Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

als je dat nu zegt over die spiegel dan zie ik mezelf ook al staan hihi. ben erg blij voor je hoor:)

ow gelukkig dus die slijm is wel goed. ik was bang dat het zou betekeken dat mijn ei te vroeg zou komen.. dat is mijn grootste angst mijn ei missen.. en ik vind het zoooo spannend.. ik hoop echt dat ik froen licht krijg!

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

leker alles in de handen van de gyn gooien!! en zelf lekker proberen te relaxen;):)

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ennasil:: ik krijg alleen mn eigen kaartje, dus de link klopt niet...

@hier: gaat het best redelijk. vanochtend bij het wakker worden (wat natuurlijk veel te vroeg was naar mijn idee) meteen een beschuitje gemaakt voor mezelf met een kopje thee. dat leek wel wat te helpen. ben nu nog steeds wel misselijk, maar gelukkig niet zo heftig als van het weekend. nog steeds duf, kan dat nog steeds van die pilletjes komen of is het gewoon omdat ik moe ben?
    ben nu even thuis, had vanochtend dat gesprek en hoef nu pas weer om half 3, dus ben snel naar huis gereden, had geen zin om 3 uur op mn werk te hangen...
    ga even lunchen nu...

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: logisch hoor, het is ook heel heftig allemaal! je zit echt in een achtbaan van emoties!
    en dun slijmvlies, dat vermoeden had je zelf ook al een beetje toch? kan dat komen door een mk of curettage of heb je dat dan altijd al gehad? en is dat goed te verhelpen??
    sterkte!!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: voel je je al beter vandaag? nog last van je kies?

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Kay is vanmorge voor het eerst naar school geweest ze heeft het super gedaan volgens de juffen! Nu moet ik esmay wegbrengen drukdrukdruk dus!!

Surf fijn dat het iets beter gaat dufheid komt vooral ook van de moeheid heb het nu soms nog alleen minder heftig!

Hoest hier de longen uit me lijf! Niet normaal :(
    Hopelijk gaat het vrijdg beter! Heb er zin in om erheen te gaan maar eerst zwemmen met de kids want ja kaylee is dan jarig! :)

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Af en toe een vlaag van auw!! Meestal zo kom je met meer pijn er weg dan dat je heen ging;) maar is meestal maar voor een dag of 2

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Omg 16 weken alweer!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    fijn dat het zo goed is gegaan! super!

vervelend dat je zo verkouden bent!

leuk, zwemmen vrijdag, waar gaan jullie?

hoe heb je het eigenlijk maandag gedaan? kon je vrij nemen?

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ja ik heb maandag lekker vrij mannetje en ik zijn dan ook 10 jaar samen :) dus rijden maandag ochtend weg uit duitsland

Ik ben ervandoor es naar school brengen ff wat pyamaatkes scoren en dan gauwnaar huis kay is doodop!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja joh, 16 weken, gaat echt hard!
    gisteren bedacht ik me nog dat ik anders 19 weken geweest zou zijn... was al echt ver geweest... nou ja, nu ben ik er al 7! (ook leuk, hoewel ik heel graag die 12 voorbij ben!)

12. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hey dames,

ik reageer niet zoveel maar ik lees wel elke dag hoor! en duim voor jullie allemaal.

@gooyfchick, wat vervelend dat je ongi bent geworden. hopelijk heb je volgende keer een betere cyclus is ga keihard voor je duimen.

en ook al weer mensen op het wachtbankje.. pfff die duurde altijd zo lang. leef met jullie mee!

@ surf die moeheid is denk ik ook van de zwangerschap. het pilletje is wel uitgewerkt. ik en ook de eerste 15 weken moe geweest en toen 2 weken ging het beter en nu is het weer niks.. maar ik denk dat het door de erge BI komt dat ik nu zo moe ben. schijnt veel energie te kosten.

maar ik hoop dat je snel jezelf wat beter voelt en dat het snel volgende week is voor je echo!

@delfino, de tijd gaat inderdaad super snel. lijkt wel of hij elke keer sneller gaat. nog een weekje en dan zit ik alweer op de helft.

@enassil, ik zou gewoon lekker klussen hoor meid, die kans dat er drie eitjes springen en dan ook nog eens alle drie bereikt worden, terwijl hubbies zaad niet optimaal is...
    maandag echo toch??

@hier, mijn buikje staat gelukkig even stil. al heb ik al wel echt een zwangerschapsbuik. de ziektewet bevalt goed, ik kan nu tenminste nog een beetje doen in het huis.
    morgen mijn 20 weken echo!!! en ik vind het zoooo spannend...

13. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    oh ja.. ik voel de kleine nu vollop en elke dag, dat is echt een geruststelling en het lekkerste gevoel wat er bestaat. manlief voelt het nog niet. bij mijn dochter voelde hij het wel al met 19 weken, maar daar lag de placenta heel gunstig.... oooho dat ik dit nog een keer mag meemaken.. geweldig gewoon!!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken! wel fijn dat je ziekteverlof wat rust geeft om ook andere dingen te doen.

en ja, al bijna op de helft, het gaat superhard!
    morgen echo, spannend! het is vast allemaal goed met de kleine!
    willen jullie weten wat er in je buik zit?

en de baby voelen, oooh kan echt niet wachten!

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

16. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ trotsemamavan2 ja ik wil ook wel gewoon klussen hoor:) en heb manlief al 100 keer verteld dat de kans minimaal is. maar als hij eenmaal een standpunt heeft dan blijft ie er bij:( mannen.. ze zijn zo bang;)

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga weer werken... tot vanaaf!

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik ga maar eens wasje er in gooien ander wasje opvouwen. beetje stofzuigen gladruimen en daarna lekker macaroni koken.:)

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ennasil: wat een mooi kaartje... lijkt heel constant.

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    We hebben al zoveel geprobeerd idd.Zelfs als de bak net helemaal schoon is plast hij ernaast...We gebruiken ook al heel lang dezelfde kattenbakvulling.Ander voer? Geen idee,zou dat kunnen helpen?

Deel Deze Pagina