelijk, lekkere combi om te werken... ik neem nu ook maar geen pilletje voor morgen, want dan kan ik morgen niet eens naar mn werk. tis wel jammer, want dan is het kiezen tussen of de hele dag kotsmisselijk of heel duf. als ik zo misselijk ben als zondag kan ik niet de hele dag werken, en als ik zo duf ben ook niet, dus niet zo handig. ik hoop gewoon maar dat het gaat morgen zonder pil... pff begin nu steeds nerveuzer te worden trouwens voor maandag. en dan is een week nog best lang... het scheelt wel, nu eerst 3 dagen werken, en dan een weekend weg. dus hopelijk gaan de komende 5 dagen sneller dan de afgelopen 2... pff spannend!
Surf we zullen je ff flink afleiden maar komt helemaal goed maandag hoor!! Ik heb er alle vertrouwen in! Duimen draaien overuren!
Jazz......petroleum dat is heel slecht voor je haar, er bestaat nu een goedje als perioderm of zo.....super spul maandag tot middennacht helaas moeten gebruiken met de family.......dus hier ook voor het eerst. Werkt razendsnel en mag gewoon als je zwanger bent en bv geeft..........
Hier helaas op rood!!!! Miran gaan we samen voor december??? Ennasil je pendel heeft niet gewerkt..... Wel meest vreemde cyclus ooooooittttt......altijd mijn ei rond dag 12/14.......op zijn laatst.......nu dag 19.....of wat ff aangeeft maar ik had rond dag 19 posi ovutest.....maar dat zou betekenen dat ik nu een lf van maar 8 dagen had........daar word ik niet blij van want dat is wel heeeeeel kort en dan zou het vruchtje nooit goed in kunnen nestelen, heb normaal altijd lf van 13 dagen........
@goofychick: onee, balen zeg! dat was niet de bedoeling!! gekke cyclus inderdaad opeens... hopelijk eenmalige actie van je lichaam... @delfino: thanks! @hier: verslag zo goed als af, alleen de conclusie nog, maar heb echt geen puf meer. ga morgen maar op tijd opstaan... (alsof ik 's ochtends zo lekker fit ben haha) ik zie wel, ik ga nu naar bed in ieder geval! welterusten allemaal en fijne dag morgen!
echt heel vervelend voor je dat niks helpt kattenplas heeft inderdaad een erg onaangename geur. mischien scheelt het ook om iets van kattenkruid in de kattenbak strooien. ik deed dat weleens met speeltjes. en andere kattenbakkorrels proberen ? wat mij hier thuis weleens opvalt is dat als de kattenbak vies is bijv als ik hem ben vergeten uit te zeven dat ze er niet graag op willen.dus ik zeef hem elke dag. zijn allemaal kleine probeersels. maar waarschijnlijk zal je dat allemaal wel al gerobeerd hebben. als dit allemaal niet helpt dan denk ik inderdaad dat het door de verandering komt.. dus snel bevallen dan is het over haha nee hoor. ik hoop echt dat je er van af komt! ( ow en mischien ander voer proberen?)
@ goofychick aaahh... dat is echt balen zeg! we hadden er zo op gehoopt!! die vervelende cyclusen ook he! degene die nog niet zwanger zijn moeten voor het nieuwe jaar gewoon nog op roze klaar punt uit!!
@Ennasil of was je pendel in de war en RAAAAAAK in tweede helft van november zwanger, want dan heb ik in een NORMALE cyclus mijn ei @Trotsemams, oh getver ik hoor het vaker dat plassen.... @trotsemamavan2 hallootje
Goofychick: ik hoop stiekem nog een beetje dat ik rond 14 november een posi test mag hebben... zo niet ben ik in december van de partij!
Surf: sterkte op je werk vandaag, hopelijk kom je de dag een beetje goed door. Delfino: ieuw, tandarts... ook niet mijn vriendje. Ennasil: wat een supergave "hondenmand" Trotsemams: Onze kater plaste tijdens het eind van mijn zwnagerschap overal beetjes bloed. Toen hij door de scan geweest was bleek dat hij een verstopping had. Nu eet hij alleen zachte brokken en krijgt af en toe laxeermiddel van ons. Oow wat vreselijk vies is die kattenpies, doordringende geur. Heb helaas geen tips voor je.
