Graag zwanger worden in 2011 van een derde kindje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Oh meiden, wat een ontspannen en rustig dagje. HEt speelgoed van de kinderen is vanmorgen opgeruimd en staat nog steeds op dezelfde plaats. Wat een verademing:D Lijkt opruimen eindelijk weer eens zin te hebben.
    Zit nu met de beentjes omhoog en de laptop op schoot op de bank.
    Heerlijk die rust.
    Belde mn man net dat ie overwoog om eerder te stoppen vandaag:$
    Ik NNNEEEEEEEEEEE, je moet bij je ouders eten:$ Oh, dus je wilt niet dat ik eerder thuis kom??? Euh, nee?!?! Oeps!!! Slecht ben ik he??:cool:

2. jazz

jazz Niet meer actief

@dannie81 hahahahaaha zou bijna een antwoord van mij kunnen zijn hahahaha

3. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ben ik dan nu geen softie meer??? hihihi

4. jazz

jazz Niet meer actief

ja wel want na een uurtje ga je wellicht spijt...hihihihih

5. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Jeetje wat ben jij een kreng zeg:p:p
    Maar nee, ik heb er nog geen spijt van! En ga dat denk ik ook niet krijgen! :)

6. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    K denk dat k zo eens een lekker warme douche neem. En dan lekker makkelijke ovenpizza maken en opsmikkelen voor de tv!!

7. jazz

jazz Niet meer actief

hahaha zag weer dat de zin niet hellemaal kloppend was..maar je begreep heeeeel goed wat ik bedoelde...hier kip in braadzakje, lekker douchen en mooi maken want vriendlief komt terug uit england...iets voor zijn buikje en iets voor zijn ogen hihihihi...

8. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    OOEEEEHHHH Jazz, jij bent wat van plan!!! You go girl!!

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Kip in braadzakje hebben wij gister gehad. Heerlijk is dat altijd!!

10. jazz

jazz Niet meer actief

ja en ik doe er ook nog mushrooms bij en uien hmmmmmm

11. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    In t zakje??

12. jazz

jazz Niet meer actief

jaaaaaa...heerlijk

13. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Lijkt me idd lekker. Had ik nog niet aan gedacht dat dat kon. Ga ik de volgende keer ook proberen.
    Maak je ze dan klein of laat jje ze heel in het zakje en maak je ze daarna klein??

14. jazz

jazz Niet meer actief

Ik gebruik geen hele kip he...gewoon kip karbonade ofzo..en de mushrooms laat ik heel, en de uien in grove stukken...Voor de kleintjes kan je het daarna lekker klein snijden...

15. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ik bedoelde idd de mushrooms en de uien. Wij gebruiken altijd kipdrumsticks of zoiets dergelijk
    Maar k ga het zeker een keer proberen. Klinkt heerlijk

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Trotsemams en Miran.....neeeeee goofy heeft braaf gedaan en nog niet getest, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me even verrekend heb. Zou tussen dinsdag en donderdag ongi kunnen worden, korste is 25 dgn en langste is 27 dgn.....

Maar goed, vanmiddag opeens intens moe, en energieloos, dat ik echt niets meer kon.....en heel koud, heb zonet eerst een douche genomen.......zal wel een griepje zijn toch.....????

@Surf huh jij was toch op vakantie???

Ehhhh ik ga weer ff verder lezen en dan met kladblok reageren.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @jazz de symptomen beginnen nou wel heel erg opelkaar te lijken behalve dat het de katten niet zijn want die heb ik niet maar wel mijn oudste die danig van slag is...al een paar dagen.

@Dannie zijn je kindjes weg dan???

@Damyar, spannend dus weer aan de klus voor de wachtbank, zal ik plaats maken voor je......

@Miran balen van je huis, maar wie weet bellen ze maandag.

@Surf geniet van je verblijf....

Alll......manlief is erg overtuigd van zichzelf, en ik zit hem steeds te behoeden voor een teleurstelling.........maar testen toch maar vast in huis gehaald.

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ja, mijn man en ik moesten eigenlijk allebei werken en we zouden de kids naar opa en oma brengen. Vrijdag bleek op het werk dat we dit weekend met zijn drieen zouden zijn en volgend weekend een collega alleen zou zijn, dus toen heb ik aangeboden dan volgend weekend ipv dit weekend te werken.
    Mijn schoonmoeder vond het ajmmer dat de kids niet kwamen en toen ben ik haar tegemoet gekomen:D. De kids zijn dus vandaag door mn man toch gebracht en ze kunnen nu elk moment thuiskomen. Heerlijk relax dagje gehad, maar ben ook blij als ze er zo weer zijn!

19. jazz

jazz Niet meer actief

ik bedacht me er nog een...puistjes nu niet meer net de laatse week voor nod.

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmmm zoonlief loopt nu aldoor naar mijn buik doet mijn shirt omhoog zegt....mmmm.....ja.....en loopt weer weg. Op de vraag van: zit er een baby in de buik zegt hij: ja! Whahahahaha.........grapjas!!! Mannen die willen ook gewoon zien wat ze willen zien.

Deel Deze Pagina