Goofychick balen hoor van je ongi...en pertoleum haahaha onze haren zijn niet uitgevallen hoor en we staan niet in brand. Het is een ouderwerts middeltje toen er nog geen andere troep was..En daar hou ik wel van..het heeft gewerkt...Gisteren ook nog even een shampoo gekocht van millium op natuurbasis voor de herhaling de komende 2 weken (petroleum was eenmalig). En verder gebruik ik nu lavendel en tea tree. Oh en er is een gewoone schampoo waarvan een van de ingredienten demiticon is, zit ook in prioderm. En is niet duur. Met andere woorden....dit overkomt me niet weer hihihihi Miran weer dat vervelende wachtbankje...hoeveel poppetjes heb je al af hihihihi Surf de tijd vliegt lekker bezig zijn en dan is maandag er zooooo succes met het werken vandaag Ennasil en hoe gaat het nu? Trotsemams...oooh wat erg van die kattenpis....ik zou er niet tegen kunnen....Ik hou me hart vast want wij hebben er ook 3. Ik zie nog geen verschil in gedrag nu dat ik zwanger ben. Ik vraag me af hoe het met Damyar is gegaan gisteren bij de Gyn. En moeder van 3 hoe zou het nu met haar gaan. Jannie hebben we ook lang niks van gehoord. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen...
Gm meiden, Hier n drukke dag voor de boeg! Zometeen naar fysio, vanmiddag moet de oudste dansen, daarna komen de kopers van ons huis wat dingen opmeten, dan komt iemand alle babykleding van de oudste ophalen (4vuilniszakken vol) ( verkocht via marktplaats) en vanaaf naar de vlos! Dus drukdrukdruk! En dan wilde ik eigenlijk ook nog wat inpakken, maar ben bang dat dat te veel van t goeie is! Goofy, balen van je ongi? Surf, hoe voel je je? Kattenpies, jakkie, ben helemaal geen kattenmens en al helemaal geen kattenpiesmens! Luizen, hier nog niet gehad, maar zal vast ooit nog komen! Mooien mand ennasil, wat een verwende hond ben jaloers op de hond! Miran, nog steeds op t wachtbankje? Pfff, hoop op roze de 14e!! Rest, alles goed?
We zijn gisteren geweest en fa denkt iets met baarmoederslijmvlies voor innestellen, maar zei er weinig verder over. Ze hebben uitstrijkje gemaakt, soatest etc etc Echo van de baarmoeder en eierstokken gehad, dat ziet er allemaal goed uit.Bloedgeprikt. Eissprong zit eraan te komen en moet daarna terugkomen voor bepaalde waardes te prikken. Allerlei testen gehad en zaaduitslag na het weekend. Heel herftig vond ik het, moet het ook nog allemaal even laten bezinken, want had nooit gedacht dat wij hier ooit in zouden belanden na twee gezonde kinderen van ons samen. Verder ga ik zo bedje in, heb ontzettend last van de keel, stem bijna kwijt, voel me niet fit. Als ik meer weet laat ik het horen.
Damyar...kan me voorstellen dat het heftig is hoor al die informatie pfffff vond ik ook altijd. Maar je bent in goede handen...Beterschap.
@ jazz opzich gaat het nog redelijk goed. slaap wel erg slecht. en heb van die voorspellende dromen. en af en toe beetje kramp onder in buik. en mij ongie is ook bijna weg af en toe een druppeltje bruin en wat 'weefsel'maar wat ik wel vreemd vind is dat ik nu ook helderdoorzichtig slijm erbij heb.. en wat zijn die clomid pillen vies!!! ze blijven bij mij weleens in mijn mond hangen met doorslikken. brr... voor de rest vind ik het wachten verschrikkelijk!! en manlief wil niet van te voren klussen omdat hij bang is dat we perongelijk een 3ling krijgen.. ik heb al tegen hem gezegt dat de kans klein is dat ik dan me eisprong heb. maar nee meneer zijn besluit staat vast. dus dan maar wachten op groen licht bij de gyn! als het 2 eitjes blijken te zijn dan ga ik er voor.voor het zelfde geld heb ik die maand erna geen mooie eitjes. hoe is het met jou?
@ goofychick meis mijn pendel zei half november. maar als je nu echt ongie bent dan zal hem dat inderdaad niet zijn ik wil wel een kaartje voor je trekken om te kijken wat ze daarin zeggen?
Ennasil met mij gaat het goed...vanmorgen keek ik in de spiegel en toen dacht ik oooooohhhh want een mooi buikje hihihihi Ja meer mensen vinden de pilletjes vies..misschien met een beetje vla innemen Door clomid kan je ook tussentijdse bloedingen krijgen en ja de slijm is volgens mij alleen maar een goed teken dat alles zich aan het klaar maken is voor....Maar volgende week maandag mag je toch kijken..spannend hoor.... En ja de krampen is ook de voorbereiding.....Ik zou zeggen je lichaam doet wat